Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwa59
Czytelnik
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 10:48 Temat postu: Cisnienie oleju -alarm!!!! |
|
|
Objawy - migocze lampka cisnienia oleju i brzeczy (wyje przerywanym sygnalem) brzeczyk.
Olej smaruje silnik ,sprawdzane cisnieniomierzem.
Czujniki cisnienia oleju wymienione( görny czarny i dolny bialy) - brzeczyk brzeczy nawet przy odlaczonych czujnikach.
Poziom oleju prawidlowy - na görnej kresce
Brzeczyk wlacza sie przy wyzszych obrotach, jak jade powoli na niskich to nie wyje.
Wv Transporter T4 benzyna 1996 rocznik, silnik 2 litry.
Prosze madre glowy o pomysly, bo moje juz sie wyczerpaly...... |
|
Powrót do góry |
|
|
uzyszkodnik
Czytelnik
Dołączył: 13 Sie 2015 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Świecie Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 12:25 Temat postu: |
|
|
Wymienić brzęczyk, sprawdzić kable. |
|
Powrót do góry |
|
|
Oliwa59
Czytelnik
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 13:01 Temat postu: |
|
|
Brzeczyk ok, wlacza sie tylko przy wyzszych obrotach, co tez chyba wyklucza uszkodzenie kabla - wtedy wlaczalby sie nieregularnie, a tu jest jakas logiska we wlaczaniu sie alarmu tylko przy wyzszych obrotach. |
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:06 Temat postu: |
|
|
a jak wygląda ładowanie aku w takim zakresie obrotów? nie podbija ci czasem już szczotek na alternatorze i jest zbyt mało pradu , co powoduje właczanie alarmu ciśnienia oleju itp. czasem poduszek powietrznych lub ABSu
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Oliwa59
Czytelnik
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:39 Temat postu: |
|
|
Jutro zmierze, dziekuje za sugestie... |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 13 Sie 2015, 22:39 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
malaki
Auto Maniak
Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 522 Skąd jesteś (miejscowość/region): Krosno Posiadane auto: vw,sharan 98 TDII 140kM Audi 80-100
Piwa: 48/4
|
Wysłany: Pią 14 Sie 2015, 14:48 Temat postu: |
|
|
problem z alternatorem lub komunikacją |
|
Powrót do góry |
|
|
wieslawsruta
Czytelnik
Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wenecja Posiadane auto: Fiat, Cinquecento, 0,7l, 1996
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 17 Sie 2015, 12:07 Temat postu: |
|
|
Na 80% problem z akumulatorem. _________________ Pkt 22 RF |
|
Powrót do góry |
|
|
Oliwa59
Czytelnik
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sztokholm Posiadane auto: Vw transporter T4
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 16 Lut 2017, 22:42 Temat postu: |
|
|
Okazalo sie, ze sa dwa czujniki w görnej i dolnej komorze silnika. A poniewaz silnik jest juz stary, panewki nieszczelne, to moze byc röznica cisnien i dlatego na wysokich obrotach wlacza sie alarm. Sprawdzilem miernikiem cisnienie oleju, odlaczylem kable od czujniköw i jezdze juz pöl roku. Samochöd juz dwudziestoletni, wiec jak padnie,to juz mam zastepce. Dziekuje wszystkim za zaangazowanie... |
|
Powrót do góry |
|
|
|