Alternator klema akumulatora.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ka-ka266

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 13 Lis 2016
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Karczmiska
Posiadane auto: Opel zafira b 1.9 cdti 2005r
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 13 Lis 2016, 19:58    Temat postu: Alternator klema akumulatora. Odpowiedz z cytatem

Witam koledzy . Mam taką prośbę i pytanie w jednym. Co to się dzieje ze klema akumulatora strasznie się grzeje nie da się jej dotknąć. .. Ładowanie aku komputer pokazuje 13.6 v do 13.9v . Co z tym robic czy to wina samej klemy czy coś nie tak z alternatorem . Co z tym robic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dziadek1

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2011
Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów
Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
PostWysłany: Nie 13 Lis 2016, 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz gdzieś badziewny styk i w tym miejscu robi się grzałka. (biegun akumulatora/ klema albo klema/kabel) Jak byś miał padnięty alternator, to miałbyś napięcie albo niższe, albo wyższe.
Pozdrawiam
_________________
Pomogłem - napisz na koniec jak rozwiązałeś problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
gorzki1967

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 805
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Opel Corsa C 1.2
Piwa: 24/1
PostWysłany: Nie 13 Lis 2016, 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj. Prawdopodobnie przyczyną jest , brak właściwej masy między nadwoziem a silnikiem. Kiedyś miałem Fiata 125p. Auto jak na obecne czasy już zabytkowe , ale zasada działania elektryki podobna. Doszło do spalenia linki od ssania, bo silnik nie miał prawidłowej masy z nadwoziem , i jedynym elementem łączącym silnik z nadwoziem była linka ssania. Możesz skorzystać z pomocy elektryka. Powinien pomóc .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pon 14 Lis 2016, 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Objawy mogą być dwie rzeczy: Uszkodzony rozrusznik lub zbyt długie kręcenie rozrusznika.
Co należy zrobić: Odłączyć klemy z akumulatora i zmierzyć na samym klemie + i -, co na mierniku powinno być blisko zero.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
pat i mat

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie
Posiadane auto: Ford escort
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 15 Lis 2016, 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciężko coś wywnioskować z bez zdjęć. Mimo wszystko ja również obstawiam na uszkodzenie, które powoduje powstawanie "grzałki". Jeśli nic nie widac gołym okiem, to mimo wszystko wybrałbym się do jakiegoś elektryka.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia, są tylko słabi fachowcy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 15 Lis 2016, 18:56    Temat postu: reklama

Powrót do góry
maniu1

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość/region): kiekrz/poznań
Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
PostWysłany: Wto 15 Lis 2016, 23:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja podpowiem Ci jak było u mnie.Miałem astre g z silnikiem diesla 2.0 dti i padł mi alternator. Pojechałem do elektryka żeby go naprawić. Po skończonej robocie elektryk wziął gumowke i przeciął klemę do połowy grubości w miejscu gdzie jest zaciśniętą na kablu i wielką lutownicą zalutowal to miejsce. Pytam go co on wyprawia, a on na to ze to slabostka w oplach i żeby się klema nie grzała trzeba poprawić styk na tym połączeniu. Nie wiem jak było przed tym zabiegiem, ale po już się klema nie grzała.
_________________
rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group