Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Nie 16 Paź 2016, 22:49 Temat postu: Wężyk podciśnienia |
|
|
Witam, proszę o pomoc ostatnio w swojej kijance zauważyłem wężyk który z jednej strony nie jest na nic założony, strasznie syczy, wciąga powietrze do środka. Czy powinien tak luźno wisieć a jeśli nie to na co go założyć??? Na zdjęciu dokładnie wężyk o który chodzi https://zapodaj.net/ab051c3c41152.jpg.html |
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 06:51 Temat postu: |
|
|
Jeśli się nie mylę jest to pierwsza część wężyka od regulatora ciśnienia paliwa.
Powinien być założony pod wspornik pomiędzy blokiem a kolektorem ssania.
Z tyłu wspornika jest rurka , łączenia tego nie widać. od czoła samochodu . A od góry właśnie jest połączona z owym regulatorem. Chyba że się mylę ? _________________ Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978 |
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 10:27 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy dobrze rozumiem, z regulatora cisnienia paliwa wychodzi jeden króciec i ten króciec powinien być podłączony jednym wężykiem z krócicem widocznym na zdjeciu? |
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 10:31 Temat postu: |
|
|
Od regulatora idzie jakby do wspornika tam jest rurka a od dołu tego wspornika jest drugi koniec rurki metalowej i tam powinien być założony ten wężyk. _________________ Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978 |
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 11:38 Temat postu: |
|
|
Szukałem, macałem i nie mogę znaleźć możliwe żeby było to było urwanie? Dało by rade żebyś wrzucił jakieś zdjęcie w jakim to jest dokładnie rejonie byłbym bardzo wdzięczny. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 11:38 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 11:40 Temat postu: |
|
|
Fotkę zrobię dopiero wieczorkiem. _________________ Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978 |
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 12:30 Temat postu: |
|
|
Ok, będę czekał dzięki za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
Grzybeq
Auto Maniak
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 1607 Skąd jesteś (miejscowość/region): Lubelskie <-> Kujawsko-pomorskie Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 DOHC 1999 ver coś pomiędzy I a II
Piwa: 90/7
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
|
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 17 Paź 2016, 21:20 Temat postu: |
|
|
I poniekąd sprawa się wyjaśniła, u mnie nie ma tego wspornika z tą metalową rurką. Pytanie czy mogę podłączyć bezpośrednio króciec który znajduje się na regulatorze ciśnienia paliwa z króćcem który jest na kolektorze, chodzi o połączenie jak na zdjęciu? https://zapodaj.net/63e4222274767.jpg.html |
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Wto 18 Paź 2016, 13:31 Temat postu: |
|
|
W rurce nie ma żadnego zaworku więc mozna podłączyć bezposrednio.Trzeba tylko dłuższy wężyk. _________________ Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978 |
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Wto 18 Paź 2016, 18:58 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 170 Skąd jesteś (miejscowość/region): LUBELSKIE Posiadane auto: SPORTAGE 1998r 2.0 DOHC 16V 128 KM,
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Czw 20 Paź 2016, 10:20 Temat postu: |
|
|
I jak ? Jest różnica w pracy silnika? _________________ Golf IV 1,9 TDI 1998
Ford Focus 1,6 b/g 2004
AWO SIMSON 250 1960
MZ ETZ 250 1986
WSK 175 garbuska 1978 |
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Czw 20 Paź 2016, 12:47 Temat postu: |
|
|
Kurczaki niestety nie jestem w stanie tego stwierdzić do końca przyszlego tyg. Jestem na szkoleniu. Odezwę się w przyszła sobotę i dam znać czy jest lepiej. |
|
Powrót do góry |
|
|
ave86
Debiutant
Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Kia sportage 2.0 16v dohc 2000r
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Pon 31 Paź 2016, 14:02 Temat postu: |
|
|
Witam, weżyk podłączyłem zgodnie z sugestiami. Poprawa pracy silnika nie nastąpiła, natomiast powrócił problem ktory miałem jakiśes 2 tyg temu. Mianowicie samochód na wolnych obrotach falowal, schodzi do obrotów rzędu 450obr/min przy delikatnie dodanym gazie samochód szarpie strzela w wydech, nie ma siły jak pedal gazu w podłodze jest ok. Poprawiło się po wymianie czujnika spalania stukowego jakieś dwa tyg było ok. Po tym jak podłączyłem wężyk do regulatora znów objawy powróciły. Czy możliwe żeby znów padł ten czujnik, czy może to wina regulatora cisnienia listwy wtryskowej i on coś miesza. Można te dwie rzeczy jakoś sprawdzić. Zauważałem ze czasami jest tak jakby komputer szukał rozwiązania i starał się dostosować do warunków, czasami jakby się udało i zaczyna chodzić normalnie po czym znów się coś pierniczy. Jeżeli samochód szarpie i zdeje mu kleme zawsze po tym zabiegu jest przez chwile dobrze, a jeżeli tylko zgasze jak źle chodzi bez zdejmowania klemy i odpaleniu jest nadal to samo. Macie jakąś koncepcje? |
|
Powrót do góry |
|
|
|