Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkadiusz240
Czytelnik
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 17 Maj 2015, 21:25 Temat postu: światła przednie |
|
|
Witam! Wymieniłem kostkę przy żarówce w T4 ponieważ się stopiła. Kupiłem nową i podłączyłem pokolei kable żeby nie pomylić tak jak było oryginalnie. Co prawda kolory w nowej kostce miały inne kolory, dlatego robiłem kabel po kablu. Wydaje mi się teraz że z jednej strony mam krótkie światło a z drugiej długie(nowa kostka). Jak włączam długie to tak jakby na odwrót, z jednej długie z drugiej krótkie. Czy możliwe że w nowej kostce inaczej się podłącza kable? Proszę o wyrozumiałość bo jestem laikiem _________________ Arek
Ostatnio zmieniony przez Arkadiusz240 dnia Pon 18 Maj 2015, 07:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
DamianOl
Stały Bywalec
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 242 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warmińsko-mazurskie Posiadane auto: Astra H Z19DTJ 2005
Piwa: 15/6
|
Wysłany: Nie 17 Maj 2015, 21:47 Temat postu: |
|
|
Witaj,
jeżeli Ciebie dobrze zrozumiałem, to na 99% masz żarówkę H4. Jeżeli oba włókna świecą, to wystarczy, byś przełożył jeden przewód z drugim(przewód świateł długich z przewodem świateł mijania). Po prostu pomyliłeś się Przewód masowy, zostaw w swoim miejscu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz240
Czytelnik
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 17 Maj 2015, 23:00 Temat postu: |
|
|
hmmm... tylko który to masa? jaki kolor ma fabrycznie masa? czarny? _________________ Arek |
|
Powrót do góry |
|
|
mustang1
Junior admin
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 7756 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska Posiadane auto: Jeep Wrangler rubicon
Piwa: 335/31
|
Wysłany: Pon 18 Maj 2015, 05:06 Temat postu: |
|
|
Popraw temat _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni |
|
Powrót do góry |
|
|
dziadek1
Auto Maniak
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
|
Wysłany: Pon 18 Maj 2015, 09:23 Temat postu: |
|
|
Arkadiusz240 napisał: | hmmm... tylko który to masa? jaki kolor ma fabrycznie masa? czarny? |
hmmm bierze się próbówkę, wypina się kostkę, włącza się światła. Jeden kabelek od próbówki do masy drugi do styku w kostce. Tam gdzie zaświeci to jedno światło, zmiana na długie i znów gdzieś zaświeci. W tym trzecim masa.
Pozdrawiam _________________ Pomogłem - napisz na koniec jak rozwiązałeś problem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 18 Maj 2015, 09:23 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Wto 19 Maj 2015, 19:05 Temat postu: |
|
|
na bocznym konektorze jest masa a na którym to proste nawet bez miernika. H4 wystarczy zobaczyć do bańki szklanej do której nóżki schodzą się obydwa żarniki i ten wspólny to masa z długich i krótkich.
reszta analogowo podłączasz małym kabelkiem i widzisz które włókno się swieci. Prawdopodobnie górny płaski konektor czyli środkowy to od krótkich świateł czyli włókno z przesłona blaszaną taką małą. Następne włókno to długie niczym nie przysłonięte wewnątrz żarówki
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz240
Czytelnik
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 19 Maj 2015, 20:34 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem to poprostu wypinając kabelki z kostki przy żarówce żeby ich nie ucinać i metodą prób i błędów zamieniałem aż się udało. W każdym razie dziekuję za pomoc.
Jeszcze mam problem z klaksonem a mianowicie jest zwarcie i trąbi cały czas. jest jakieś newralgiczne miejsce gdzie może być to zwarcie? narazie nie miałem czasu za odkręcenie kierownicy. od razu mówię że kable w kierownicy nie są podłączone do przycisku klaksona i też trąbi _________________ Arek |
|
Powrót do góry |
|
|
mirko75
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 394 Skąd jesteś (miejscowość/region): śląsk Posiadane auto: vw caddy 1,9 tdi 105 BJB 2005
Piwa: 18/3
|
Wysłany: Sro 20 Maj 2015, 19:44 Temat postu: |
|
|
cos się przetarło i dotyka masy . Sprawdziłbym jeszcze w skrzynce bezpiecznikowej przy kolanie czy jest tam wsadzony przekaźnik czy tylko zwora. Jeśli przekaźnik trzeba sprawdzić czy nie skleił. Najczęściej jednak w kierownicy ktoś źle przycisk poskładał lub sprężynka dystansowa uleciała i styka lub pierścień pod kierownicą .
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz240
Czytelnik
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 20 Maj 2015, 19:57 Temat postu: |
|
|
spróbuję znaleźć przekaźnik i sprawdzę... Jeśli nie to to zdejmę kierownicę. Dam znać jak coś już ustalę. _________________ Arek |
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz240
Czytelnik
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): miastko Posiadane auto: t4 95 rok 1.9D
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 20 Maj 2015, 21:52 Temat postu: |
|
|
Hmmm... Jakby to powiedzieć... Nie znalazłem przekaźnika ani czy jest zwora... Ale znalazłem przyczynę zwarcia, a mianowicie pomiędzy kierownicą a przełącznikami świateł była jakaś blaszka ułamana z pierścienia kierownicy i stykała się gdzieś tam. Odkręciłem kierownicę wyciągnąłem intruza i działa jak należy
Ogólnie mam jeszcze jedną rzecz do zrobienia ale nie będę zawracał głowy [cenzura]łami
Dziękuję i pozdrawiam _________________ Arek |
|
Powrót do góry |
|
|
czarny1x1x
Auto Maniak
Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 622 Skąd jesteś (miejscowość/region): norwegia Posiadane auto: sharon 1,9tdi ston? Carawelle VR6 2800 benzyna,/2,5 TDI
Piwa: 32/4
|
Wysłany: Pią 21 Sie 2015, 22:23 Temat postu: |
|
|
po to jest forum zeby zadawac pytania
_________________ cos wymyślimy. żeby sztywna była furka to potrzebna jest rozpórka !!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
|