Wężyk podciśnienia


Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Nie 16 Paź 2016, 22:49    Temat postu: Wężyk podciśnienia Odpowiedz z cytatem

Witam, proszę o pomoc ostatnio w swojej kijance zauważyłem wężyk który z jednej strony nie jest na nic założony, strasznie syczy, wciąga powietrze do środka. Czy powinien tak luźno wisieć a jeśli nie to na co go założyć??? Na zdjęciu dokładnie wężyk o który chodzi https://zapodaj.net/ab051c3c41152.jpg.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
robert_kow

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE
Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 06:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli się nie mylę jest to pierwsza część wężyka od regulatora ciśnienia paliwa.
Powinien być założony pod wspornik pomiędzy blokiem a kolektorem ssania.
Z tyłu wspornika jest rurka , łączenia tego nie widać. od czoła samochodu . A od góry właśnie jest połączona z owym regulatorem. Chyba że się mylę ?
_________________
Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy dobrze rozumiem, z regulatora cisnienia paliwa wychodzi jeden króciec i ten króciec powinien być podłączony jednym wężykiem z krócicem widocznym na zdjeciu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
robert_kow

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE
Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od regulatora idzie jakby do wspornika tam jest rurka a od dołu tego wspornika jest drugi koniec rurki metalowej i tam powinien być założony ten wężyk.
_________________
Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukałem, macałem i nie mogę znaleźć możliwe żeby było to było urwanie? Dało by rade żebyś wrzucił jakieś zdjęcie w jakim to jest dokładnie rejonie byłbym bardzo wdzięczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 11:38    Temat postu: reklama

Powrót do góry
robert_kow

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE
Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fotkę zrobię dopiero wieczorkiem.
_________________
Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, będę czekał dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Grzybeq

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 1607
Skąd jesteś (miejscowość/region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie
Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 90/7
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://images.sklepy24.pl/32636314/9889/large/regulator-cisniania-paliwa-kia-sportage-2-0-benz-99-03.jpg

Na górze w mieszku jest podłączenie.
Jak zdejmujesz nogę z gazu to podnosisz membranę i wypuszczasz więcej benzyny do powrotu, zmniejszając tym samym ciśnienie na listwie wtryskowej.

Pozdrawiam!
_________________
˙zsıʍoɯ ɯʎzɔ o \'ɐıɔǝɾod zsɐɯ ǝıu ıʞodop \'ǝʇsoɹd ʇsǝɾ oʞʇsʎzsʍ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
robert_kow

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE
Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obiecane fotki niestety robione telefonem .
http://images81.fotosik.pl/94/d77463ef30500a5amed.jpg

http://images81.fotosik.pl/94/635194b462fe73femed.jpg

http://images82.fotosik.pl/93/3f55697bdcf4f535med.jpg

http://images82.fotosik.pl/93/432c296f6ccd0f97med.jpg

http://images84.fotosik.pl/93/8a0f1e02deaac89bmed.jpg

Wydaje mi się że jeśli u Ciebie jest ułamana rurka można połączyć wężyk bezpośrednio kolektor zawór.
_________________
Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Pon 17 Paź 2016, 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I poniekąd sprawa się wyjaśniła, u mnie nie ma tego wspornika z tą metalową rurką. Pytanie czy mogę podłączyć bezpośrednio króciec który znajduje się na regulatorze ciśnienia paliwa z króćcem który jest na kolektorze, chodzi o połączenie jak na zdjęciu? https://zapodaj.net/63e4222274767.jpg.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
robert_kow

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE
Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
PostWysłany: Wto 18 Paź 2016, 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W rurce nie ma żadnego zaworku więc mozna podłączyć bezposrednio.Trzeba tylko dłuższy wężyk.
_________________
Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Wto 18 Paź 2016, 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
robert_kow

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 170
Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE
Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
PostWysłany: Czw 20 Paź 2016, 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jak ? Jest różnica w pracy silnika?
_________________
Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Czw 20 Paź 2016, 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurczaki niestety nie jestem w stanie tego stwierdzić do końca przyszlego tyg. Jestem na szkoleniu. Odezwę się w przyszła sobotę i dam znać czy jest lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ave86

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
PostWysłany: Pon 31 Paź 2016, 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, weżyk podłączyłem zgodnie z sugestiami. Poprawa pracy silnika nie nastąpiła, natomiast powrócił problem ktory miałem jakiśes 2 tyg temu. Mianowicie samochód na wolnych obrotach falowal, schodzi do obrotów rzędu 450obr/min przy delikatnie dodanym gazie samochód szarpie strzela w wydech, nie ma siły jak pedal gazu w podłodze jest ok. Poprawiło się po wymianie czujnika spalania stukowego jakieś dwa tyg było ok. Po tym jak podłączyłem wężyk do regulatora znów objawy powróciły. Czy możliwe żeby znów padł ten czujnik, czy może to wina regulatora cisnienia listwy wtryskowej i on coś miesza. Można te dwie rzeczy jakoś sprawdzić. Zauważałem ze czasami jest tak jakby komputer szukał rozwiązania i starał się dostosować do warunków, czasami jakby się udało i zaczyna chodzić normalnie po czym znów się coś pierniczy. Jeżeli samochód szarpie i zdeje mu kleme zawsze po tym zabiegu jest przez chwile dobrze, a jeżeli tylko zgasze jak źle chodzi bez zdejmowania klemy i odpaleniu jest nadal to samo. Macie jakąś koncepcje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group