Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Wto 09 Cze 2015, 19:18 Temat postu: |
|
|
sam nie zrobię trzeba wyciągać reduktor itp a mi na to zdrowie nie pozwala |
|
Powrót do góry |
|
|
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Sro 10 Cze 2015, 15:12 Temat postu: |
|
|
Wszystko śmiga ;d gazownik zwiększył dawkę gazu na wolnych obrotach i jest teraz elegancko
Czy waszym zdaniem 220zł za nowy reduktor do instalacji sekwencyjnej to rozsądna cena ?
Pytałem o regeneracje ale nie wie za bardzo co to za reduktor i mówił że cięzko bedzie dostać zestaw naprawczy;d |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Sro 10 Cze 2015, 16:56 Temat postu: |
|
|
Czyli miałem rację że ustawienia instalacji lpg
220 zł za nowy reduktor to rozsądna cena...Ale jaki to reduktor i ile kucyków obsługuje?
Dopytaj ile za montaż i oczywiście ustawienie i kalibrację instalacji.
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Czw 11 Cze 2015, 11:00 Temat postu: |
|
|
Z tych dwóch do Twojego wybrałbym ten do do 150 KM.
120 KM to przy twoim 106 konnym aucie w niektórych sytuacjach może być za mało... tym bardziej ,że zazwyczaj jest podane na wyrost i w realiach obsługuje niższe wartości.
Reduktor miedzy innymi odpowiada za jakość-komfort jazdy na lpg...np parametry przyśpieszenia,czas reakcji itp.
Zużycie gazu to kwestia parametrów i regulacji instalacji gazowej po założeniu reduktora...ale to już sprawa dla gaziarza. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 11 Cze 2015, 11:00 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Czw 11 Cze 2015, 22:25 Temat postu: |
|
|
Zavoli zeta N i S ....teoretycznie 150 i 250 KM, w praktyce obsługują ok 130 KM i 180-190 KM, wg. tego co czytałem.
Reduktory nie zawodne i wcale nie takie proste w środku (jak mówi reklama)...w 4 komorach ogrzewania gazu (dwustronnych) dla szybszego i efektywniejszego grzania założono miedziane sprężynki dł. ok 4-5 cm średnicy ok. 5 mm (chyba 10-11 sztuk,nie pamiętam dokładnie).
N i S różnią się rodzajem stopu i np. liczbą sprężyn napięcia membrany.
Po ok.60.000 km (zależnie od jakości gazu) należy czyścić komory grzania, sprężynki "zarastają" syfem.
Ale mimo tego polecam.
Co do przełączenia na benzynę to albo parametry instalacji lpg np. max obroty na gazie,max obciążenie na gazie, za wysoko ustawione ciśnienie minimalne itp albo reduktor nie daje rady bo za mały albo zasyfiony.
to ostatnie to twój gazownik powinien sprawdzić i ustawić przy ostatniej wizycie
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Czw 11 Cze 2015, 23:58 Temat postu: |
|
|
[quote="mk0367"] lysy19 napisał: |
Zavoli zeta N i S ....teoretycznie 150 i 250 KM, w praktyce obsługują ok 130 KM i 180-190 KM, wg. tego co czytałem.
Reduktory nie zawodne i wcale nie takie proste w środku (jak mówi reklama)...w 4 komorach ogrzewania gazu (dwustronnych) dla szybszego i efektywniejszego grzania założono miedziane sprężynki dł. ok 4-5 cm średnicy ok. 5 mm (chyba 10-11 sztuk,nie pamiętam dokładnie).
N i S różnią się rodzajem stopu i np. liczbą sprężyn napięcia membrany.
Po ok.60.000 km (zależnie od jakości gazu) należy czyścić komory grzania, sprężynki "zarastają" syfem.
Ale mimo tego polecam.
Co do przełączenia na benzynę to albo parametry instalacji lpg np. max obroty na gazie,max obciążenie na gazie, za wysoko ustawione ciśnienie minimalne itp albo reduktor nie daje rady bo za mały albo zasyfiony.
to ostatnie to twój gazownik powinien sprawdzić i ustawić przy ostatniej wizycie
Pozdro. |
Nie zamierzam tym jeździć aż tak długo brakuje mocy i wgl chce żeby to hulało i później dobrze sie sprzedało Więc rozważam czy wymieniać ten reduktor czy nie Z 1 rok tym jeszcze min pośmigam dlatego się zastanawiam
Co do ustawień gazu to mówił że mam sie przejechać i zobaczyć ;p przejechałem się i śmigało trochę go też przycisnąłem ale nie aż tak bardzo ;d w sumie nie było gdzie bo to na 2 biegu się do 110 buja lekko trochę mu tam pedał przy sprawdzaniu wcisnąłem ale to tak żeby sprawdzić czy się nie zdusi czy coś ogólnie pytał czy przy wyższych obrotach się nie dusił itp ale nic wtedy nie zauważyłem ;d
Nie ma co też co chwile siedzieć u gaziarza jak tu reduktor może być nie sprawny
Ogólnie nie wiem czy pisałem ale ciśnienie podpatrzyłem na kompie to wskazywało 0.94. Chyba tak spoko mi sie wydaje Czy może się mylę ?
ogólnie pomyślę nad tym reduktorem z tym że będzie musiał poczekać muszę zawieszenie zrobić bo mi przy hamowaniu z prędkości +100 trzęsie całą budą
Ogólnie thx za pomoc jak bym miał kase na reduktor to poruszę temat wtedy mi doradzicie trochę co i jak |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pią 12 Cze 2015, 11:56 Temat postu: |
|
|
Dzięki za browara upał więc przydatny
Pisałem ,że przełączanie z lpg na pb może być związane z ustawieniem parametrów instalacji (max obroty na gazie,max obciążenie na gazie,max obciążenie,ustawione minimalne ciśnienie dla gazu itp) i to ustawia gazownik,albo zasyfionym lub za małym (to jest właśnie to co ci pisałem że parownik-reduktor może nie wyrabiać w pewnych sytuacjach) reduktorem.
Także mała ilość gazu w butli ma na to wpływ.
Parametry ustawione w instalacji to program i gazownik...ocena wydatku reduktora w czasie jazdy po podciągnięciu w programie np. max obrotów na gazie(itp,itp wg. opisu) to też zadanie gazownika z lapkiem w czasie jazdy.
Wg mnie (nie znam reduktora) ciśnienie 0.94 może być wynikiem dużej średnicy dysz we wtryskiwaczach gazowych, i zostało skręcone żeby "wyszła kalibracja"(przy za dużym nie wyjdzie).Ale też jest zależne od typu reduktora.
Aby zdecydować czy wymiana potrzebna musisz sprawdzić to co powyżej.
Co do hamowania ze 100 i telepaniu autem to winne mogą być elementy zawieszenia(zużyte i luzy itp) ale i prosta usterka w postaci zużytych-krzywych itp tarcz hamulcowych i klocków...proste rozwiązanie, przetoczyć tarcze u tokarza i zmienić klocki i sprawdzić...samo przetoczenie i stare klocki nic nie da.
Z Twojego opisu że podczas hamowania(chyba że w innych wypadkach też telepie) wychodzi że masz problem z tarczami i klockami.
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Pią 12 Cze 2015, 12:21 Temat postu: |
|
|
ok spoko ;d
co do tarcz i klocków to nowe są ;d luzy w zawieszeniu są byłem na trzepakach i do wymiany caly wahacz bo mi sworzeń padł więc zrobi i mam nadzieję że będzie spokój ;D |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pią 12 Cze 2015, 12:48 Temat postu: |
|
|
Aha ... sworzeń pod zwrotnicą i wszystko wiemy .
Powodzenia w naprawach . _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Keram2504 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 5434 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
|
Wysłany: Pią 12 Cze 2015, 22:44 Temat postu: |
|
|
Koledzy,
jaki jest temat przewodni??
Pkt 12 RF. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pią 12 Cze 2015, 23:04 Temat postu: |
|
|
Keram2504 napisał: | Koledzy,
jaki jest temat przewodni??
Pkt 12 RF. |
Kolego moderatorze masz rację,temat z zawieszeniem nie z tego działu i dodatkowo powiązanie tematów...soorki z mojej strony, ale pomagałem koledze odpowiadając na jego pytania.
Na swoje usprawiedliwienie mam to że oprócz jednego postu wszystkie były w temacie
Pozdrawiam. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
lysy19
Debiutant
Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Sob 13 Cze 2015, 14:40 Temat postu: |
|
|
Keram2504 napisał: | Koledzy,
jaki jest temat przewodni??
Pkt 12 RF. |
W sumie najbardziej chodziło o lpg ale skoro kolega pomagał naprowadzać na wszystkie problemy to stwierdziłem że nie ma sensu zakładać nowego tematu |
|
Powrót do góry |
|
|
|