Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ketr
Czytelnik
Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Transporter T5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 27 Paź 2015, 18:05 Temat postu: Trzęsie samochodem przy dodawaniu gazu |
|
|
Witam
Proszę wszystkim mam pewien problem z samochodem,problem który spędza sen z powiek.
W czym polega problem:
Od pewnego czasu samochodem przy dodawaniu gazu strasznie trzesie ( obroty okolo 1800-2200)
Zaznacze ze tylko przy dodawaniu gazu, w innym przypadku jest wszystko ok
Opisy na forach, jaki mozna przeczytac są przejrzyste i wszystko wyjasniajace ....tu jednak jest ale:
Sugestie dotyczace naprawy : wywazenia kół, ustawienia zbierzności, wymiana przegubów wewnetrznych i ,zewnetrznych , oski, półoski,sperzegla dwumasowego, w moim przypadku się nie sprawdzilo. Wszystko z wynienionych rzeczy zostalo wymienione na nowe a samochodem jak trzesło tak trzęsie.
Wzrok mechanika mowi wiele a zarzem daje do zrozumienia ze koncza mu sie pomyslu-super jemu pomysly a mi kasa...a problem wciąż jest.
Samochod to Transporter T5 silnik 1,9 tdi 102 KM
Bardzo proszę o pomoc w powyższym temacie |
|
Powrót do góry |
|
|
Ketr
Czytelnik
Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Transporter T5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 27 Paź 2015, 18:34 Temat postu: |
|
|
....przepraszam dodam tylko tyle ze poduszki pod silnikiem również sprawdzone i te mocno zuzyte wymienione...
....help |
|
Powrót do góry |
|
|
gabryiel
Auto Maniak
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
|
Wysłany: Pią 30 Paź 2015, 22:14 Temat postu: |
|
|
Wymagana korekta dawki paliwa na poszczególnych wtryskach od granicy 1400 obr. min[biegy jałowego ] pod warunkiem że wałek rozrządu nie wykazuje zużycia . _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc |
|
Powrót do góry |
|
|
Ketr
Czytelnik
Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Transporter T5
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 31 Paź 2015, 12:30 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za podpowiedz...
Jednak i to sprawdzilem i wszystko jest zgodnie z normą..ostatnia rzecza pozostaje sprawdzenie walka rozrzadu..oby to to ehhh
Jak juz bede wiedzial wiecej to opisze to wszystko. |
|
Powrót do góry |
|
|
poldi1969
Czytelnik
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zielona Góra Posiadane auto: Multivan T5 2,5TDI 130KM 2003
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 13:40 Temat postu: |
|
|
Jak jest z filtrem paliwa?
Wymieniałeś |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 13:40 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
procenty
Czytelnik
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kamień Pomorski Posiadane auto: vw T5 caravelle
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 08 Sty 2016, 01:50 Temat postu: |
|
|
Może dwumasa |
|
Powrót do góry |
|
|
kubaszejk
Czytelnik
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): lubelskie Posiadane auto: golf '06 1,9 105 KM T5 '09 2,5 130KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 19 Sty 2016, 00:58 Temat postu: |
|
|
Mam bardzo podobne objawy ( a nawet takie same) w Golfie '06 1,9 105 koni. Kiedys było normalnie. pewnego razu wzięło i urwało zawór na pierwszym garze, wiec wiadomo chodził na 3. zawór wbiło w głowice wiec silnik spokojnie mogł pracować na 3 cylindrach. musiałem wtedy przejechać kilka kilometrow po tym zdarzeniu i wówczas przy dodawaniu gazu albo jak kolwiek obciązaniu silnika telepało nim strasznie, wiadomo chodził na 3 gary.
Teraz po naprawie rzecz dzieje się taka sama Tylko w mniejszym nasileniu. nie czuje trzęsienia na 1 i 2 biegu przy obciążaniu silnika. ale na 1 lub wstecznym puszczając sprzęgło sa wyczuwalne drgania. największe trzesie silnikiem wystepuje przu obciążaniu go na 4 i 5 biegu przy obrotach od 1500 do 2200 a nawet do 2500. potem te drgania zanikają.
zaraz po naprawie mierzone było ciśnienie na garach i na próbie olejowej była różnica na 2 cylindrze, 1,3 i 4 prawie się pokrywały, nie pamiętam już tych wartości ale jak zmierze jeszcze raz to zaktualizuje.
Piszcie jeśli znacie ten problem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Habziarz
Czytelnik
Dołączył: 13 Sty 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Krasnystaw- Otwocki Posiadane auto: Vw transporter T5 1.9 63kW 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 13 Sty 2018, 10:50 Temat postu: |
|
|
Sprawdź w jakim stanie są półoski |
|
Powrót do góry |
|
|
|