DPF


Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Dodge Journey
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekgross

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): Pruszcz Gdański
Posiadane auto: Dodge Journey 2.0CRD 2008
Piwa: 1/0
PostWysłany: Wto 10 Sty 2017, 23:25    Temat postu: DPF Odpowiedz z cytatem

Witam czy ktos mial problemy z filtrem DPF Journey 2.0CRD?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
miazgaty

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 22
Skąd jesteś (miejscowość/region): Tychy
Posiadane auto: Dodge, Journey, 2.0, 2008
Piwa: 0/2
PostWysłany: Pon 23 Sty 2017, 23:47    Temat postu: re: dpf Odpowiedz z cytatem

Witam.
Z tego co sie orientuje to w tej wersji autka nie byla filtra. mam tez dodga journey 2008 (rej 2010) polski i nie ma tu filtra jezeli jest silnik ns common railu przynajmniej.
Wystarczy schylic sie pod autko i raczej byloby widac zgrubienei lub lacznik na wydechu.
_________________
pzdr
miazga

journey
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
miazgaty

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 22
Skąd jesteś (miejscowość/region): Tychy
Posiadane auto: Dodge, Journey, 2.0, 2008
Piwa: 0/2
PostWysłany: Wto 24 Sty 2017, 00:00    Temat postu: re: pdf Odpowiedz z cytatem

Jezeli ktos chce sie upewnic co do posiadanej wersji pojazdu/ silnika to proponuje podac vin z zapytaniem na adres jak ponizej. bardzo mila obsluga.

customercare.poland@fcagroup.com
_________________
pzdr
miazga

journey
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
katani30

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 64
Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań
Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
PostWysłany: Czw 02 Lut 2017, 09:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety filtr jest montowany. Podam tabelę z wyposażeniem poszczególnych modeli. A jaki problem masz? https://youtu.be/wWo1kg7I7-g
inaczej coś mi nie wychodzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
katani30

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 64
Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań
Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
PostWysłany: Pią 29 Wrz 2017, 06:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ktoś ma problem z DPF to można to rozwiązać. same zalety. Kontakt w tej sprawie na priv.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pią 29 Wrz 2017, 06:59    Temat postu: reklama

Powrót do góry
killergr

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie
Posiadane auto: Journey R/T 2.0CRD 2010
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 13 Lut 2018, 07:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Aktualnie borykam się z problemem dpf.
R/T z dieslem (najgorszy błąd w życiu) nabyłem 3 miesiące temu. Nic nie wskazywało na to że mógłby się zapychać filtr. Co prawda bardzo mało robię km i raczej w mieście ale po ok 500km miałem wypad przez pół Polski (460km w jedną stronę) więc zgodnie z tym co wszyscy piszą nawet jeśli miałbym już sporo sadzy to powinna się wg mnie wypalić w tej trasie.
Na początku roku wyskoczył mi CHECK i wyłączyło turbinę. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu turbo wróciło ale błąd został, podpiąłem się i okazało się że błąd dotyczył zbyt niskiego ciśnienia w turbinie. Błąd się skasował bez problemu.
Po kilku tygodniach znowu CHECK, tym razem błąd P2002 - zbyt dużo sadzy w filtrze. Wyskoczyłem na trasę dopalić - bez efektu. Pojeździłem tak ze 2 tygodnie, wyłączyło mi całkiem turbo, pojechałem do zaprzyjaźnionego elektryka sam ale ŻADNYM z 7 posiadanych skanerów nie mógł włączyć regeneracji (dopalania wymuszonego). Po prostu brak takiej opcji w sofcie.
Pozostaje mi wyjąć DPF i wysłać do regeneracji manualnej.
I tu pytanie - czy miał ktoś z Was przygodę z tym śmieciem ? Chodzi o to czy skoro nie mam w sofcie żadnej możliwości regeneracji/adaptacji wymienionego/zregenerowanego filtra to czy po założeniu czystego komputer wykryje poprawną różnicę ciśnień czujnika DPF i skasuje błąd oraz włączy turbo czy jednak muszę szukać jakiegoś firmowego serwisu który jest w stanie to uruchomić ?
Nie przewiduję opcji wycięcia DPF z wielu przyczyn i nie ma sensu pisać wytnij i zapomnij bo przecież po wycięciu też trzeba jakoś tą inspekcję skasować...
Proszę o jakieś info/namiary serwisu który dałby z tym radę bo nie da się tym padłem jeździć gdy 100 koni poszło sobie w las z turbiną.
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
katani30

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 64
Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań
Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
PostWysłany: Wto 13 Lut 2018, 08:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wysłałem Ci priv
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
killergr

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie
Posiadane auto: Journey R/T 2.0CRD 2010
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 22 Lut 2018, 16:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.
Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę mojemu filtrowi.
Znalazłem wreszcie warsztat w którym nie tylko usunęli błąd P2002 ale również przeprowadzili wypalanie wymuszone w trasie. Uruchamiali dwukrotnie by całkiem pozbyć się sadzy i o dziwo program pokazał że zostało tylko 0,6% ze 107 z których startowało. Tym samym nie do końca prawdą jest że jeśli się przepełni filtr to samoczynne wypalanie nie pomaga a bardziej szkodzi. Przynajmniej u mnie przyniosło oczekiwany rezultat.
Niestety, panowie nie chcieli powiedzieć jakiego programu użyli - widziałem tylko że scanem delphi nie mogli nic zrobić a błąd udało się dopiero usunąć jakąś apką na tablecie podpiętym przez BT do interfejsu wyglądającego jak żółty ELM327.
Przyuważyłem że na początku był wybór marki pojazdu w formie kafelków, wybrali Chryslera v30 a większość komunikatów była w formie czerwonych pasków na czarnym tle. Nazwy niestety nie widziałem.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.

Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
katani30

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 64
Skąd jesteś (miejscowość/region): Żagań
Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
PostWysłany: Czw 22 Lut 2018, 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratuluję sukcesu, napisz po jakimś czasie jak się sprawuje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
adamlukanowski@wp.pl

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Biała Podlaska
Posiadane auto: Dodge Journey 2.0
Piwa: 3/2
PostWysłany: Sro 28 Lut 2018, 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi raz kumpel sprawdzał dpf programem postaram się na dniach dowiedzieć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
adamlukanowski@wp.pl

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Biała Podlaska
Posiadane auto: Dodge Journey 2.0
Piwa: 3/2
PostWysłany: Sro 28 Lut 2018, 21:59    Temat postu: Re: re: dpf Odpowiedz z cytatem

miazgaty napisał:
Witam.
Z tego co sie orientuje to w tej wersji autka nie byla filtra. mam tez dodga journey 2008 (rej 2010) polski i nie ma tu filtra jezeli jest silnik ns common railu przynajmniej.
Wystarczy schylic sie pod autko i raczej byloby widac zgrubienei lub lacznik na wydechu.



kto ci takich bredni nagadał?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lado

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: Dodge Journey 2.0 CRD 140KM
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 02 Mar 2018, 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

killergr napisał:

Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr


Cześć, ja też miałem problem z filtrem DFP w Dodge Journey 2.0 CRD 140 KM.
Po kilku wizytach w serwisie, poszukałem w Internecie i kupiłem sobie na amazonie takie urządzenie z oprogramowaniem serwisowym Chryslera - Foxwell NT510 for DODGE Journey:

https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B01MR7MG36/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new

Kupiłem wtedy po okazyjnej cenie 179$, teraz widzę, że kosztuje 299$.

Oprogramowanie posiada m. in. funkcję manualnej regeneracji filtra DPF.
Wystarczy, że pojadę w trasę 20-30 min i uruchomię manualną regenerację raz na jakiś czas i nie mam już problemów z filtrem.
W sumie inwestycja zwraca się dość szybko Smile

Pozdrawiam,
Lado
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
killergr

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie
Posiadane auto: Journey R/T 2.0CRD 2010
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 03 Mar 2018, 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lado napisał:
killergr napisał:

Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr


Cześć, ja też miałem problem z filtrem DFP w Dodge Journey 2.0 CRD 140 KM.
Po kilku wizytach w serwisie, poszukałem w Internecie i kupiłem sobie na amazonie takie urządzenie z oprogramowaniem serwisowym Chryslera - Foxwell NT510 for DODGE Journey:

https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B01MR7MG36/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new

Kupiłem wtedy po okazyjnej cenie 179$, teraz widzę, że kosztuje 299$.

Oprogramowanie posiada m. in. funkcję manualnej regeneracji filtra DPF.
Wystarczy, że pojadę w trasę 20-30 min i uruchomię manualną regenerację raz na jakiś czas i nie mam już problemów z filtrem.
W sumie inwestycja zwraca się dość szybko Smile

Pozdrawiam,
Lado


Witaj.
Kłopot w tym że miałem Foxwella Auto Master Pro czyli kilka modeli wyżej który miał wgrany soft od wszystkich marek, również Chrysler i niestety nie było opcji manualnej regeneracji. Była adaptacja która nic nie robiła. Dzwoniłem do gościa który sprzedaje Foxwelle na alle... jako dystrybutor i zdawkowo odpowiedział że jeśli nie działa to nie działa i już. Generalnie zupełnie się nie przejął i miał w [cenzura] gdy powiedziałem że ma opis produktu niezgodny z prawdą. Swoją drogą mam do Ciebie 100km więc może kiedyś bym "podjechał" i sprawdził czy się faktycznie tym Twoim da włączyć... Oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem.

Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lado

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: Dodge Journey 2.0 CRD 140KM
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 07 Mar 2018, 10:50    Temat postu: Re: ( Dodge Journey ) DPF Odpowiedz z cytatem

killergr napisał:


Witaj.
Kłopot w tym że miałem Foxwella Auto Master Pro czyli kilka modeli wyżej który miał wgrany soft od wszystkich marek, również Chrysler i niestety nie było opcji manualnej regeneracji. Była adaptacja która nic nie robiła. Dzwoniłem do gościa który sprzedaje Foxwelle na alle... jako dystrybutor i zdawkowo odpowiedział że jeśli nie działa to nie działa i już. Generalnie zupełnie się nie przejął i miał w [cenzura] gdy powiedziałem że ma opis produktu niezgodny z prawdą. Swoją drogą mam do Ciebie 100km więc może kiedyś bym "podjechał" i sprawdził czy się faktycznie tym Twoim da włączyć... Oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem.

Pzdr


Cześć,

nie będzie problemu.

Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Rav.kr

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Oława
Posiadane auto: Dodge Journey 2.0 2010
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 06 Lis 2018, 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

killergr napisał:
Witam wszystkich.
Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę mojemu filtrowi.
Znalazłem wreszcie warsztat w którym nie tylko usunęli błąd P2002 ale również przeprowadzili wypalanie wymuszone w trasie. Uruchamiali dwukrotnie by całkiem pozbyć się sadzy i o dziwo program pokazał że zostało tylko 0,6% ze 107 z których startowało. Tym samym nie do końca prawdą jest że jeśli się przepełni filtr to samoczynne wypalanie nie pomaga a bardziej szkodzi. Przynajmniej u mnie przyniosło oczekiwany rezultat.
Niestety, panowie nie chcieli powiedzieć jakiego programu użyli - widziałem tylko że scanem delphi nie mogli nic zrobić a błąd udało się dopiero usunąć jakąś apką na tablecie podpiętym przez BT do interfejsu wyglądającego jak żółty ELM327.
Przyuważyłem że na początku był wybór marki pojazdu w formie kafelków, wybrali Chryslera v30 a większość komunikatów była w formie czerwonych pasków na czarnym tle. Nazwy niestety nie widziałem.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.

Pzdr



Witam.
Możesz podać namiar na tych fachowców??

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Dodge Journey Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group