światła przednie

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arkadiusz240

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko
Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 17 Maj 2015, 21:25    Temat postu: światła przednie Odpowiedz z cytatem

Witam! Wymieniłem kostkę przy żarówce w T4 ponieważ się stopiła. Kupiłem nową i podłączyłem pokolei kable żeby nie pomylić tak jak było oryginalnie. Co prawda kolory w nowej kostce miały inne kolory, dlatego robiłem kabel po kablu. Wydaje mi się teraz że z jednej strony mam krótkie światło a z drugiej długie(nowa kostka). Jak włączam długie to tak jakby na odwrót, z jednej długie z drugiej krótkie. Czy możliwe że w nowej kostce inaczej się podłącza kable? Proszę o wyrozumiałość bo jestem laikiem Smile
_________________
Arek


Ostatnio zmieniony przez Arkadiusz240 dnia Pon 18 Maj 2015, 07:13, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
DamianOl

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 242
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warmińsko-mazurskie
Posiadane auto: Astra H Z19DTJ 2005
Piwa: 15/6
PostWysłany: Nie 17 Maj 2015, 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj,
jeżeli Ciebie dobrze zrozumiałem, to na 99% masz żarówkę H4. Jeżeli oba włókna świecą, to wystarczy, byś przełożył jeden przewód z drugim(przewód świateł długich z przewodem świateł mijania). Po prostu pomyliłeś sięSmile Przewód masowy, zostaw w swoim miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Arkadiusz240

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko
Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0