Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magda75
Debiutant
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): GARBÓW/LUBELSKIE Posiadane auto: DODGE CALIBER 2.0 CRD 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 17 Mar 2016, 19:43 Temat postu: Wymiana progów |
|
|
Mam pytanie, czy możecie podpowiedzieć gdzie można zakupić progi (reperaturki) do Dodge Caliber, bo jest problem z korozją |
|
Powrót do góry |
|
|
tatra
Dyskutant
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rabka Zdrój Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8
Piwa: 5/0
|
Wysłany: Czw 17 Mar 2016, 19:59 Temat postu: |
|
|
Pewnie tylko Serwis, albo samemu wstawiać z czegoś podobnego lub ćwiartka z allegro. |
|
Powrót do góry |
|
|
magda75
Debiutant
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): GARBÓW/LUBELSKIE Posiadane auto: DODGE CALIBER 2.0 CRD 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 17 Mar 2016, 20:51 Temat postu: |
|
|
zastanawiam się czy to tylko w moim Dodge jest problem z korozją progów bo do tej pory na forum nikt nie poruszał tego problemu |
|
Powrót do góry |
|
|
tatra
Dyskutant
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rabka Zdrój Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8
Piwa: 5/0
|
Wysłany: Pią 18 Mar 2016, 22:40 Temat postu: |
|
|
Raczej nie jest to problemem tych aut.
Ja mając skorodowany próg w Cruiserze po prostu wycinałem skorodowany kawałek i wspawaliśmy kawałek progu z innego samochodu i jest spoko. |
|
Powrót do góry |
|
|
magda75
Debiutant
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): GARBÓW/LUBELSKIE Posiadane auto: DODGE CALIBER 2.0 CRD 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 18 Mar 2016, 23:13 Temat postu: |
|
|
Jesienią były robione wstawki u blacharza ale pryszcze za miesiąc pojawiły się w nienaprawianym miejscu, niestety blacharz stwierdził że korozja jest od wewnątrz progów i najlepiej wymienić całe, ale nowe są nieosiągalne. Teraz po zimie jest jeszcze gorzej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 18 Mar 2016, 23:13 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tatra
Dyskutant
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rabka Zdrój Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8
Piwa: 5/0
|
Wysłany: Sob 19 Mar 2016, 15:36 Temat postu: |
|
|
Najlepiej szukać na Allegro progi wycięte z innego Calibra i wstawić-tylko nigdy nie wiadomo w jakim będą stanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
mrowek55
Stały Bywalec
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok Posiadane auto: było Renault Scenic 1.9 dci , XII.2000r., jest Dodge Caliber SXT 2.0 16V 2007r.; Citroen C4 II 1.6 VTi 2010, Renault Clio II 1.5 dCi 2004r.
Piwa: 7/4
|
Wysłany: Sro 20 Kwi 2016, 22:51 Temat postu: |
|
|
Witam, niestety w moim Calibrze też zauważyłem po zimie "zmiany" na progach. W jednym miejscu jest dość poważna zmiana wielkości dłoni. Nieciekawie to wygląda. |
|
Powrót do góry |
|
|
pilotm
Debiutant
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: Caliber 1.8 150KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 22 Kwi 2016, 16:42 Temat postu: progi |
|
|
można prosić o zdjęcie |
|
Powrót do góry |
|
|
mrowek55
Stały Bywalec
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 101 Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok Posiadane auto: było Renault Scenic 1.9 dci , XII.2000r., jest Dodge Caliber SXT 2.0 16V 2007r.; Citroen C4 II 1.6 VTi 2010, Renault Clio II 1.5 dCi 2004r.
Piwa: 7/4
|
|
Powrót do góry |
|
|
pilotm
Debiutant
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa Posiadane auto: Caliber 1.8 150KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 25 Kwi 2016, 08:23 Temat postu: |
|
|
Faktycznie, kiepsko wyglądają.
Zastanawiam się, że ten problem występuje tylko w dizelkach. |
|
Powrót do góry |
|
|
bbkr
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 10 Wrz 2013 Posty: 435 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gdansk Posiadane auto: Dodge Caliber 2.4L R/T
Piwa: 53/1
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2016, 00:55 Temat postu: |
|
|
Nie dieselkach a produkcji na EU.
Pewnie jest jakas eko-faszystowska norma lakieru bez olowiu spowodowala tak niska jakosc.
Amerykance maja blachy wzorowe. Moj byl jezdzony w "zimowym" stanie USA i potem na polskich, solonych drogach. Ani kropeczki rdzy nie ma, lakier jak nowy wyglada. A przesadnie nie dbam - przed zima twardy wosk, a potem co jakis czas oplukac z soli i blota. |
|
Powrót do góry |
|
|
Farkas
Dyskutant
Dołączył: 01 Lip 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa / mazowieckie Posiadane auto: dodge caliber 1,8 SE
Piwa: 0/5
|
Wysłany: Nie 17 Wrz 2017, 14:09 Temat postu: korozja |
|
|
Niestety, tez mam ten problem. Mój cali jest z polskiego salonu, 9 i pół zimy nad Wisłą. Progi zżarte w dwóch miejscach: tuż przed tylnym kołem i pod drzwiami pasażera. Na allegro są całe "boki", kawał blachy. Niestety większość tuż pod niemiecką granicą, więc transport drogi, a nie ma jak wyskoczyć samemu. Kosztują ok.400-500 zł jedna strona. Zastanawiam się też nad taką opcją, żeby oddać do "peryferyjnego" (bez urazy, z dala od dużych miast jest taniej) blacharza, który ma doświadczenie w odbudowywaniu starych samochodów. Rozmawiałem z jednym, ktry mówił, że po prostu dorabiają. No, ale to może nie zawsze zatrybi... _________________ Dodge Forever |
|
Powrót do góry |
|
|
jeromino
Dyskutant
Dołączył: 24 Maj 2018 Posty: 82 Skąd jesteś (miejscowość/region): Chojnice Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 SXT 2008 r.
Piwa: 1/1
|
Wysłany: Sro 09 Sty 2019, 14:45 Temat postu: korozja |
|
|
Niestety, ale u mnie też korozja króluje. Czeka mnie wymiana progów na wiosnę/lato.
Przed zima były zalepione dwie dziurki i zrobiona barankiem powłoka, ale jednak wewnętrzny próg, skorodowany, powoduje, ze ruda panoszy się na całego.
Przerazają mnie tylko koszty, bo pewnie pójdzie na to sporo kasy.
Jeśli Ktoś wymieniał progi, ile to kosztuje szacunkowo ? |
|
Powrót do góry |
|
|
kszesz
Debiutant
Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Caliber SE 2.0 benz 2007 automat
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Sro 09 Sty 2019, 19:39 Temat postu: |
|
|
Reparaturki progów masz dostępne w znanym serwisie aledrogo. Zewnętrzne (bo te wymieniałem latem) cos ok. 100 zł/ szt.
Nie bardzo pasują bo są zrobione na prostych rynnach a Cali ma lekkie łuki.
Zdolny blacharz sobie poradzi. Malowanie i konserwacja wyszło coś razem z 800 zł.
Oczywiście robione u blacharza na prowincji bo cena w Wa-wie pewnie 2 x tyle.
Robić najlepiej latem, gdy wszystko wysycha momentalnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
DodgeBBa
Czytelnik
Dołączył: 10 Sty 2019 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Dodge Caliber
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 10 Sty 2019, 23:03 Temat postu: |
|
|
Dziś byłem u blacharza. Powiedział że to przypadłość tego samochódu. W progach znajdują się otwory techniczne przez które wlewa się woda. W zimie jest to woda z potasem z drog.
Zewnątrz próg wydaje się być zdrowy a w środku jak spróchniałe drzewo. Po ostatnim sypaniu potasem po drogach wypadła dziura wielkości pięści.
Jestem umówiony na robotę 700 zł za dwa progi i lakier. Daje to 5 lat spkojou tak mówił. Niestety jak ruszy się to co fabryka dała to siła rzeczy będzie rdzewieć. |
|
Powrót do góry |
|
|
|