LOVATO Smart- dużo pali. Renault Vel Satis 2,0 T 16V


Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sob 06 Sie 2016, 21:36    Temat postu: LOVATO Smart- dużo pali. Renault Vel Satis 2,0 T 16V Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich ponownie. Jeżeli mój temat nie pasuje do tego działu prosze mod o przeniesienie.
Mam problem z moim Vel Satisem 2,0 T 16V 163KM. Mam założoną instalacje sekwencja wielopunktowa z parownikiem Lovato Smart. Od pewnego czasu auto dużo pali 18l/100km a wg komputera 13litrów/
Wiem że komp pobiera info nt spalania benzyny. Ok Spalanie może bycwiksze o te 10....15%.Ale nie tyle.
Dodatkowo auto podczas gwałtownego przyspieszenia zaczyna szarpac a przy prdkości 130-140km/h wyłącza si piszcząc tak jakby nie było gazu. Ujmuje noge z gazu wyłączam i włączam i ponownie auto jedzie na gazie.
Byłem parerazy na komputerze u niejednego gaziarzai wszyscy zgodnie twierdzą że wszystko jest w normie.
Oczywiście informują mnie o fakcie, że nie mogą sprawdzi temp. parownika bo to taka prosta instalacja. Ale problem jak był tak jest a 40...50 zł gaziarz wziął.
Co o tym sądzicie. Auto na gazie zrobiło ok 60kkm?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Nie 07 Sie 2016, 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Spalanie gazu może być wyższe o 30% od spalania benzyny.

Reduktor-parownik Lovato smart ,zapewne fast easy, ma obsługiwać maksymalnie auta do 165 KM.
Twoje auto ma 163 KM i brak zapasu mocy na reduktorze....czyli niby wg. danych jest oki,a w rzeczywistości przy dużych obciążeniach i zabrudzeniach po dużych przebiegach będą nie domagania.
Reduktor jest na granicy mocy.

Przy przebiegu 60.000 km na tym reduktorze, należy wykonać czyszczenie wnętrza reduktora,dysz i wymianę membran...tzw.regenerację.
Duże spalanie ,szarpanie przy przyśpieszaniu, i wyłączanie Lpg przy dużych prędkościach i obciążeniach oznacza problemy z podawaniem gazu.
Po za tym może być także problem z zabrudzoną trzpieniem elektrozaworu.

Zerknięcie w program gazowy na postoju niczego nie załatwia....potrzebna jazda z kompem i sprawdzanie parametrów.

Następna sprawa...jakie wtryski lpg i jaki mają przebieg?

Świece ile mają nalatane? Cewka jest oki? Przewody wn ok?
Pytam o to bo te elementy też mają wpływ na płynność jazdy, a jeśli świece mają najechane 60.000 km to też wymiana.

Po za tym podstawowa sprawa...zrób dystans ok 50-100 km na benzynie i sprawdź czy nie ma problemów a później jazda na gazie i obserwacja problemów.


W Twoim aucie wg. Twojego opisu, na 100% reduktor wymaga regeneracji.Nastawy programu do sprawdzenia.
Każdy gaziarz powinien bez problemu to stwierdzić a już na pewno podczas jazdy autem z kompem lub bez.
Może zmień gaziarza??? Confused Confused Confused

Pozdro Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Nie 07 Sie 2016, 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie. Odnośnie reduktora gadałem z niby specem ale stwiedził, że to prawdopodobnie nie to.
Jednak w rozmowie z nim upierałem się nad parownikiem. Ale nie będe go regenerował a kupie inny większy. Gaziarz w Opolu powiedział mi, że mogę zamontować parownik innej firmy. Czy to możliwe? Jak tak to czy możecie mi coś podpowiedzieć jakieś linki lub nazwy.
Jeżeli chodzi o świece, cewki...są OK. Świeczki wymieniałem jakieś 17kkm, cewki OK, połączenia z cewkami OK.
Od dziś zrobię ok 100km tylko na Pb....zobaczymy jak się będzie auto sprawowało.??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Nie 07 Sie 2016, 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poczytałem różne fora i podjąłem decyzję. Proszę was o komentarze w tym temacie tylko...delikatnie!
Jutro zamówie na allegro nowy parownik Lovato Smart, podgrzewacz gazu między parownikiemi i silnikiem oraz kabel diagnostyczny.
Mam pewne umiejętności związane z mechaniką czy uważacie, że wymiana parownika, dołożenie podgrzewacza mogę wykonać sam????
I tu pytanie jak przeprowadzić autokalibrację instalacji. Na włączonym silniku zasilanym gazem...? Czy możecie dać mi jakąś nstrukcje jak przeprowadzać diagnozę interfejsem...krok po kroku?
Z góry dziękuje za komentarze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Sie 2016, 08:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KBkalwi napisał:
Witam ponownie. Odnośnie reduktora gadałem z niby specem ale stwiedził, że to prawdopodobnie nie to.
Jednak w rozmowie z nim upierałem się nad parownikiem. Ale nie będe go regenerował a kupie inny większy. Gaziarz w Opolu powiedział mi, że mogę zamontować parownik innej firmy. Czy to możliwe? Jak tak to czy możecie mi coś podpowiedzieć jakieś linki lub nazwy.
Jeżeli chodzi o świece, cewki...są OK. Świeczki wymieniałem jakieś 17kkm, cewki OK, połączenia z cewkami OK.
Od dziś zrobię ok 100km tylko na Pb....zobaczymy jak się będzie auto sprawowało.??



Witam.
Co do reduktora to masz typowe objawy zabrudzenia,opisałem co i jak w poście powyżej.
Nie będę polemizował ze specem.....jego "prawdopodobnie nie to" daje znak zapytania nad jego umiejętnościami...

Pytałem także o rodzaj wtrysków gazu i ich przebieg, nie odpisałeś.

Ze świecami zapłonowymi różnie bywa,17.000 km dla nie których podczas jazdy na gazie może być ich kresem żywota, zwłaszcza jeśli przerwa nie zmniejszona.

Co do parownika to szukaj z zapasem 30% mocy, czyli reduktor ok 215 KM tzn szukaj od 200 do 250 KM.Będziesz miał zapas wydajności reduktora.
A jaki konkretnie to musisz sprawdzić jak i gdzie zamontowany masz stary reduktor, tzn. czy wejdzie inny, jak z podłączeniem gazu od butli i jak z podłączeniem płynu chłodzącego.
Czy dasz radę czy potrzebne przeróbki...
Reduktory np. odpowiedniej mocy Tomasetto,KME,AC R01 250 KM,Zavoli S, z Twojego Lovato smart ale wersja do 240 KM....

Poydro,
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Sie 2016, 09:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KBkalwi napisał:
Poczytałem różne fora i podjąłem decyzję. Proszę was o komentarze w tym temacie tylko...delikatnie!
Jutro zamówie na allegro nowy parownik Lovato Smart, podgrzewacz gazu między parownikiemi i silnikiem oraz kabel diagnostyczny.
Mam pewne umiejętności związane z mechaniką czy uważacie, że wymiana parownika, dołożenie podgrzewacza mogę wykonać sam????
I tu pytanie jak przeprowadzić autokalibrację instalacji. Na włączonym silniku zasilanym gazem...? Czy możecie dać mi jakąś nstrukcje jak przeprowadzać diagnozę interfejsem...krok po kroku?
Z góry dziękuje za komentarze



Hymmm... Wink a czy ja nie piszę delikatnie Wink

Po co nowy taki sam parownik z ok 300 zł z wysyłką jeśli zestaw naprawczy z membraną i filtrem kosztuje ok 90 zł z wysyłką ...a jeśli masz zdolności mechaniczne to rozbierzesz i wyczyścisz sam.

Co do podgrzewacza za 140 zł to nie wierzę we wzrost mocy spowodowany podgrzaniem gazu...jakieś dane z reala o ile podnosi temperaturę gazu i jak powoduje wzrost mocy?
Dziwny opis i mijający się z rzeczywistością, że gaz rozprężą się w reduktorze i przez to obniża swoją temperaturę.....
Na gaz w parowniku działa podgrzany płyn i im dłużej pracuje auto i silnik jest dogrzany tym wyższa temperatura gazu w fazie lotnej który wychodzi z reduktora...nie ma mowy o obniżaniu jej.
Po za tym realia są takie że im zimniejszy gaz to jego gęstość jest większa tzn jest go więcej w tej samej jednostce objętości...czyli jest bardziej kaloryczny itp itp.

Podgrzewacz z Twojego zestawu ma niby podnieść temperaturę gazu poprzez wpięcie go w obwód układu chłodzenia...jeśli szeregowo to może odebrać część ciepła od np. nagrzewnicy, jeśli równolegle to może nie spełnić swojej roli na tyle żeby podniósł znacznie temperaturę gazu.
Po za tym jego działanie powinno być kontrolowane, tylko w zakresie niskiej temperatury silnika i gazu a po wejściu w jakiś zakres temperatur powinno być odłączone działanie.

Co do kalibrowania instalacji to podjedź do gaziarza i podpatrz, jeśli Ci pozwoli Wink
Nauka samemu trochę potrwa...zgranie parametrów ciśnienia itp itp itp.

Pozdro
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 11 Sie 2016, 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie ponownie. Z racji tego, że nie mniałem dostępu do neta więc nie widziałem waszych postów.
Ale....jestem po wymianie reduktora i jest OK nie dławi się i nie rozłącza po przekroczeniu pewnej prędkości i samochód nie drży na biegu jałowym. Jednakże podczas wymiany świec stwierdziłem, że wtyczki na cewkach dziwnie lekko leżą.
Podczas jazdy z gaziarzem na postoju podotykałem cewki i....w pewnej chwili samochód chodził na trzy gary.
Jutro przelutuje piny i zmienie dwie wtyczki (kupiłem na 10zł na szrocie)
Jak będzie ze spalaniem....to się okaże wkrótce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 11 Sie 2016, 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KBkalwi napisał:
Witam serdecznie ponownie. Z racji tego, że nie mniałem dostępu do neta więc nie widziałem waszych postów.
Ale....jestem po wymianie reduktora i jest OK nie dławi się i nie rozłącza po przekroczeniu pewnej prędkości i samochód nie drży na biegu jałowym. Jednakże podczas wymiany świec stwierdziłem, że wtyczki na cewkach dziwnie lekko leżą.
Podczas jazdy z gaziarzem na postoju podotykałem cewki i....w pewnej chwili samochód chodził na trzy gary.
Jutro przelutuje piny i zmienie dwie wtyczki (kupiłem na 10zł na szrocie)
Jak będzie ze spalaniem....to się okaże wkrótce



Witam.
Pisałem w pierwszym poście po Twoim pytaniu ,że 100% reduktor-parownik, i opisałem dlaczego.....pisałem także o świecach,cewce i kablach wn czyli wysokiego napięcia....
Wychodzi że gaziarze w Twojej okolicy nie przyłożyli się do pracy twierdząc,że wszystko ok, mając auto do dyspozycji....

Moje porady były poprawne i sprawdziły się...a opinia "niby speca" od gazu który stwierdził że to nie reduktor była przeze mnie odpowiednio oceniona.

Pierwszy post itp itp czytałeś więc trochę więcej zaufania do porad na forum...

Pozdro.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 2 piw(a)
Keram2504
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5391
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 191/110
PostWysłany: Czw 11 Sie 2016, 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zadziwia mnie Twa wiedza i doświadczenie w temacie. Shocked Shocked
Czy masz nówkę szklaną kulę? Laughing Laughing Sorry to żart. Owszem browar.
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 11 Sie 2016, 23:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Keram2504 napisał:
Zadziwia mnie Twa wiedza i doświadczenie w temacie. Shocked Shocked
Czy masz nówkę szklaną kulę? Laughing Laughing Sorry to żart. Owszem browar.




Noooo Wink taką dużą jak piłka plażowa Wink oczywiście żart Wink

Dzięki Keram za browarka Very Happy
Pomoc przydatna komuś Confused a browar od czytelnika...

Pozdrawiam uważnie czytających...Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pią 12 Sie 2016, 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za pomoc i wasze porady. Są dla mnie cenne.
Wymieniony reduktor, filtr f gazowej , świece, poprawione wtyczki cewek...
Auto chodzi idealnie
Jeszcze raz dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pią 12 Sie 2016, 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KBkalwi napisał:
Dzięki za pomoc i wasze porady. Są dla mnie cenne.
Wymieniony reduktor, filtr f gazowej , świece, poprawione wtyczki cewek...
Auto chodzi idealnie
Jeszcze raz dzięki



Dzięki za browar Wink chyba zasłużony Wink
Najważniejsze ,że pisząc i trafiając z poradami ktoś rozwiązuje problem, a później po usunięciu usterki przeczytamy "dzięki za pomoc" Very Happy

Pozdro Maciej.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pon 15 Sie 2016, 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście zasłużony browar poleciał. Dzięki jeszcze raz ale...samochod jeździ płynnie nie szarpie i nie czuć gazem. Jeżeli o to chodzi jest ok. Ale....jest dalej problem ze spalaniem.
Auto na gazie nigdy nie paliło więcej niż 12 l a teraz ....15-16!?!? Confused
Faktem jest że pewien czas temu zapalił mi się check. Byłem na clipie. Poprawiono połamaną wtyczkę od sondy w komorze silnika...wykasowano mi błąd i jeżdze. Check zgasł na dobre ale od wczoraj jak zapale auto pojawia się czerwony symbol akumulatora. Sprawdziłem ładowanie .... I jest 14.4V ale chwilę po odpaleniu. Wygląda jakby alternator się zaweszał...CO O TYM SĄDZICIE? Co może tak znacząco wpłynąc na spalanie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
KBkalwi

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 27
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białogard
Posiadane auto: Velka 2.0 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 16 Sie 2016, 07:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Edycja postu coś mi nie wychodzi więc piszę odpowiedź.
I w tym mniejscu pytanie.
Spotkałem się z sugestią, że błąd ten może wynikać z zabrudzonych mas czy padającego aku.
Ale czy możecie powiedzieć, czy w Velku jedyn a masą jest ta śruba za aku...czy jest gdzieś inna? Chcę to przeczyścić a jak robić to wszystko a nie część?
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 16 Sie 2016, 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KBkalwi napisał:
Oczywiście zasłużony browar poleciał. Dzięki jeszcze raz ale...samochod jeździ płynnie nie szarpie i nie czuć gazem. Jeżeli o to chodzi jest ok. Ale....jest dalej problem ze spalaniem.
Auto na gazie nigdy nie paliło więcej niż 12 l a teraz ....15-16!?!? Confused
Faktem jest że pewien czas temu zapalił mi się check. Byłem na clipie. Poprawiono połamaną wtyczkę od sondy w komorze silnika...wykasowano mi błąd i jeżdze. Check zgasł na dobre ale od wczoraj jak zapale auto pojawia się czerwony symbol akumulatora. Sprawdziłem ładowanie .... I jest 14.4V ale chwilę po odpaleniu. Wygląda jakby alternator się zaweszał...CO O TYM SĄDZICIE? Co może tak znacząco wpłynąc na spalanie???




Regulacja-kalibracja instalacji Lpg w aucie...dlatego prawdopodobnie wysokie spalanie.
Po za tym odpięcie aku na noc a potem jazda na samej Pb przez ok 50-100 km w celu złapania prawidłowych parametrów i ustawień do kompa benzyny auta.

Wykasowano błąd ,a jaki był i od czego?

Sprawdź napięcie na klemach podczas rozruchu auta...poniżej 10 V aku do wymiany.

Pozdro.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group