Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miekki85
Debiutant
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 28 Paź 2008, 15:43 Temat postu: |
|
|
Wlasnie wrocilem od gazownika i nic nie zalatwilismy(nie mial czasu),wiec sie wkor... i postanowilem zrobic to samemu.wymontowalem krokowca i zalozylem srube.auto nie do poznania,ladnie przyspiesza nic nie szarpie bede musial jesze do niego jechac w czwartek to mi go wyreguluje bo ja to tak tylko na oko i ucho wyregulowalem Dzieki kilolo za podrzucenie tematu,zapraszam do siebie na piwo Gdyby nie to forum to pewnie bym jeszcze kupil ta cewke i kupe niepotrzebnych czesci i bym zbankrutowal.teraz sie wziolem za silniczek od wycieraczek bo tez mam z nim problem.. |
|
Powrót do góry |
|
|
kilolo
Stały Bywalec
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 224 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gdansk Posiadane auto: Brava 1,6 '95 Marea 1,8 '97
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 28 Paź 2008, 17:45 Temat postu: |
|
|
przy okazji spytaj sie gazownika czy da rade wymienic sterownik gazu na jakis inny model bo ten co masz prawdopodobnie slabo wspolpracuje z krokowcem.
a o silniku wycieraczek tez mozemy pogadac |
|
Powrót do góry |
|
|
miekki85
Debiutant
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 28 Paź 2008, 19:17 Temat postu: |
|
|
sterownik gazu troche kosztuje a mnie nie stac teraz na takie rzeczy:( |
|
Powrót do góry |
|
|
adam-as Moderator
Junior admin
Dołączył: 02 Cze 2007 Posty: 951 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolnośląskie :-) Posiadane auto: OMEGA B Kombi 2.0 16V + LPG STAG300 ___J.ADMINISTRATOR___
Piwa: 6/0
|
Wysłany: Wto 28 Paź 2008, 21:12 Temat postu: |
|
|
saakaszwili napisał: | adam-as napisał: | Świece mam nadzieję że masz dwuelektrodowe NGK? |
Adam, a nie lepsze są normalne jednoelektrodowe NGK? |
Nie no zdecydowanie dwuelektrodowe - masz lepszą iskrę i lepsze spalanie.
Zresztą do modelu 1.6 16V są takie fabrycznie zastosowane i należy takie stosować jak podaje katalog NGK. |
|
Powrót do góry |
|
|
miekki85
Debiutant
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 16:39 Temat postu: |
|
|
no i chyba czeba szukac dalej:( przez chwile wszystko bylo oki ale znowu wrocilo.pojechalem do gazownika i powiedzial ze sproboje podmienic centralke na nowa a jak nie to bedziemy po koleji wszystko sprawdzac i podmieniac na inne.macie jakies nowe pomysly co to moglo by byc?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 16:39 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
miekki85
Debiutant
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 02 Lis 2008, 14:56 Temat postu: |
|
|
zauwazylem ze na reduktorze jest naklejka 100HP czyli do silnikow z moca do 100KM a moj seryjnie ma 103 i zamontowalem strumienice. mi sie wydaje ze reduktor powinien byc 140 HP,czy to moze byc przyczyna tych wszystkich objawow?? |
|
Powrót do góry |
|
|
miekki85
Debiutant
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 14 Lis 2008, 19:01 Temat postu: |
|
|
no i okazalo sie ze cewka byla walnieta a do tego poprzedni nawiedzony gazownik kazal kupic swiece ISKRA jednoelektrodowe ktore okazaly sie zle. wlasnie wrocilem od gazownika co dostalem namiary na forum i on rozwiozal moje problemy.Auto smiga az chce sie jezdzic
Temat uwazam za zamkniety i mam nadzieje ze nie bede musial juz wracac do tego typu usterek dzieki za pomoc |
|
Powrót do góry |
|
|
maly939
Stały Bywalec
Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 136 Skąd jesteś (miejscowość/region): Nisko Posiadane auto: renault scenic 1,9 dci 2002r. suzuki swift 1.0 1997r
Piwa: 1/6
|
Wysłany: Wto 18 Lis 2008, 13:16 Temat postu: |
|
|
a jakie masz teraz spalanie?
ja mam taki sam silnik i mi pali gazu 10-11 na mieście, 9l na trasie z klimą przy dość agresywnej jeździe nie 90km/h |
|
Powrót do góry |
|
|
miekki85
Debiutant
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v 1996 gaz
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 18 Lis 2008, 19:09 Temat postu: |
|
|
narazie nie wiem jakie mam spalanie bo musze wyjezdzic zbiornik.jak bede cos wiedzial to napewno napisze.dawniej spalal mi do 11 po miescie a w trasie spalil mi 7.5 przy spokojnej jezdzie:D |
|
Powrót do góry |
|
|
pilotacz
Debiutant
Dołączył: 19 Lis 2007 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polkowice Posiadane auto: Fiat Brava 1,6 16v
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 19 Lis 2008, 14:25 Temat postu: |
|
|
oj widze,że poruszony został kłopot,który mnie równierz prześladował.A mianowicie strzelanie jak zaglądnełem pod maske okazało się,że filtr powierza był nie dokręcony.. dokręciłem i wszystko gra, ale ... pękło mi coś koło filtra powietrza ( jakby pojemniczek połączony wężem z filtrem powietrza). co to jest? pytam się bo ja amator i czy to waża rzecz? |
|
Powrót do góry |
|
|
soli
Debiutant
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 25
Posiadane auto: Brava 1.4 12V
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 20 Lis 2008, 22:39 Temat postu: |
|
|
jeśli dobrze zrozumiałem to jest to mieszacz
1) jeśli masz gaz jest on niepotrzebny (odłączamy go)
2) jeśli benzyna to po prostu może dostawać chłodniejsze powietrze, czyli gorzej spalać, wszystko zależy od wielkości pęknięcia |
|
Powrót do góry |
|
|
|