Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinn1990
Czytelnik
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok Posiadane auto: Volkswagen Transporter
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 31 Lip 2015, 20:22 Temat postu: wymiana szczotek w alternatorze |
|
|
Witam
Czy przy wymianie szczotek należy wyjąć alternator?
Mam Volkswagen T4 busa.
Z góry dziękuję za odpowiedź |
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Sob 01 Sie 2015, 14:50 Temat postu: |
|
|
jak masz starego busa t4 to nie trzeba-wystarczy odkręcić szczotkotrzymacz i pod kątem wyjdzie a nowy można zamontować tak samo a warto bo w nim znajduje się regulator napięcia.
W nowszych lepiej wyciągnąć bo element jest większy ,droższy a przy okazji warto zobaczyć w jakim stanie są pierścienie po których latają szczotki .
najwaznieszcze by przy tych operacjach był odpięty + od aku
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
marcinn1990
Czytelnik
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok Posiadane auto: Volkswagen Transporter
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 01 Sie 2015, 21:39 Temat postu: |
|
|
dziękuję za odpowiedź
Czy rocznik 1996 kwalifikuje się jako stary?
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Nie 02 Sie 2015, 15:39 Temat postu: |
|
|
chyba już masz go po lifcie pierwszym i tam może się znajdować nowszy alternator ale nie daje sobie ręki uciąć. jakbyś dał foto tyłu alternatora to by to rozwiązało niepewność |
|
Powrót do góry |
|
|
czarny1x1x
Auto Maniak
Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 622 Skąd jesteś (miejscowość/region): norwegia Posiadane auto: sharon 1,9tdi ston? Carawelle VR6 2800 benzyna,/2,5 TDI
Piwa: 32/4
|
Wysłany: Pią 21 Sie 2015, 22:17 Temat postu: |
|
|
alternatory w vw t4 wszystkie maja regulator zewnetrzny sprytna osoba wyjmie regulator bez wyjmowania alternatora szczotki to BX213 30 min roboty szczotki okolo 8 zl _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 21 Sie 2015, 22:17 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Sob 22 Sie 2015, 18:54 Temat postu: |
|
|
czarny1x1x napisał: | alternatory w vw t4 wszystkie maja regulator zewnetrzny sprytna osoba wyjmie regulator bez wyjmowania alternatora szczotki to BX213 30 min roboty szczotki okolo 8 zl |
nie do końca prawda , w nowszych gdzie regulator przykrywa resztę (typ BOSCH za 200 złociszy) jest o wiele więcej roboty. Mowa tu o 2,5 TDi choćby |
|
Powrót do góry |
|
|
czarny1x1x
Auto Maniak
Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 622 Skąd jesteś (miejscowość/region): norwegia Posiadane auto: sharon 1,9tdi ston? Carawelle VR6 2800 benzyna,/2,5 TDI
Piwa: 32/4
|
Wysłany: Pon 24 Sie 2015, 06:43 Temat postu: |
|
|
mam 2,5 tdi i nie ma z nim problemu _________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Pon 24 Sie 2015, 21:25 Temat postu: |
|
|
czarny1x1x napisał: | mam 2,5 tdi i nie ma z nim problemu |
może i nie maa problemu jak nowego robisz x razy już i robisz to w aucie z zamkniętymi oczami . Dla niewtajemniczonego stary altek jest 10 razy łatwiejszy do opanowania niż nowy typ już nie wspomnę o rozebraniu go na czynniki pierwsze . ot tak z mojej strony małe wyjaśnienie
ale da chcącego nic trudnego potwierdam
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
|