błąd EGR p0400 2.0 dti

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rasiol

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): katowice
Posiadane auto: mercedes sprinter 311 cdi
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 10 Sie 2016, 15:24    Temat postu: błąd EGR p0400 2.0 dti Odpowiedz z cytatem

Witam! W astrze 2.0 dti 101 km zapala sie check (błąd p0400 od EGR). po dodaniu gazu kontrolka gaśnie. Wymieniony już został zawór EGR, zawór sterujący EGR-em. przewody są w 100% szczelne i drożne. Przepływomierz był podmieniany. Czy macie jakieś pomysły? Jest możliwe że otwór na spaliny w kolektorze się zatkał?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
GT77

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie
Posiadane auto: BMWE39M57
Piwa: 17/3
PostWysłany: Nie 14 Sie 2016, 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mozliwe.EGR został nowy zamontowany jak i również nowy zawór sterujący lub uzywane częśći?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pią 19 Sie 2016, 08:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj na forum.
Cytat:
W astrze 2.0 dti 101 km zapala sie check
Zapalająca się kontrolka oznacza uszkodzenie przewodu podciśnieniowe i nie koniecznie musi to być od egr, co należy w całym jej układzie sprawdzić i najczęściej, to uszkodzenie przewodu przy samym trójniku umieszczony blisko pompy vacum lub słabe podciśnienie dająca sama pompa vacum. (Najlepiej będzie, jak sprawdzisz dokładnie wszystkie przewody podciśnieniowe idące do pompy vacum, klapki zawirowania, egr, turbina.)
Cytat:
po dodaniu gazu kontrolka gaśnie.
Jeśli po dodaniu gazu kontrolka gaśnie, to prawdopodobnie słaba pompa vacum lub nieszczelny układ podciśnieniowy. Ponieważ, dodając gaz, przyśpieszamy tym samym obroty pompy vacum, co dające w tym samym czasie większe podciśnienie.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel-uklad chłodzenia -układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group