map sensor lpg


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sam nie zrobię Wink trzeba wyciągać reduktor itp a mi na to zdrowie nie pozwala Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Sro 10 Cze 2015, 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko śmiga ;d gazownik zwiększył dawkę gazu na wolnych obrotach i jest teraz elegancko Wink

Czy waszym zdaniem 220zł za nowy reduktor do instalacji sekwencyjnej to rozsądna cena ?
Pytałem o regeneracje ale nie wie za bardzo co to za reduktor i mówił że cięzko bedzie dostać zestaw naprawczy;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sro 10 Cze 2015, 16:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli miałem rację że ustawienia instalacji lpg Wink

220 zł za nowy reduktor to rozsądna cena...Ale jaki to reduktor i ile kucyków obsługuje?
Dopytaj ile za montaż i oczywiście ustawienie i kalibrację instalacji.

Pozdro.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Czw 11 Cze 2015, 09:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tak myślałem żeby samemu zakupić Wink bo znalazłem za 150zl obsługuje do 136koni ciśnienie od 0,9bara do 1,3 jak dobrze pamiętam Smile i ewentualne koszty zmiany reduktora doliczyć ;d nwm ile tam wołają za takie usługi Wink

tylko pytanie czy do mjego auta takie parametry by pasowały .

Nad tym myślałem http://www.phjacus.pl/R69-Reduktor-AC-R02-120KM-p2512.html
albo ten http://www.phjacus.pl/R48-Reduktor-AC-R01-150KM-sekwencja-p1084.html

tylko który lepszy by był ;d na którym by był mocniejszy, ekonomiczniejszy Smile zeby mi z 10l nie zacząl 15l łykać Wink_
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 11 Cze 2015, 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tych dwóch do Twojego wybrałbym ten do do 150 KM.
120 KM to przy twoim 106 konnym aucie w niektórych sytuacjach może być za mało... tym bardziej ,że zazwyczaj jest podane na wyrost i w realiach obsługuje niższe wartości.
Reduktor miedzy innymi odpowiada za jakość-komfort jazdy na lpg...np parametry przyśpieszenia,czas reakcji itp.

Zużycie gazu to kwestia parametrów i regulacji instalacji gazowej po założeniu reduktora...ale to już sprawa dla gaziarza.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Czw 11 Cze 2015, 11:00    Temat postu: reklama

Powrót do góry
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Czw 11 Cze 2015, 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może któryś z tych będzie bardziej wydajniejszy od tego co proponujesz ?

http://www.phjacus.pl/R15-Reduktor-Zavoli-Zeta-N-150KM-ZETA-N-p92.html
http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavoli-Zeta-S-250KM-ZETA-S-p99.html

Nie wiele droższe a może rusz by lepszy któryś był ?

I jeszcze taka sprawa byłem się przejechać przycisnąłem go fiata na 2 biegu i tak przy 6tys przełączył na gaz ale nie pipkało jak by koniec gazu tylko zielona lampka mrugała. To tak ma być czy po prostu reduktor nie daje rady wiecej ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 11 Cze 2015, 22:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lysy19 napisał:
a może któryś z tych będzie bardziej wydajniejszy od tego co proponujesz ?

http://www.phjacus.pl/R15-Reduktor-Zavoli-Zeta-N-150KM-ZETA-N-p92.html
http://www.phjacus.pl/R14-Reduktor-Zavoli-Zeta-S-250KM-ZETA-S-p99.html

Nie wiele droższe a może rusz by lepszy któryś był ?

I jeszcze taka sprawa byłem się przejechać przycisnąłem go fiata na 2 biegu i tak przy 6tys przełączył na gaz ale nie pipkało jak by koniec gazu tylko zielona lampka mrugała. To tak ma być czy po prostu reduktor nie daje rady wiecej ?



Zavoli zeta N i S ....teoretycznie 150 i 250 KM, w praktyce obsługują ok 130 KM i 180-190 KM, wg. tego co czytałem.
Reduktory nie zawodne i wcale nie takie proste w środku (jak mówi reklama)...w 4 komorach ogrzewania gazu (dwustronnych) dla szybszego i efektywniejszego grzania założono miedziane sprężynki dł. ok 4-5 cm średnicy ok. 5 mm (chyba 10-11 sztuk,nie pamiętam dokładnie).
N i S różnią się rodzajem stopu i np. liczbą sprężyn napięcia membrany.
Po ok.60.000 km (zależnie od jakości gazu) należy czyścić komory grzania, sprężynki "zarastają" syfem.
Ale mimo tego polecam.

Co do przełączenia na benzynę to albo parametry instalacji lpg np. max obroty na gazie,max obciążenie na gazie, za wysoko ustawione ciśnienie minimalne itp albo reduktor nie daje rady bo za mały albo zasyfiony.

Very Happy Very Happy Very Happy to ostatnie to twój gazownik powinien sprawdzić i ustawić przy ostatniej wizycie Wink
Pozdro.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Czw 11 Cze 2015, 23:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="mk0367"]
lysy19 napisał:

Zavoli zeta N i S ....teoretycznie 150 i 250 KM, w praktyce obsługują ok 130 KM i 180-190 KM, wg. tego co czytałem.
Reduktory nie zawodne i wcale nie takie proste w środku (jak mówi reklama)...w 4 komorach ogrzewania gazu (dwustronnych) dla szybszego i efektywniejszego grzania założono miedziane sprężynki dł. ok 4-5 cm średnicy ok. 5 mm (chyba 10-11 sztuk,nie pamiętam dokładnie).
N i S różnią się rodzajem stopu i np. liczbą sprężyn napięcia membrany.
Po ok.60.000 km (zależnie od jakości gazu) należy czyścić komory grzania, sprężynki "zarastają" syfem.
Ale mimo tego polecam.

Co do przełączenia na benzynę to albo parametry instalacji lpg np. max obroty na gazie,max obciążenie na gazie, za wysoko ustawione ciśnienie minimalne itp albo reduktor nie daje rady bo za mały albo zasyfiony.

Very Happy Very Happy Very Happy to ostatnie to twój gazownik powinien sprawdzić i ustawić przy ostatniej wizycie Wink
Pozdro.


Nie zamierzam tym jeździć aż tak długo Smile brakuje mocy i wgl chce żeby to hulało i później dobrze sie sprzedało Smile Więc rozważam czy wymieniać ten reduktor czy nie Wink Z 1 rok tym jeszcze min pośmigam dlatego się zastanawiam Wink

Co do ustawień gazu to mówił że mam sie przejechać i zobaczyć ;p przejechałem się i śmigało trochę go też przycisnąłem ale nie aż tak bardzo ;d w sumie nie było gdzie bo to na 2 biegu się do 110 buja lekko Wink trochę mu tam pedał przy sprawdzaniu wcisnąłem ale to tak żeby sprawdzić czy się nie zdusi czy coś Very Happy ogólnie pytał czy przy wyższych obrotach się nie dusił itp ale nic wtedy nie zauważyłem ;d
Nie ma co też co chwile siedzieć u gaziarza jak tu reduktor może być nie sprawny Smile
Ogólnie nie wiem czy pisałem ale ciśnienie podpatrzyłem na kompie to wskazywało 0.94. Chyba tak spoko mi sie wydaje Very Happy Czy może się mylę ?

ogólnie pomyślę nad tym reduktorem z tym że będzie musiał poczekać muszę zawieszenie zrobić bo mi przy hamowaniu z prędkości +100 trzęsie całą budą Smile

Ogólnie thx za pomoc jak bym miał kase na reduktor to poruszę temat wtedy mi doradzicie trochę co i jak Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pią 12 Cze 2015, 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za browara Wink upał więc przydatny Laughing

Pisałem ,że przełączanie z lpg na pb może być związane z ustawieniem parametrów instalacji (max obroty na gazie,max obciążenie na gazie,max obciążenie,ustawione minimalne ciśnienie dla gazu itp) i to ustawia gazownik,albo zasyfionym lub za małym (to jest właśnie to co ci pisałem że parownik-reduktor może nie wyrabiać w pewnych sytuacjach) reduktorem.
Także mała ilość gazu w butli ma na to wpływ.

Parametry ustawione w instalacji to program i gazownik...ocena wydatku reduktora w czasie jazdy po podciągnięciu w programie np. max obrotów na gazie(itp,itp wg. opisu) to też zadanie gazownika z lapkiem w czasie jazdy.

Wg mnie (nie znam reduktora) ciśnienie 0.94 może być wynikiem dużej średnicy dysz we wtryskiwaczach gazowych, i zostało skręcone żeby "wyszła kalibracja"(przy za dużym nie wyjdzie).Ale też jest zależne od typu reduktora.

Aby zdecydować czy wymiana potrzebna musisz sprawdzić to co powyżej.

Co do hamowania ze 100 i telepaniu autem to winne mogą być elementy zawieszenia(zużyte i luzy itp) ale i prosta usterka w postaci zużytych-krzywych itp tarcz hamulcowych i klocków...proste rozwiązanie, przetoczyć tarcze u tokarza i zmienić klocki i sprawdzić...samo przetoczenie i stare klocki nic nie da.
Z Twojego opisu że podczas hamowania(chyba że w innych wypadkach też telepie) wychodzi że masz problem z tarczami i klockami.

Pozdro.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Pią 12 Cze 2015, 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok spoko ;d

co do tarcz i klocków to nowe są ;d luzy w zawieszeniu są byłem na trzepakach i do wymiany caly wahacz bo mi sworzeń padł więc zrobi i mam nadzieję że będzie spokój ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pią 12 Cze 2015, 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aha ... Wink sworzeń pod zwrotnicą Cool i wszystko wiemy Very Happy .
Powodzenia w naprawach .
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Keram2504
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5434
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
PostWysłany: Pią 12 Cze 2015, 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy,
jaki jest temat przewodni??
Pkt 12 RF.
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pią 12 Cze 2015, 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Keram2504 napisał:
Koledzy,
jaki jest temat przewodni??
Pkt 12 RF.



Kolego moderatorze masz rację,temat z zawieszeniem nie z tego działu i dodatkowo powiązanie tematów...soorki z mojej strony, ale pomagałem koledze odpowiadając na jego pytania.
Na swoje usprawiedliwienie mam to że oprócz jednego postu wszystkie były w temacie Wink
Pozdrawiam.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Sob 13 Cze 2015, 14:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Keram2504 napisał:
Koledzy,
jaki jest temat przewodni??
Pkt 12 RF.


W sumie najbardziej chodziło o lpg ale skoro kolega pomagał naprowadzać na wszystkie problemy to stwierdziłem że nie ma sensu zakładać nowego tematu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group