Nie dzialajaca turbina oraz dziwne stuki pod pokrywa

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
say-trans

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Strzyżów Lubelskie
Posiadane auto: Carnival 2004 2.9CRDI
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 26 Sty 2016, 23:16    Temat postu: Nie dzialajaca turbina oraz dziwne stuki pod pokrywa Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich bardzo serdecznie
Kupilem galloperka ktory nie odpalal
Wymieniona byla ponoc w nim glowica i z czasem coraz gorzej odpalal az rzucil calkiem

Po przywiezieniu zdjecie pompy
Wyrzucenie immo
Regenracja

Nowy rozrzad ustawiony prawidlowo na znakach

Autko poskladane lecz przy przygazowaniu okolo 2 tys obrotow slychac stuki pod klawiatura
Przy delikatnym dodaniu gazu ten efekt nie wystepuje

Pierwsze spostrzezenie glowica prawdopodobnie od pajero. Czy mozliwe jest ze zostalo zastosowane inne kolo oraz walek i krzywki nie tak beda reagowac?

Drugim problemem sa weze podcisnienia (chyba zmora forumowiczow ) jesli ktos by mog zrobic zdjecia w swoim gallopku i umiescic
Jeden przewod mam caliem wolny
Na zdjeciu widac taka banke przy pompie czy tam cos ma byc podlaczone?
Trzeci problem to nie wlaczajaca sie turbin
Zupelny brak reakcji
Brak luzow na wentylatorku i kreci sie delikatnie

Ponizej zdjecia przewodow i pompy



Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
monopol

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Cze 2019
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): pomorskie
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 02 Cze 2019, 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam problem zapewne już dawno rozwiązałeś, szkoda tylko że nie podzieliłeś się z innymi.
Turbina nie działa ponieważ zepsuł ci się siłownik sterowania turbiną. W pozycji zamknięta klapka.
U mnie przy nie działającej turbinie stukało w silniku coś, na kształt zaworów. Przy obrotach 2,5- 3 tyś obrotów stukanie nasilało się. Przy dodawaniu gazu i hamowaniu silnikiem stuki się wyciszały. Regulacja zaworów nie pomogła.
Problem został rozwiązany po wymianie siłownika podciśnienia, klekotanie w silniku ustało.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group