Fotelik samochodowy

Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> nasze pociechy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hanusiak

Dyskutant
Dyskutant

Skąd jesteś (miejscowość/region): Gdansk
Posiadane auto: Td4 2005, mondeo mk4 2.2 200KM, powershift
Piwa: 2/0
PostWysłany: Nie 24 Maj 2015, 20:28    Temat postu: Fotelik samochodowy Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie.

Czy ktoś z Was mógłby polecić dobry fotelik samochodowy?
Cena to kwestia drugorzędna, raczej chodzi o komfort i bezpieczeństwo.

Nie jestem mechanikiem, nie prowadzę warsztatu, nie pytaj o możliwość podstawienia samochodu (robię to w wolnym czasie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mustang1

Junior admin

Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska
Posiadane auto: zamówione u dealera
Piwa: 334/31
PostWysłany: Nie 24 Maj 2015, 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja posiadam fotelik ferrari, można go rozłożyć i mamy siedzisko dla większych dzieci

śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Iron.Bull

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu

Skąd jesteś (miejscowość/region): Bad Rothenfelde
Posiadane auto: Grand C4 Picasso II FL '16 EAT6 150PS
Piwa: 12/5
PostWysłany: Pon 25 Maj 2015, 09:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój syn ( obecnie 9 lat ) wychował się na produktach Recaro
Pierwszy Young Profi Plus, a teraz ma Young Sport.
Nigdy nie narzekał na to, że mu niewygodnie czy coś, a kilka razy w roku robimy po 1000km na strzał do Polski.

Jeśli chodzi o pierwszy to zbierał wysokie noty w kwestii bezpieczeństwa, a drugi tylko przeciętne - na owy czas w tej kategorii wagowej Recaro nie miało nic lepszego.