1.4TFSI, a LPG

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alonso83

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 57
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sosnowiec
Posiadane auto: Peugeot 308
Piwa: 2/23
PostWysłany: Wto 20 Wrz 2016, 07:38    Temat postu: 1.4TFSI, a LPG Odpowiedz z cytatem

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem Seata Leona II generacji z silnikiem 1.4TFSI 125 KM, 6 biegów. Z uwagi na dalekie dojazdy do pracy muszę jednak mieć samochód przerobiony na gaz. Stąd moje pytanie do ekspertów:
czy taki silnik nadaje się do zasilania instalacją LPG??? Przyznam, że nie znam tego auta, jednak strasznie mi się podoba i liczę na fachowe podpowiedzi Smile

Z góry dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
GT77

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie
Posiadane auto: BMWE39M57
Piwa: 17/3
PostWysłany: Sro 21 Wrz 2016, 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli decydujesz się na instalacje LPG to jedynie 1.6 MPI,moze nie jest tak dynamiczny jak 1.4TFSI ale niezawodny.Silnik 1.4 TFSI/FSI to najgorsza konstrukcja na którą pozwolił sobie koncern VW,jednym słowem TRAGEDIA.Problem z łańcuchem,napinaczem,pompą paliwa,napędzana poprzez wałek rozrządu.Tłoki,pierścienie potrafią pęknąć.Awarie silnika przy przebiegu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów to norma,osobiście naprawiałem ww silnik,konstruktorzy powinni sobie przyznać karę za ten totalny bubel.Pomijając fakt że przy silniku z bezpośrednim wtryskiem benzyny to wyższy koszt instalacji.No ale już widziałem "zwykłe" instalacje na bezpośrednim wtrysku,"Będzie Pan zadowolony" Wink
_________________
Piwa nie pije...Robię wyjątek dla Portera Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
Alonso83

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 57
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sosnowiec
Posiadane auto: Peugeot 308
Piwa: 2/23
PostWysłany: Czw 22 Wrz 2016, 08:51    Temat postu: Dziękuję Odpowiedz z cytatem

...dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienie. Z pewnością skorzystam z Twojej rady ☺
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy-układ wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group