wymiana szczotek w alternatorze

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinn1990

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok
Posiadane auto: Volkswagen Transporter
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 31 Lip 2015, 20:22    Temat postu: wymiana szczotek w alternatorze Odpowiedz z cytatem

Witam
Czy przy wymianie szczotek należy wyjąć alternator?
Mam Volkswagen T4 busa.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mirko75

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 394
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk
Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
PostWysłany: Sob 01 Sie 2015, 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak masz starego busa t4 to nie trzeba-wystarczy odkręcić szczotkotrzymacz i pod kątem wyjdzie a nowy można zamontować tak samo a warto bo w nim znajduje się regulator napięcia.
W nowszych lepiej wyciągnąć bo element jest większy ,droższy a przy okazji warto zobaczyć w jakim stanie są pierścienie po których latają szczotki .
najwaznieszcze by przy tych operacjach był odpięty + od aku
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
marcinn1990

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Białystok
Posiadane auto: Volkswagen Transporter
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 01 Sie 2015, 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziękuję za odpowiedź
Czy rocznik 1996 kwalifikuje się jako stary?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mirko75

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 394
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk
Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
PostWysłany: Nie 02 Sie 2015, 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba już masz go po lifcie pierwszym i tam może się znajdować nowszy alternator ale nie daje sobie ręki uciąć. jakbyś dał foto tyłu alternatora to by to rozwiązało niepewność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czarny1x1x

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 622
Skąd jesteś (miejscowość/region): norwegia
Posiadane auto: sharon 1,9tdi ston? Carawelle VR6 2800 benzyna,/2,5 TDI
Piwa: 32/4
PostWysłany: Pią 21 Sie 2015, 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alternatory w vw t4 wszystkie maja regulator zewnetrzny sprytna osoba wyjmie regulator bez wyjmowania alternatora szczotki to BX213 30 min roboty szczotki okolo 8 zl
_________________
cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pią 21 Sie 2015, 22:17    Temat postu: reklama

Powrót do góry
mirko75

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 394
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk
Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
PostWysłany: Sob 22 Sie 2015, 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czarny1x1x napisał:
alternatory w vw t4 wszystkie maja regulator zewnetrzny sprytna osoba wyjmie regulator bez wyjmowania alternatora szczotki to BX213 30 min roboty szczotki okolo 8 zl

nie do końca prawda Smile , w nowszych gdzie regulator przykrywa resztę (typ BOSCH za 200 złociszy) jest o wiele więcej roboty. Mowa tu o 2,5 TDi choćby Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czarny1x1x

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 622
Skąd jesteś (miejscowość/region): norwegia
Posiadane auto: sharon 1,9tdi ston? Carawelle VR6 2800 benzyna,/2,5 TDI
Piwa: 32/4
PostWysłany: Pon 24 Sie 2015, 06:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam 2,5 tdi i nie ma z nim problemu Very Happy
_________________
cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mirko75

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 394
Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk
Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
PostWysłany: Pon 24 Sie 2015, 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czarny1x1x napisał:
mam 2,5 tdi i nie ma z nim problemu Very Happy

może i nie maa problemu jak nowego robisz x razy już Very Happy i robisz to w aucie z zamkniętymi oczami . Dla niewtajemniczonego stary altek jest 10 razy łatwiejszy do opanowania niż nowy typ już nie wspomnę o rozebraniu go na czynniki pierwsze . ot tak z mojej strony małe wyjaśnienie
ale da chcącego nic trudnego Smile potwierdam
pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group