map sensor lpg


Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Czw 04 Cze 2015, 21:30    Temat postu: map sensor lpg Odpowiedz z cytatem

Witam panowie mam jedno małe pytanie. Padł mi map sensor lpg ciśnienie na kompie 0.80. Moje pytanie brzmi czy jak kupie map sensor i go wymienię to czy muszę na kompa jechać żeby ustawić ciśnienie czy może ma być ciśnienie 0.80 a może jeszcze ciśnienie wyreguluje się samo na takie jakie powinno być ?

I moje pytanie jakie powinny być ciśnienie lpg tak żeby dobrze grało Wink Auto Fiat Bravo 1.6 16v 103KM
Z góry wielkie dzięki za jakieś info Smile

Przeniesiono. Pkt 8 RF.
Keram
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kobramir

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 888
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bielsko-Biała
Posiadane auto: Grande 1,4 i Grande 1.2
Piwa: 107/0
PostWysłany: Pią 05 Cze 2015, 09:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik ciśnienia gazu nie potrzebuje synchronizacji ze sterownikiem .Wymieniasz i on wysyła dane o ciśnieniu.
Gorzej jeżeli nie masz ciśnienia z innego powodu np. zwór albo parownik.
_________________
NIE PIJĘ BO JEŻDŻĘ ALE ZA POMOC PIWKO PRZYJMĘ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Pią 05 Cze 2015, 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jeżeli teraz mam uszkodzony map sensor i ciśnienie wskazywało 0.80 to jak go wymienie to bedzie takie samo ?
a i jeszcze 1 pytanie czy długość wężyków do map sensora lpg od np kolektora ssącego czy też od reduktora gazu ma jakies znaczenie ?? czy można dać jakie długości pasują żeby go umieścić w optymalnym miejscu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 862
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pią 05 Cze 2015, 17:17    Temat postu: Re: map sensor lpg Odpowiedz z cytatem

lysy19 napisał:
Witam panowie mam jedno małe pytanie. Padł mi map sensor lpg ciśnienie na kompie 0.80. Moje pytanie brzmi czy jak kupie map sensor i go wymienię to czy muszę na kompa jechać żeby ustawić ciśnienie czy może ma być ciśnienie 0.80 a może jeszcze ciśnienie wyreguluje się samo na takie jakie powinno być ?

I moje pytanie jakie powinny być ciśnienie lpg tak żeby dobrze grało Wink Auto Fiat Bravo 1.6 16v 103KM
Z góry wielkie dzięki za jakieś info Smile

Przeniesiono. Pkt 8 RF.
Keram



Jeśli padł map sensor gazu (rozumiem że sprawdzone i pewne,bo mogą być inne przyczyny) to po założeniu nowego musisz sprawdzić w programie jakie masz i ewentualnie podregulować do wartości ciśnienia zapisanego podczas kalibracji.
Ja wykonałbym powtórną kalibrację.

Kolego a jakie powinno być ciśnienie w instalacji twojego auta...zależne jest od średnicy dysz we wtryskach gazowych (albo tzw kolor czyli wydatek do KM),rodzaju reduktora i jego wydatku itp, a jakie dokładnie to trzeba ocenić po kalibracji instalacji i jej efektach.
lysy19 napisał:
czyli jeżeli teraz mam uszkodzony map sensor i ciśnienie wskazywało 0.80 to jak go wymienie to bedzie takie samo ?
a i jeszcze 1 pytanie czy długość wężyków do map sensora lpg od np kolektora ssącego czy też od reduktora gazu ma jakies znaczenie ?? czy można dać jakie długości pasują żeby go umieścić w optymalnym miejscu ??



Długość wężyków nie ma wpływu przy szczelnym układzie....oczywiście nie mogą mieć po kilka metrów to normalne.Ważna jest ich średnica wewnętrzna. Podciśnienie najlepiej na silikonowym przewodzie.

Jeśli na uszkodzonym wskazywało 0.8 (a było to ciśnienie gazu sprawnej instalacji), to na nowym może ale nie musi być takie same....dlatego konieczne sprawdzenie wg mojego poprzedniego komentarza.

Kolego gdybyś podrzucił jaki masz typ centralki , jakie wtryski gazu i jaki reduktor to uzyskałbyś więcej danych.

Scalono. Pkt 20 RF.
Keram

_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730


Ostatnio zmieniony przez mk0367 dnia Pią 05 Cze 2015, 17:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Sob 06 Cze 2015, 01:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Centralki ??

Wtryski gazu to czerwone valteki reduktor nie mam pojęcia ;d w sumie każdy gazownik zawsze mi mówi że nie wiedzą jaki jest reduktor ;D a byłem u kilku..

Map sensor sprawdzony. gdy gaz się rozłączał to ciśnienie gubiło. 2 gazowników powiedziało to samo więc chyba się nie mylą, a przynajmniej mam taką nadzieję Smile

Spoko tak właśnie myślałem żeby podjechać sprawdzić jakie ciśnienie bedzie jak zaloże nowy map sensor ;d według mnie to chyba małe jest ;d na reduktorach jak patrzyłem na necie to minimum to 0.9 można pykac ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 862
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sob 06 Cze 2015, 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lysy19 napisał:
Centralki ??

Wtryski gazu to czerwone valteki reduktor nie mam pojęcia ;d w sumie każdy gazownik zawsze mi mówi że nie wiedzą jaki jest reduktor ;D a byłem u kilku..

Map sensor sprawdzony. gdy gaz się rozłączał to ciśnienie gubiło. 2 gazowników powiedziało to samo więc chyba się nie mylą, a przynajmniej mam taką nadzieję Smile

Spoko tak właśnie myślałem żeby podjechać sprawdzić jakie ciśnienie bedzie jak zaloże nowy map sensor ;d według mnie to chyba małe jest ;d na reduktorach jak patrzyłem na necie to minimum to 0.9 można pykac ;d



Centralki gazu...np stag 4, diego, agis obd can ...itp itp.Chodziło jakiej firmy bo są różne programy do kalibracji.
Reduktorów jest sporo odmian i firm...różnicują się też na zakresy mocy jakie obsługują.Wg typu dobieramy ciśnienie robocze itp.Musisz znać jaki, jeśli nie to w papierach homologacji jest wpisany(chyba że był zmieniany).

Kolego masz valteki czerwone , czyli dysze rozwiercane i średnica dobierana do mocy auta.
Wg mnie masz za dużą średnicę dysz i zjechano ciśnieniem żeby udała się kalibracja.

Co do ciśnienia pisałem że nie powiem ci jakie powinno być u Ciebie bo nie znam średnicy przelotu w dyszach i typu reduktora...ale 0.8 trochę nisko.Wszystko zależne od parametrów i wyników kalibracji.
Tylko że nie możesz sam sobie podkręcać ciśnieniem , po każdej korekcie ciśnienia na reduktorze kalibracja instalacji.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Sob 06 Cze 2015, 12:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok ;d wiem tyle że jeden podłączał mnie pod program diego .
Na sterowniku gazu zaś pisze zavoli .
Reduktor był wymieniany więc z papierów nie wyczytam.
Przyjdzie czujnik podłącze go i podjadę jak będę miał chwile do gaziarza sprawdzić jak z ciśnieniem. I tak jechać muszę bo przydało by się już chyba zregenerować obecny reduktor cholera wie ile on tam już funkcjonuje Wink

Zrobić jak należy bo różnica w jeździe na gazie a na benzynie odczuwalna. Wiem że na gazie nie będzie miało mocy jak na benzynie ale według mnie na gazie powinno być trochę lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Pon 08 Cze 2015, 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie i panie ogólnie mówiąc po wymianie map sensora lpg ogólnie autko lepiej się zbiera i ogólnie lepiej jedzie Smile

Czyli trafiony. Ale w sumie czasami występowało na tamtym czujniku tak że auto gasło przy cofaniu albo jak się na jałowym gazu dało puściło pedał i po swobodnym opadnięciu obrotów auto gasło ;/

Teraz jest to w sumie cały czas ale chyba tylko po nagrzaniu silnika. Odłączałem silniczek krokowy i zaobserwowałem że:
na gazie - nie zmienia się nic. Obroty falują tak około 700/800 do 1000 po wciśnięciu gazu i swobodnym spadaniu obrotów auto gaśnie. Tak jest z podpiętym i odłączonym krokowcem .
zaś na benzynie auto nie gaśnie ale. Na podłączonym wciskam pedał obroty spadają i tak od 2tys obr zaczynają spadać wolno . zaś na odłączony spadają idealnie czyli od tych 6tys do tych 900 jednakowym tempem .

Wszystko sprawdzałem na ciepłym silniku. Nie mam jak dziś sprawdzić jak jest na zimnym ale z benzynom i opadaniem z podłączonym jest to samo co na ciepłym . pytanie jak jest z odłączonym korkowcem na zimnym silniku.
Może sprawdzę to jeszcze dziś ale to koło 20 dopiero niech dobrze ostygnie silnik ewentualnie jutro rano.

I pytanie do was czy to są oznaki że ten krokowiec jest zepsuty czy winą jest może coś innego.?WIem że nie ten dział ale tak przy okazji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 862
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 11:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lysy19 napisał:
Panowie i panie ogólnie mówiąc po wymianie map sensora lpg ogólnie autko lepiej się zbiera i ogólnie lepiej jedzie Smile

Czyli trafiony. Ale w sumie czasami występowało na tamtym czujniku tak że auto gasło przy cofaniu albo jak się na jałowym gazu dało puściło pedał i po swobodnym opadnięciu obrotów auto gasło ;/

Teraz jest to w sumie cały czas ale chyba tylko po nagrzaniu silnika. Odłączałem silniczek krokowy i zaobserwowałem że:
na gazie - nie zmienia się nic. Obroty falują tak około 700/800 do 1000 po wciśnięciu gazu i swobodnym spadaniu obrotów auto gaśnie. Tak jest z podpiętym i odłączonym krokowcem .
zaś na benzynie auto nie gaśnie ale. Na podłączonym wciskam pedał obroty spadają i tak od 2tys obr zaczynają spadać wolno . zaś na odłączony spadają idealnie czyli od tych 6tys do tych 900 jednakowym tempem .

Wszystko sprawdzałem na ciepłym silniku. Nie mam jak dziś sprawdzić jak jest na zimnym ale z benzynom i opadaniem z podłączonym jest to samo co na ciepłym . pytanie jak jest z odłączonym korkowcem na zimnym silniku.
Może sprawdzę to jeszcze dziś ale to koło 20 dopiero niech dobrze ostygnie silnik ewentualnie jutro rano.

I pytanie do was czy to są oznaki że ten krokowiec jest zepsuty czy winą jest może coś innego.?WIem że nie ten dział ale tak przy okazji Smile



Kolego może jaśniej ....bo uwierz ale ja mam problem żeby zrozumieć o co pytasz i co się dzieje.....
Zrozumiałem że pomimo wymiany map sensora gazu nadal masz problemy z autem , i na pb i na lpg...
Z tego co pamiętam to nic o tym nie pisałeś, tylko że siadł map sensor gazu itp.

Podstawowa sprawa uporządkuj pracę auta na benzynie i gdy będzie ok to sprawdzaj gaz.
Soorki ale po Twoim ostatnim opisie nie łapię sytuacji...jeśli na benzynie pracuje a na gazie gaśnie to wg Twojego opisu wychodzi że wymiana map sensora nie była potrzebna(bo gasł silnik i na starym i na nowym map-sensorze gazu).
Instalacja lpg do przeglądu pod względem montażu i sprawności (np reduktor do regeneracji,wtryski stan itp itp) wymiana filtrów, i parametrów do kalibracji`oraz efektów ustawienia.Pisałem że wcale nie musi być walnięty map sensor.
Ale podstawa najpierw sprawna instalacja benzynowa.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to może jaśniej określę sytuacje.

1.Wymiana map sensora była potrzebna ponieważ nie wymieniałem go z powodu gasnącego auta tylko z powodu wyłączającego się samoczynnie gazu.

2. Na starym map sensorze auto na gazie gasło ale nie było to tak uciążliwe jak teraz zdarzało się sporadycznie.

3.Nie opisywałem wcześniej tego problemu bo brałem pod uwagę fakt że skoro map sensor walnięty to może od tego tak czasami gasł.

4.Wspomniałeś o filtrach więc informuję że wszystkie filtry są wymienione. Nie wymieniałem filtra benzyny ponieważ wątpię że poprawi moją sytuacje skoro wahania obrotów są i na gazie i na benzynie z tym że na benzynie auto mi nie gaśnie.

5.Mój problem polega na tym że auto na benzynie gdy po wciśnięciu gazu do 6-7tys obrotów i swobodnym opadnieciu przy:

--Podłączonym silniczku krokowym - obroty od około 2tys do tych minimalnych zaczynają spadać wolniej niż od 6-7tys do 2tys.

-- Odłączonym silniczku krokowym obroty spadają płynnie od tych 6-7tys do tych minimalnych ( nie wiem ile to tam jest 900? )

6.Zaś na gazie jest to samo z tym że w obu przypadkach auto gaśnie gdyż obroty spadają od tych 6-7tys do 0 co powoduję że auto zgaśnie.

DODAM ŻE NA ZIMNYM SILNIKU AUTO NA LPG NIE GAŚNIE ALE WAHANIA OBROTÓW DALEJ WYSTĘPUJĄ.

7. Jaśniej wytłumaczyć nie umiem bo się chyba nie da już tego jaśniej wytłumaczyć .

8.Moje pytanie do kogoś z was czy takie zjawisko jak zachodzi w pkt 5 i 6 może występować gdy silniczek krokowy jest walnięty i potrzeba wymiany ?

GDYBY KTOŚ JAKIEŚ PYTANIA TO WALIĆ ODPOWIEM JAK BĘDĘ UMIEĆ Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 862
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok.
1.Na starym map sensorze lpg gasł silnik a nowym jeszcze częściej....sprawdzałeś parametry instalacji lpg w kalibracji po założeniu nowego map sensora?Nowy nie znaczy że wskazuje takie same parametry jak stary, tym bardziej że stary był uszkodzony wg twoich słów.Potrzebne sprawdzenie i kalibracja.

2.O filtrach pisałem ale lpg o benzynowych nie pisałem.Pisałem także o regeneracji i czyszczeniu reduktora...zasyfiony i z uszkodzonymi membranami może powodować podobne objawy.Jaki jest na nim przebieg i ile ma lat?Dlaczego tego nie bierzesz pod uwagę.

3.Obroty u mnie na sprawnym krokowcu spadają szybko z górnych wartości ,a przy dolnych wolniej i mają punkt zwolnienia(zależny od auta w wartościach) żeby nie powodować problemów przy zmianie biegów z wejściem na obroty i nie spowodować zgaśnięcia auta...komp auta czuwa nad tym.To tak w skrócie i prosto.
Ale jeśli uważasz że u Ciebie jest źle to sprawdź w innym fiacie albo podmień inny krokowiec...z opisu nie wiem jak szybko czy wolno następuje redukcja obrotów.

4.Gaśnięcie gorącego silnika na gazie z krokowcem i bez jest z winy instalacji lpg......np. charakterystyki parametrów montażu i jego jakości,zużyciu elementów składowych(np. reduktor,wtrysk-wtryski,elektrozawory itp),nie poprawnej kalibracji itp itp.
Nie będę gdybał co może być u Ciebie bo to trzeba sprawdzić w aucie,tylko podpowiadam.

5.Potwierdzeniem winy instalacji lpg jest to że na zimnym silniku podczas pracy na gazie nie gaśnie ale masz wahania obrotów.
Po za tym z Twojego opisu wynika że na benzynie auto nie gaśnie a tylko na lpg.

Na zakończenie doradzam Ci wg tego jak opisujesz problem i jak można zrozumieć opis...jasnowidzem nie jestem i nie widzę tego Wink Cool Very Happy
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i spoko zrozumieliśmy się i wytłumaczyłeś [cenzura]ście Smile

Nie sprawdzałem nic po założeniu nowego map sensora ;d jutro skoczę do gazownika i powiem mu co i jak Smile

Pisałem że nie wiem ile ma lat i przebiegu reduktor. Ale z korkowcem sprawdzę brachol mi może załatwi ;d a jak nie to pomyśle nad czymś innym Wink

Dam znać jutro co wymyślił gazownik Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 862
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za browarek Wink Laughing


Wg mnie musisz także zregenerować i wyczyścić reduktor....nie wiesz ile ma nalatane i ile lat , a opisane objawy mogą wskazywać na problem z utrzymaniem ciśnienia roboczego.
Gdy będziesz u gazownika to dobrze byłoby gdyby wziął lapka z programem i sprawdził w czasie jazdy w różnych warunkach i pod różnym obciążeniem wydatek ciśnienia z reduktora................. Cool nie wspomnę już o mapowaniu w czasie jazdy.

Pozdro.Daj znać co gaziarz na to.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
lysy19

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Stadomia Wierzchnia
Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16v 1997r
Piwa: 0/3
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko jutro podjadę i zobaczę co mi powie może akurat naprawi ;d przy okazji dowiem się ile za regeneracje reduktora ewentualnie pomyślę nad kupnem nowego zobacze jaka bedzie rozbieżność ceny Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 862
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Cze 2015, 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Regeneracje czyli czyszczenie i wymianę bebechow możesz zrobic sam.Zestawy dostępne na allegro.Porównaj reduktory i określ jaki masz.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group