pompa VP44 błąd 1660


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady ,problemy techniczne .
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 11:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
że na tym zdjęciu w przekroju pompy pod osłoną tłoczka jest na nim sprężynka a u mnie w pompie niema.czy to jest taki model pompy czy ktos przede mną ją mòfgł zgubić
To bardzo źle, jeżeli w przestawiaczu kąta wtrysku nie ma sprężynki, to najwidoczniej ktoś musiał nieźle majstrować przy tej pompie Shocked
Bez tej sprężynki też nie odpalisz silnika, a to że zawór bzyczy to świadczy że sterownik sprawny, a że zawór wariuje to tylko dlatego że przestawiacz kąta wtrysku nie układa się tak jak powinno.
Musisz pamiętać, że przy probie uruchamiania silnika, musisz dobrze odpowietrzyć układ paliwowy, inaczej będziesz kręcił i kręcił bez końca. ( minimalnie odkręć wszystkie 4 przewody idące do wtryskiwaczy i wtedy kilka razy pokręć rozrusznikiem aż przestanie powietrze lecieć a zacznie paliwo lecieć, kiedy zacznie paliwo lecieć to wtedy zakręcamy wszystkie przewody idące do wtryskiwaczy). Należy pamiętać również, żeby nie kręcić rozrusznikiem dłużej jak parę sekund, to pozwoli pompy wtryskowej nabrać ciśnienie paliwa i między czasie, przy próbie uruchamiania silnika niczego już nie odkręcać związane układem paliwa, ponieważ proces odpowietrzania trzeba będzie powtórzyć od początku.
Cytat:
w okolicy rżną głupa i oferują kapitalke
Oferować to oni zawsze bez wyjątku, czy będzie nowa czy używana pompa to im zawsze będzie uszkodzona.

Ps.Ja celowo zawiozłem sprawną i też powiedzieli, uszkodzona, dla pompiarzy choćbyś nową zawiózł to i też powiedzą uszkodzony. (ostatnio zawiozłem wtryskiwacze w tym jeden nowy, nawet zapakowana i też powiedzieli uszkodzona).
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 12:48    Temat postu: Sprężynka Odpowiedz z cytatem

Czy możliwe że pompa chodziła bez spreżyny? Jak rozbierałem pompe i osprzet to wszystko bylo pozapiekane i niema szans by ktos to przedemną otwierał wiec kolejna zagadka do rozwiązania. A czy te odczyty ktore podałem z opcoma maja jakies odchylenia od normy czy sa w miare ok? Pzdr. Aaaaa co do tzw pompiarzy to janusze internetu padają w przedbiegach.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 14:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czy możliwe że pompa chodziła bez spreżyny?
Mogła chodzić, ale za to przyspieszenie auta słabe i jak sam zauważyłeś do czasu ta jazda była.( najwidoczniej jakiś pompiarz lub poprzednich użytkownik mógł zapomnieć).

Cytat:
A czy te odczyty ktore podałem z opcoma maja jakies odchylenia od normy czy sa w miare ok?
W normie.
Cytat:
actual injection0,0 postoj , chełtany2,3
desired injection quantity .postoj 0 .chełtany 47,2
injection quantity 0 postòj , chełtany 48,4
Te pomiary nastąpi po uruchomieniu silnika.
Pozdrawiam.

Ps.A z pompy wtryskowej leci paliwo na wtryski?.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 15:24    Temat postu: Pompa Odpowiedz z cytatem

Normalnie psika jak ze strzykawek. Po podpieciu wtryskow odczyty sa takie same ale w trakcie krecenia z rurki przelewu nic paliwo nie idzie.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Normalnie psika jak ze strzykawek.
Bardzo dobrze, czyli pompa i sterownik sprawny, pozostaje tłoczek przestawiacza kąta wtrysku i rozrząd. Czemu "przestawiacz", ponieważ jego regulacja ma zadanie dostosowanie się do czujnika obrotów wałka( patrz, zdjęcie)oraz do czujnika położenia wału korbowego. Dlatego być może cała usterka powoduje brak sprężynki w" przestawiaczu, bo według mnie, tłoczek chodzi jak chce i kiedy chce, stąd dawkuje nie w tym momencie co trzeba, czyli nie zgodnie ze znakami rozrządu oraz czujnika obrotów wałka(patrz rys.)oraz wału korbowego. Tak więc zacząłbym od tłoczka "przestawiacza"kąta wtrysku.
Cytat:
ale w trakcie krecenia z rurki przelewu nic paliwo nie idzie
W trakcie kręcenia nie ma prawa przelewać, nawet na wolnych obrotach silnika, dopiero przy większych obrotów silnika przelewa się paliwo, tak więc wtryskiwacze masz bardzo dobre.

Pozdrawiam.

Ps.Jesteś blisko rozwiązania problemu. Cool
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 09 Lut 2016, 16:36    Temat postu: reklama

Powrót do góry
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 21:04    Temat postu: sprężynka Odpowiedz z cytatem

byłem na szrocie dziś i nie ma ni jednej pompy. jaki ona ma wymiar? dł,szer? na ebay jest kolo co sprzedaje różne sprężyny na metry.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na szrocie nie będzie, ponieważ pompiarze wykupują o czym wcześniej mówiłem.
Długość sprężynki na suwmiarce:43 mm, średnica 13.2 mm. Drugą tą małą nie mierzyłem.
Zdjęcie podglądowe:
Tłoczek widoczny na zdjęciu, też nie chcą osobno sprzedawać Confused .
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 22:42    Temat postu: spreżynka Odpowiedz z cytatem

pierwszy raz widzę takie zdjęcie i troche mi to zamotało w głowie.czy sprężynka jest pomiędzy pokrywką zewnetrzną a tłoczkiem czy pod tłoczkiem ?skoro pod to ona tam musi jednak byc bo tłoczka nie wyjmowałem a mi jeden pumpiarz powiedział ze jego się nie wyjmie od tak bo go tam cos od spodu trzyma Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 22:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm, co prawda tłoczka nie wyjmiesz, ale sprężynka musi wyleźć.
Cały montaż jest najpierw tłoczek a dopiero reszta, masz na zdjęciu poukładane tak jak powinien być. Może chodzi Ci o pierwszą po lewej stronie( widoczne z małym sprężynką), które nie dasz rady wyjąć?.
Cytat:
czy sprężynka jest pomiędzy pokrywką zewnetrzną a tłoczkiem
Tak.(pomijając zaślepkę)
Pozdrawiam
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 23:04    Temat postu: sprezynka Odpowiedz z cytatem

ok już załapałem.ten element po lewej z cienką zielona uszczelką to jest to co widzę pod tą zdjętą przykrywką i w srodku jest coś co brałem za tłoczek ja tego elementu nie wyjmowałem bo niewiedziałem jak to zrobić czyli juz kumam o co chodzi. sprężynka jest pod tym elementem a za nią tłoczek tylko jak to się wyjmuje?ten pierwszy element
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jeżeli tego pierwszego elementu nie wyjmowałeś, to na pewno są sprężynki.
Cytat:
tylko jak to się wyjmuje?ten pierwszy element
Możesz za pomocą dużej kombinerki, tylko dobrze musisz ścisnąć i wyciągnąć od pompy, jak już wyjmiesz, to sprawdzisz przy okazji czy tłoczek da się minimalnie ruszyć.
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 23:21    Temat postu: Tłoczek Odpowiedz z cytatem

Ok jutro obczaje ten temat. Pzdr. AAA czy pompa sie nie zapowietrzy po wyjeciu tego?
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 09 Lut 2016, 23:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A czy pompa sie nie zapowietrzy po wyjeciu tego?
Oczywiście że się zapowietrzy, całe paliwo zleci z tej pompy wtryskowej. Jeśli masz gruszkę do pompowania paliwa( będziesz musiał wstawić między bakiem a filtrem paliwa), to nie masz czym się martwić, bo uzupełnienie pompy wtryskowej można bez kręcenia silnika.

.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sob 13 Lut 2016, 23:35    Temat postu: Eureka!! Odpowiedz z cytatem

Po wyczerpaniu wszystkich opcji wydało się że walnięty jest sterownik. Jednak tranzystor był przygrzany po obejrzeniu pod lupą. Do tego nie podaje napięcia na elektrozawor paliwa. W poniedziałek leci na serwis. Co ciekawe błąd 1345 pokazał się kilka razy i 1661 przy długim chełtaniu.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 16 Lut 2016, 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Co ciekawe błąd 1345 pokazał się kilka razy i 1661 przy długim chełtaniu.
Pierwszy błąd, to czujnik wałka rozrządu, a drugi to w poprzednim poście napisałem tutaj:http://opel.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=236749&start=30
Cytat:
Do tego nie podaje napięcia na elektrozawor paliwa.
W jakich sposób sprawdzałeś.? Toż wcześniej pisałeś, że bzyczało z tego elektrozaworu.?
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady ,problemy techniczne . Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group