pompa VP44 błąd 1660


Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady ,problemy techniczne .
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 26 Sty 2016, 23:32    Temat postu: pompa VP44 błąd 1660 Odpowiedz z cytatem

Dobrywieczòr. mam problem jak w temacie.Auto opel frontera 99 dti2.2 op-com pokazuje komunikat :P1660 Fuel cutoff solenoid circuit high input (01)-present .Jezeli ktos ma informacje na ten temat to będe wdzięczny.auto ma 150k przebiegu. pompa podczas kręcenia silnikiem zachowuje się normalnie (pompuje paliwo na wtryski- nie zapowietrza się) :roll:pzdr.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Sro 27 Sty 2016, 00:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Błąd:P1660, Odcięciem paliwa wejście obwodu elektromagnetycznego wysokiej (01) -Present.
Prawdopodobnie zawór elektromagnetyczny na pompie uszkodzony lub zwarcie instalacji, ten ostatni to częsty przypadek, musisz sprawdzić przewód idące od zaworu do sterownika. Przy uszkodzeniu instalacji lub uszkodzeniu samego zaworu mogą być problemy ze sterownikiem, na którym być może jest przepalony tranzystor.
Pozdrawiam.

Ps.A co się dzieje z silnikiem, nie odpala czy silnik pracuje na wolnych obrotach bez możliwości dodania gazu?.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sro 27 Sty 2016, 00:38    Temat postu: pompa Odpowiedz z cytatem

auto nie pali nadal. tyle ze teraz wiem co jest grane.ten zawor to jest ten na dole pod wyjsciami na wtryski? czy jak? na necie niema zadnych konkretnych info na ten temar rylko same brednie.czy spalony tranzystor tez sie tak objawia?czy tylko awaria samego zaworu?
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Sro 27 Sty 2016, 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
.ten zawor to jest ten na dole pod wyjsciami na wtryski?
Najczęściej to zawór regulacji dawki paliwa( między wyjściami na wtryski, czyli środkowy). A więc, o ile jest uszkodzony zawór lub zwarcie na jej instalacji to również uszkodzony jest tranzystor (przepalony). Dzieje się to tak że te układy są połączone bezpośrednio z zaworem, dlatego w niektórych przypadkach po naprawieniu sterownika ponownie się przepala jak i również od złego montażu tranzystora.
Co zrobić, należy przed stawieniem naprawionego sterownika sprawdzić te zawory a szczególnie stan jej instalacji, ponieważ często też się kruszą izolacje tych zaworów o którym należy jak najdokładniej się przyjrzeć.

Z kolei zawór dolny, to jest zawór początku paliwa mający za sobą zabezpieczenie dwoma sitkami, o którym też warto sprawdzić czy nie ma zanieczyszczeń(często jej zanieczyszczeń pochodzi od samego tłoczka) oraz jej instalacji, tego zaworu to jeszcze nie spotkałem się, aby uszkadzał tranzystora oczywiście o ile stan instalacji jest idealny.
Pozdrawiam.
Ps. Dużo znajdziesz ciekawy rzeczy na youtube filmiki, są dosyć ciekawe informację naprawy pomp vp30 i vp44.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sro 27 Sty 2016, 18:33    Temat postu: opinia ``specyalisty Odpowiedz z cytatem

wybrałem sie dziś po drodzę do zakładu ``profesjonalnie zajmującego się naprawami układów wtryskowych(S&S diesel service ) i pan stwierdził ze to jest jakiś baaaardzo nietypowy kod błędu i że powinienem czym prędzej ta pompe zdemontować .gdy zapytałem o kupno zaworu stwierdził że nie mają bo te zawory mozna dostać tylko razem pompą ...... tacy spece aż ręce opadają .części zamiennej nie mają nie sprzedadza ale po przyniesieniu pompy same się części zmaterializuja z nikąd....
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sro 27 Sty 2016, 18:33    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Sro 27 Sty 2016, 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wcale nie powinno to dziwić, bo w rzeczywistości oni mają na stanie a ewentualnie na zamówienie kupują.(niech ich szlag w trafi), ponieważ chcą brać w tym samym czasie grube pieniądze, a to nie są małe bo aż 2000 zł ( tyle obecnie u nas), dalej już każdy wie o czym piszę, że koszty niekiedy przewyższają auta!!!( i gdzie tu logika).
Ale warto poszukać na stronie internetowym, ponieważ gdzieś widziałem nową i koszt około 360 zł za sam zawór ten środkowy. O naprawie sterownika to również znajdziesz na youtube z tym że też trudno znaleźć właściwy klej i nie może być taki co do komputerów.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Nie 31 Sty 2016, 21:30    Temat postu: Podmiana pompy Odpowiedz z cytatem

Jeśli chcę wymienić całą pompę to czy numer z pompy 281xxx xxx musi się dokładnie zgadzać? czy one fizycznie sie czymś różnią czy ten kod dotyczy tylko sterownika? sam solenoid znalazłem za 90 gbp na ebay-u a kompletne działające pompy mozna wyłowić od 200 gbp więc oczywiście lepiej wymienić całą pompe tylko czy czy pompa9sama mechanika)np od saba ,forda itp podejdzie? pzdr
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pon 01 Lut 2016, 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o samą pompę to podejdzie, z kolei sterownik jest razem z immobiliserem na którym kupując całą pompę, poproś o transporter( pastylka, będzie potrzebna do przełożenia w Twoim kluczyku) tą która jest umieszczona w kluczyku, co nie będziesz musiał bawić się w rozkodowywanie jak i kodowanie immobilisera.
Pozdrawiam.

Ps. Ja mam wstawioną akurat pompę od audi i jak dokąd śmiga Cool, jedyne najważniejsze to, żeby nie mylić vp44 a vp30, ponieważ ten ostatni wstawiając do silnika z pompą vp44 będzie słabszy.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pon 01 Lut 2016, 22:21    Temat postu: immo Odpowiedz z cytatem

przepraszam ze tak mieszam ale w temacie immo jestem zielony.moze opisze co chce zrobic .kupic cala pompe(na chip z kluczyka nie ma szans bo pytalem o to i lipa jest )wsadzic mechanike nowa i zostawic sterownik wiec pytanie czy to odpali.tak wogole dzieki za porady bo tu nikt nic poza toba nie odpisuje a jak juz cos napisze to sam belkot.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pon 01 Lut 2016, 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
wsadzić pompę drugą i zostawić sterownik, wiec pytanie czy to odpali.
Jeśli mamy pewność że sterownik nie jest w jakimś celu uszkodzony, to dlaczego ma nie odpalić?. No chyba że źle rozrząd ustawimy i w tym tylko widzę problem aniżeli przekładka mechanicznej pompy.
Lecz przy wymianie sterownika należy zachować szczególną ostrożnością, aby zapobiec zerwania taśmy halla, jest to od czujnika obrotów widoczne na zdjęciu.
Pozdrawiam.
Zdjęcie podglądowe:
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sro 03 Lut 2016, 21:56    Temat postu: pompa Odpowiedz z cytatem

jednak widze że nie dam rady sam wymienic pompy i musze wymienić sam zawor. czy numer czesci musi byc taki sam czy one sa w jakims stopniu podobne bo nie moge ngdzie znalezc zaworu nr czesci:1467 255 047
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pią 05 Lut 2016, 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie musisz szukać na podstawie numeru, ponieważ przypisany numer jest tylko wyłącznie do celów handlowy dla serwisu( to ich tajemnica handlowa inaczej). Lecz obecnie trudno znaleźć tego zaworu, sam właściwie wczoraj szukałem i nie znalazłem Sad , w takim przypadku moim skromnym powiedzeniem radziłbym szukać od prywatnych osób, które sprzedają już auta na części lub całe auta za bezcen).
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pią 05 Lut 2016, 22:09    Temat postu: poma Odpowiedz z cytatem

Cudem znalazłem faceta ktory zajmuje sie testowaniem i sprzedażą tych zaworow i akurat mial taki wiec od razu kupiłem go i powinien byc na wtorek.sterownik pompy jest ok podpieciu innego zaworu(na tzw sztuke) błąd znika. wszystkie odczyty w normie .teraz tylko czekać,czekać i jeszcze raz czekać.AAA co do numerow to musza sie zgadzac bo te zawory mają inną flansze i fizycznie nie pasują do pompy.
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Sob 06 Lut 2016, 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
AAA co do numerów to muszą się zgadzać bo te zawory mają inną flansze i fizycznie nie pasują do pompy.
Zgadza się, ponieważ posiadają dwa rodzaje zaworów tego typu jakim jest pompa wtryskowa Vp44 i Vp30, gdzie jeden wkręcany a drugi montowany na dwie śrubki.
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pon 08 Lut 2016, 22:18    Temat postu: problemy c.d. Odpowiedz z cytatem

niestety ale po zamontowaniu zaworu auto dalej nie odpala.błąd znniknął ale auto dalej nie odpala Confused Confused Confused Confused Confused
odczyty z op coma są następujące.
start delivery21,3 postoj/ chełtany 28
desired injection start ,postoj 3.0 /chełtany 6.4
actual injection0,0 postoj , chełtany2,3
desired injection quantity .postoj 0 .chełtany 47,2
injection quantity 0 postòj , chełtany 48,4
.................
Aktualnie jedyne błędy na op comie to dwa błedy od czujnikow cisnienia dolotu ktore sa odpiete i tyle.Już niewiem co robić a wszyscy pompiarze w okolicy rżną głupa i oferują kapitalke .A jeszcze słoychać elektrozawor bzyczy po przekreceniu kluczyka stacyjki Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes co robić dalej Question Question Question................
......Zauważyłem że na tym zdjęciu w przekroju pompy pod osłoną tłoczka jest na nim sprężynka a u mnie w pompie niema.czy to jest taki model pompy czy ktos przede mną ją mòfgł zgubić?????? pzdr
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady ,problemy techniczne . Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group