Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ka-ka266
Czytelnik
Dołączył: 13 Lis 2016 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Karczmiska Posiadane auto: Opel zafira b 1.9 cdti 2005r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 13 Lis 2016, 19:58 Temat postu: Alternator klema akumulatora. |
|
|
Witam koledzy . Mam taką prośbę i pytanie w jednym. Co to się dzieje ze klema akumulatora strasznie się grzeje nie da się jej dotknąć. .. Ładowanie aku komputer pokazuje 13.6 v do 13.9v . Co z tym robic czy to wina samej klemy czy coś nie tak z alternatorem . Co z tym robic ? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziadek1
Auto Maniak
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
|
Wysłany: Nie 13 Lis 2016, 20:22 Temat postu: |
|
|
Masz gdzieś badziewny styk i w tym miejscu robi się grzałka. (biegun akumulatora/ klema albo klema/kabel) Jak byś miał padnięty alternator, to miałbyś napięcie albo niższe, albo wyższe.
Pozdrawiam _________________ Pomogłem - napisz na koniec jak rozwiązałeś problem. |
|
Powrót do góry |
|
|
gorzki1967
Auto Maniak
Dołączył: 08 Lis 2007 Posty: 805 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Opel Corsa C 1.2
Piwa: 24/1
|
Wysłany: Nie 13 Lis 2016, 23:34 Temat postu: |
|
|
Witaj. Prawdopodobnie przyczyną jest , brak właściwej masy między nadwoziem a silnikiem. Kiedyś miałem Fiata 125p. Auto jak na obecne czasy już zabytkowe , ale zasada działania elektryki podobna. Doszło do spalenia linki od ssania, bo silnik nie miał prawidłowej masy z nadwoziem , i jedynym elementem łączącym silnik z nadwoziem była linka ssania. Możesz skorzystać z pomocy elektryka. Powinien pomóc . |
|
Powrót do góry |
|
|
Transit 2
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
|
Wysłany: Pon 14 Lis 2016, 19:55 Temat postu: |
|
|
Witam.
Objawy mogą być dwie rzeczy: Uszkodzony rozrusznik lub zbyt długie kręcenie rozrusznika.
Co należy zrobić: Odłączyć klemy z akumulatora i zmierzyć na samym klemie + i -, co na mierniku powinno być blisko zero.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku. |
|
Powrót do góry |
|
|
pat i mat
Czytelnik
Dołączył: 06 Wrz 2016 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie Posiadane auto: Ford escort
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 15 Lis 2016, 18:56 Temat postu: |
|
|
Ciężko coś wywnioskować z bez zdjęć. Mimo wszystko ja również obstawiam na uszkodzenie, które powoduje powstawanie "grzałki". Jeśli nic nie widac gołym okiem, to mimo wszystko wybrałbym się do jakiegoś elektryka. _________________ Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia, są tylko słabi fachowcy |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 15 Lis 2016, 18:56 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniu1
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 442 Skąd jesteś (miejscowość/region): kiekrz/poznań Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
|
Wysłany: Wto 15 Lis 2016, 23:03 Temat postu: |
|
|
A ja podpowiem Ci jak było u mnie.Miałem astre g z silnikiem diesla 2.0 dti i padł mi alternator. Pojechałem do elektryka żeby go naprawić. Po skończonej robocie elektryk wziął gumowke i przeciął klemę do połowy grubości w miejscu gdzie jest zaciśniętą na kablu i wielką lutownicą zalutowal to miejsce. Pytam go co on wyprawia, a on na to ze to slabostka w oplach i żeby się klema nie grzała trzeba poprawić styk na tym połączeniu. Nie wiem jak było przed tym zabiegiem, ale po już się klema nie grzała. _________________ rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni |
|
Powrót do góry |
|
|
|