problem z mocą zafira 2,0, TDI 2001

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarmu

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): lubuskie
Posiadane auto: opel zafira 2,0 tdi 2001
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:52    Temat postu: problem z mocą zafira 2,0, TDI 2001 Odpowiedz z cytatem

witam jestem nowym użytkownikiem i mam taki problem z moją zafirą
zaczęła zanikać moc ,mechanik zdiagnozował że turbina pada .po regeneracji całej turbiny.problem nadal był i po kolei wymieniłem ,przepływomierz, egr ,kolektor dolotowy , podciśnienie sprawdzone niby ok a samochód raz działa a nieraz nie,lub zaczyna działać po przejechaniu 15,20 kilometrów i działa dopóki ni wyłączę auta
może ktoś miał podobne problemy
samochód jak zaskoczy to działa nieraz cały dzień
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pią 14 Sie 2015, 11:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj na forum.
Cytat:
podciśnienie sprawdzone niby ok
Niby czy jest ok, z opisany problemu wygląda mi na brak podciśnienia, czyli pompa vacum słabe podciśnienie podaje( podaje lecz bardzo słabe), należy również sprawdzić zawór podciśnieniowy.
Przy braku mocy silnika pewnie zapala się kontrolka check engine, co właściwie tego nie opisałeś.
Sprawdź czy pompa vacum się grzeje, jeśli tak to do wymiany, również dobrze byłoby sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowy bo możliwe że gdzieś przepuszcza oraz szczelność układu powietrza idące od turbiny aż do kolektora dolotowego.
Zmień mechanika, bo ten obecny widać że ma za mało wiedzy.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel -uklad chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group