Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekgross
Czytelnik
Dołączył: 10 Sty 2017 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Pruszcz Gdański Posiadane auto: Dodge Journey 2.0CRD 2008
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Wto 10 Sty 2017, 23:25 Temat postu: DPF |
|
|
Witam czy ktos mial problemy z filtrem DPF Journey 2.0CRD? |
|
Powrót do góry |
|
|
miazgaty
Debiutant
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tychy Posiadane auto: Dodge, Journey, 2.0, 2008
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 23 Sty 2017, 23:47 Temat postu: re: dpf |
|
|
Witam.
Z tego co sie orientuje to w tej wersji autka nie byla filtra. mam tez dodga journey 2008 (rej 2010) polski i nie ma tu filtra jezeli jest silnik ns common railu przynajmniej.
Wystarczy schylic sie pod autko i raczej byloby widac zgrubienei lub lacznik na wydechu. _________________ pzdr
miazga
journey |
|
Powrót do góry |
|
|
miazgaty
Debiutant
Dołączył: 13 Lut 2016 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tychy Posiadane auto: Dodge, Journey, 2.0, 2008
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Wto 24 Sty 2017, 00:00 Temat postu: re: pdf |
|
|
Jezeli ktos chce sie upewnic co do posiadanej wersji pojazdu/ silnika to proponuje podac vin z zapytaniem na adres jak ponizej. bardzo mila obsluga.
customercare.poland@fcagroup.com _________________ pzdr
miazga
journey |
|
Powrót do góry |
|
|
katani30
Dyskutant
Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
|
Wysłany: Czw 02 Lut 2017, 09:33 Temat postu: |
|
|
Niestety filtr jest montowany. Podam tabelę z wyposażeniem poszczególnych modeli. A jaki problem masz? https://youtu.be/wWo1kg7I7-g
inaczej coś mi nie wychodzi... |
|
Powrót do góry |
|
|
katani30
Dyskutant
Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
|
Wysłany: Pią 29 Wrz 2017, 06:59 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ktoś ma problem z DPF to można to rozwiązać. same zalety. Kontakt w tej sprawie na priv. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 29 Wrz 2017, 06:59 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
killergr
Debiutant
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie Posiadane auto: Journey R/T 2.0CRD 2010
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 13 Lut 2018, 07:46 Temat postu: |
|
|
Witam.
Aktualnie borykam się z problemem dpf.
R/T z dieslem (najgorszy błąd w życiu) nabyłem 3 miesiące temu. Nic nie wskazywało na to że mógłby się zapychać filtr. Co prawda bardzo mało robię km i raczej w mieście ale po ok 500km miałem wypad przez pół Polski (460km w jedną stronę) więc zgodnie z tym co wszyscy piszą nawet jeśli miałbym już sporo sadzy to powinna się wg mnie wypalić w tej trasie.
Na początku roku wyskoczył mi CHECK i wyłączyło turbinę. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu turbo wróciło ale błąd został, podpiąłem się i okazało się że błąd dotyczył zbyt niskiego ciśnienia w turbinie. Błąd się skasował bez problemu.
Po kilku tygodniach znowu CHECK, tym razem błąd P2002 - zbyt dużo sadzy w filtrze. Wyskoczyłem na trasę dopalić - bez efektu. Pojeździłem tak ze 2 tygodnie, wyłączyło mi całkiem turbo, pojechałem do zaprzyjaźnionego elektryka sam ale ŻADNYM z 7 posiadanych skanerów nie mógł włączyć regeneracji (dopalania wymuszonego). Po prostu brak takiej opcji w sofcie.
Pozostaje mi wyjąć DPF i wysłać do regeneracji manualnej.
I tu pytanie - czy miał ktoś z Was przygodę z tym śmieciem ? Chodzi o to czy skoro nie mam w sofcie żadnej możliwości regeneracji/adaptacji wymienionego/zregenerowanego filtra to czy po założeniu czystego komputer wykryje poprawną różnicę ciśnień czujnika DPF i skasuje błąd oraz włączy turbo czy jednak muszę szukać jakiegoś firmowego serwisu który jest w stanie to uruchomić ?
Nie przewiduję opcji wycięcia DPF z wielu przyczyn i nie ma sensu pisać wytnij i zapomnij bo przecież po wycięciu też trzeba jakoś tą inspekcję skasować...
Proszę o jakieś info/namiary serwisu który dałby z tym radę bo nie da się tym padłem jeździć gdy 100 koni poszło sobie w las z turbiną.
Pzdr |
|
Powrót do góry |
|
|
katani30
Dyskutant
Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
|
Wysłany: Wto 13 Lut 2018, 08:08 Temat postu: |
|
|
Wysłałem Ci priv |
|
Powrót do góry |
|
|
killergr
Debiutant
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie Posiadane auto: Journey R/T 2.0CRD 2010
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 22 Lut 2018, 16:05 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich.
Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę mojemu filtrowi.
Znalazłem wreszcie warsztat w którym nie tylko usunęli błąd P2002 ale również przeprowadzili wypalanie wymuszone w trasie. Uruchamiali dwukrotnie by całkiem pozbyć się sadzy i o dziwo program pokazał że zostało tylko 0,6% ze 107 z których startowało. Tym samym nie do końca prawdą jest że jeśli się przepełni filtr to samoczynne wypalanie nie pomaga a bardziej szkodzi. Przynajmniej u mnie przyniosło oczekiwany rezultat.
Niestety, panowie nie chcieli powiedzieć jakiego programu użyli - widziałem tylko że scanem delphi nie mogli nic zrobić a błąd udało się dopiero usunąć jakąś apką na tablecie podpiętym przez BT do interfejsu wyglądającego jak żółty ELM327.
Przyuważyłem że na początku był wybór marki pojazdu w formie kafelków, wybrali Chryslera v30 a większość komunikatów była w formie czerwonych pasków na czarnym tle. Nazwy niestety nie widziałem.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr |
|
Powrót do góry |
|
|
katani30
Dyskutant
Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
|
Wysłany: Czw 22 Lut 2018, 16:21 Temat postu: |
|
|
Gratuluję sukcesu, napisz po jakimś czasie jak się sprawuje . |
|
Powrót do góry |
|
|
adamlukanowski@wp.pl
Debiutant
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość/region): Biała Podlaska Posiadane auto: Dodge Journey 2.0
Piwa: 3/2
|
Wysłany: Sro 28 Lut 2018, 21:56 Temat postu: |
|
|
mi raz kumpel sprawdzał dpf programem postaram się na dniach dowiedzieć |
|
Powrót do góry |
|
|
adamlukanowski@wp.pl
Debiutant
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość/region): Biała Podlaska Posiadane auto: Dodge Journey 2.0
Piwa: 3/2
|
Wysłany: Sro 28 Lut 2018, 21:59 Temat postu: Re: re: dpf |
|
|
miazgaty napisał: | Witam.
Z tego co sie orientuje to w tej wersji autka nie byla filtra. mam tez dodga journey 2008 (rej 2010) polski i nie ma tu filtra jezeli jest silnik ns common railu przynajmniej.
Wystarczy schylic sie pod autko i raczej byloby widac zgrubienei lub lacznik na wydechu. |
kto ci takich bredni nagadał? |
|
Powrót do góry |
|
|
lado
Czytelnik
Dołączył: 02 Mar 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź Posiadane auto: Dodge Journey 2.0 CRD 140KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 02 Mar 2018, 12:06 Temat postu: |
|
|
killergr napisał: |
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr |
Cześć, ja też miałem problem z filtrem DFP w Dodge Journey 2.0 CRD 140 KM.
Po kilku wizytach w serwisie, poszukałem w Internecie i kupiłem sobie na amazonie takie urządzenie z oprogramowaniem serwisowym Chryslera - Foxwell NT510 for DODGE Journey:
https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B01MR7MG36/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new
Kupiłem wtedy po okazyjnej cenie 179$, teraz widzę, że kosztuje 299$.
Oprogramowanie posiada m. in. funkcję manualnej regeneracji filtra DPF.
Wystarczy, że pojadę w trasę 20-30 min i uruchomię manualną regenerację raz na jakiś czas i nie mam już problemów z filtrem.
W sumie inwestycja zwraca się dość szybko
Pozdrawiam,
Lado |
|
Powrót do góry |
|
|
killergr
Debiutant
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie Posiadane auto: Journey R/T 2.0CRD 2010
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 03 Mar 2018, 21:03 Temat postu: |
|
|
lado napisał: | killergr napisał: |
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr |
Cześć, ja też miałem problem z filtrem DFP w Dodge Journey 2.0 CRD 140 KM.
Po kilku wizytach w serwisie, poszukałem w Internecie i kupiłem sobie na amazonie takie urządzenie z oprogramowaniem serwisowym Chryslera - Foxwell NT510 for DODGE Journey:
https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B01MR7MG36/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new
Kupiłem wtedy po okazyjnej cenie 179$, teraz widzę, że kosztuje 299$.
Oprogramowanie posiada m. in. funkcję manualnej regeneracji filtra DPF.
Wystarczy, że pojadę w trasę 20-30 min i uruchomię manualną regenerację raz na jakiś czas i nie mam już problemów z filtrem.
W sumie inwestycja zwraca się dość szybko
Pozdrawiam,
Lado |
Witaj.
Kłopot w tym że miałem Foxwella Auto Master Pro czyli kilka modeli wyżej który miał wgrany soft od wszystkich marek, również Chrysler i niestety nie było opcji manualnej regeneracji. Była adaptacja która nic nie robiła. Dzwoniłem do gościa który sprzedaje Foxwelle na alle... jako dystrybutor i zdawkowo odpowiedział że jeśli nie działa to nie działa i już. Generalnie zupełnie się nie przejął i miał w [cenzura] gdy powiedziałem że ma opis produktu niezgodny z prawdą. Swoją drogą mam do Ciebie 100km więc może kiedyś bym "podjechał" i sprawdził czy się faktycznie tym Twoim da włączyć... Oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem.
Pzdr |
|
Powrót do góry |
|
|
lado
Czytelnik
Dołączył: 02 Mar 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź Posiadane auto: Dodge Journey 2.0 CRD 140KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 07 Mar 2018, 10:50 Temat postu: Re: ( Dodge Journey ) DPF |
|
|
killergr napisał: |
Witaj.
Kłopot w tym że miałem Foxwella Auto Master Pro czyli kilka modeli wyżej który miał wgrany soft od wszystkich marek, również Chrysler i niestety nie było opcji manualnej regeneracji. Była adaptacja która nic nie robiła. Dzwoniłem do gościa który sprzedaje Foxwelle na alle... jako dystrybutor i zdawkowo odpowiedział że jeśli nie działa to nie działa i już. Generalnie zupełnie się nie przejął i miał w [cenzura] gdy powiedziałem że ma opis produktu niezgodny z prawdą. Swoją drogą mam do Ciebie 100km więc może kiedyś bym "podjechał" i sprawdził czy się faktycznie tym Twoim da włączyć... Oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem.
Pzdr |
Cześć,
nie będzie problemu.
Pzdr |
|
Powrót do góry |
|
|
Rav.kr
Czytelnik
Dołączył: 12 Lis 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Oława Posiadane auto: Dodge Journey 2.0 2010
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 06 Lis 2018, 13:16 Temat postu: |
|
|
killergr napisał: | Witam wszystkich.
Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę mojemu filtrowi.
Znalazłem wreszcie warsztat w którym nie tylko usunęli błąd P2002 ale również przeprowadzili wypalanie wymuszone w trasie. Uruchamiali dwukrotnie by całkiem pozbyć się sadzy i o dziwo program pokazał że zostało tylko 0,6% ze 107 z których startowało. Tym samym nie do końca prawdą jest że jeśli się przepełni filtr to samoczynne wypalanie nie pomaga a bardziej szkodzi. Przynajmniej u mnie przyniosło oczekiwany rezultat.
Niestety, panowie nie chcieli powiedzieć jakiego programu użyli - widziałem tylko że scanem delphi nie mogli nic zrobić a błąd udało się dopiero usunąć jakąś apką na tablecie podpiętym przez BT do interfejsu wyglądającego jak żółty ELM327.
Przyuważyłem że na początku był wybór marki pojazdu w formie kafelków, wybrali Chryslera v30 a większość komunikatów była w formie czerwonych pasków na czarnym tle. Nazwy niestety nie widziałem.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr |
Witam.
Możesz podać namiar na tych fachowców??
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
|