Cisnienie oleju -alarm!!!!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwa59

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm
Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 13 Sie 2015, 10:48    Temat postu: Cisnienie oleju -alarm!!!! Odpowiedz z cytatem

Objawy - migocze lampka cisnienia oleju i brzeczy (wyje przerywanym sygnalem) brzeczyk.

Olej smaruje silnik ,sprawdzane cisnieniomierzem.
Czujniki cisnienia oleju wymienione( görny czarny i dolny bialy) - brzeczyk brzeczy nawet przy odlaczonych czujnikach.
Poziom oleju prawidlowy - na görnej kresce
Brzeczyk wlacza sie przy wyzszych obrotach, jak jade powoli na niskich to nie wyje.

Wv Transporter T4 benzyna 1996 rocznik, silnik 2 litry.
Prosze madre glowy o pomysly, bo moje juz sie wyczerpaly......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
uzyszkodnik

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość/region): Świecie
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 13 Sie 2015, 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymienić brzęczyk, sprawdzić kable.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Oliwa59

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm
Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 13 Sie 2015, 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brzeczyk ok, wlacza sie tylko przy wyzszych obrotach, co tez chyba wyklucza uszkodzenie kabla - wtedy wlaczalby sie nieregularnie, a tu jest jakas logiska we wlaczaniu sie alarmu tylko przy wyzszych obrotach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mirko75

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 394
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk
Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
PostWysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak wygląda ładowanie aku w takim zakresie obrotów? nie podbija ci czasem już szczotek na alternatorze i jest zbyt mało pradu , co powoduje właczanie alarmu ciśnienia oleju itp. czasem poduszek powietrznych lub ABSu
pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Oliwa59

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm
Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro zmierze, dziekuje za sugestie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:39    Temat postu: reklama

Powrót do góry
malaki

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 522
Skąd jesteś (miejscowość/region): Krosno
Posiadane auto: vw,sharan 98 TDII 140kM Audi 80-100
Piwa: 48/4
PostWysłany: Pią 14 Sie 2015, 14:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problem z alternatorem lub komunikacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
wieslawsruta

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wenecja
Posiadane auto: Fiat, Cinquecento, 0,7l, 1996
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 17 Sie 2015, 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na 80% problem z akumulatorem.
_________________
Pkt 22 RF
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość spik (wp kontakt) Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Oliwa59

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm
Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 16 Lut 2017, 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okazalo sie, ze sa dwa czujniki w görnej i dolnej komorze silnika. A poniewaz silnik jest juz stary, panewki nieszczelne, to moze byc röznica cisnien i dlatego na wysokich obrotach wlacza sie alarm. Sprawdzilem miernikiem cisnienie oleju, odlaczylem kable od czujniköw i jezdze juz pöl roku. Samochöd juz dwudziestoletni, wiec jak padnie,to juz mam zastepce. Dziekuje wszystkim za zaangazowanie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group