Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekTraffic
Dyskutant
Dołączył: 06 Sty 2017 Posty: 58 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie Posiadane auto: Renault Traffic Generation 2,5 2006 r. automat kiedyś, już manual :-)
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Sro 10 Maj 2017, 22:58 Temat postu: |
|
|
No właśnie ale ty nie chcesz podać tej listy i w tym tkwi problem całego swapa u ciebie bo tak naprawdę nie wiem za co do końca płacę, dobrze wiesz, że o pieniądzach pisałem w przenośni ja nie neguję celowości wymiany tej obudowy tylko w sensie ekonomicznym jest to nieopłacalne, a bez wymiany też da się to zrobić trochę główkując przy tym.
Ostatnio zmieniony przez TomekTraffic dnia Sro 10 Maj 2017, 23:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
arsen008
Stały Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 140 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gorlice Posiadane auto: Doblo 1.9 JTD 2006 + Trafic 2.5 dci automat
Piwa: 3/3
|
Wysłany: Sro 10 Maj 2017, 23:00 Temat postu: |
|
|
TomekTraffic u Ciebie już robot działa czy dalej się bujasz po mechanikach >??? |
|
Powrót do góry |
|
|
TomekTraffic
Dyskutant
Dołączył: 06 Sty 2017 Posty: 58 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie Posiadane auto: Renault Traffic Generation 2,5 2006 r. automat kiedyś, już manual :-)
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Sro 10 Maj 2017, 23:04 Temat postu: |
|
|
Działa, wymieniliśmy jeszcze sterownik skrzyni i jest ok. Powiedz mi jak byś miał wybór zapłacić 4500 zł. u TB. a 2000 zł i mieć przycisk od wstecznego na desce (z tym przyciskiem to sobie jaja robię bo coś innego na pewno idzie ogarnąć ), pod względem mechaniczny wszystko tak samo to co byś zrobił? Ja za 2500 zł bym sam te światło włączał a do celu bym dojechał zawsze :)
Ostatnio zmieniony przez TomekTraffic dnia Sro 10 Maj 2017, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
trafbiuro
Debiutant
Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 45 Skąd jesteś (miejscowość/region): Leszno wlkp. Posiadane auto: trafic, vivaro, master
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Sro 10 Maj 2017, 23:30 Temat postu: |
|
|
Arsen008 Tak naprawiam tez te roboty a za 2500 mam całe sprawne na sprzedaż. Co do regeneracji wyciek oleju z siłownika wybieraka to najgorszy przypadek, można wymienić uszczelniacze i w zasadzie to wszystko a po jakimś czasie problem wraca. Wszystkie inne usterki typu spalony silnik pompy, niesprawna pompka sprzęgła, elektrozawory itp naprawia się skutecznie. Ps. Coś mi się kojarzy, że miałeś kiedyś problem z automatem i stawiałem na zużyte sprzęgło. |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 11 Maj 2017, 11:03 Temat postu: |
|
|
Wyciek spod wybieraka mialem przy zakupie vana, 4 latka przejezdzil i problem nie wrocil tylko trzeba przetestowac na stole zawory bo potrafia sie zawieszac jesli dostana najmniejszego syfka
Co do samego robota to kilka razy kupowalem robota na allegro do 5 paczek i zmienialem wszystkie gumki okolice 180zl do tego silnik pompy po pomiarach albo do przewiniecia za 60zl albo same szczotki 10zl + lozysko 3zl
Litr oleju 52zl tyle ze nie elf
Kurier w polske 100zl
4 roboty juz tak robilem dla ludzi i im bangla |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 11 Maj 2017, 11:03 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
baskers
Czytelnik
Dołączył: 07 Mar 2013 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sandomierz Posiadane auto: Mercedes ML350 , 3.7 Lpg , Vivaro 2.0 CDTI , Golf V Gti
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 11 Maj 2017, 14:40 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam problem z tą skrzyniąw oplu vivaro 2.0 cdti, jechałem ok 5 km i delikatnie poszarpywała, następnie zatrzymałem się i zgasiłem auto , po 10 minutach chciałem odpalić ale nie da się wybić z pierwszego biegu i nie można zapalić auta. Wyświetla się błąd skrzyni i mryga wskaźnik hamulca. Ma ktoś może jakiś pomysł jak wybić na N , żeby załadować na lawetę? _________________ Poprzednio w201 1.8
w210 2.3 |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 11 Maj 2017, 15:12 Temat postu: |
|
|
Po przekreceniu na zaplon wlacza sie pompa? Jesli nie to w komorze silnika pod zbiornikiem wody masz puszke z bezpiecznikami, sprawdz te 30-o amperowe
Nie wrzucisz inaczej na neutral, niektozi maja pompke servisowa ktora sprawdza sie wysprzeglik i tym narzedziem mozna wycisnac sprzeglo, innych mykow nieznam, dobry laweciarz ma rolki pod kola |
|
Powrót do góry |
|
|
baskers
Czytelnik
Dołączył: 07 Mar 2013 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sandomierz Posiadane auto: Mercedes ML350 , 3.7 Lpg , Vivaro 2.0 CDTI , Golf V Gti
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 17 Maj 2017, 19:17 Temat postu: |
|
|
Okazało się , że czujnik stopu padł, po wymianie jeżdził tydzień dobrze, a teraz nastąpił wyciek z robota. Uszczelniał ktoś tego robota? Uszczelniacze są ogólno dostępne? _________________ Poprzednio w201 1.8
w210 2.3 |
|
Powrót do góry |
|
|
arsen008
Stały Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 140 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gorlice Posiadane auto: Doblo 1.9 JTD 2006 + Trafic 2.5 dci automat
Piwa: 3/3
|
Wysłany: Sro 17 Maj 2017, 20:54 Temat postu: |
|
|
Można kupić w serwisie (drogo ) lub w sklepie z hydrauliką tak koledzy pisali wcześniej . Tak z ciekawości przy jakim przebiegu padł Ci robot ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Sro 17 Maj 2017, 22:41 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie niemoze padnac ot tak bo jest 2 stykowy, tak jakby 2 czujniki i takiego musisz szukac, w manualu jest zwykly 2 pinowy i beda problemy
Normalnie gdy padnie czujnik hamulca to i tak na zgaszonym nie powinno pluc bledami a podczas proby rozruchu sterownik wbija na neutral |
|
Powrót do góry |
|
|
baskers
Czytelnik
Dołączył: 07 Mar 2013 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sandomierz Posiadane auto: Mercedes ML350 , 3.7 Lpg , Vivaro 2.0 CDTI , Golf V Gti
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 18 Maj 2017, 07:09 Temat postu: |
|
|
Czujnik stopu kupiłem nowy i wszystko działało jak należy, dopiero po wymontowaniu uszkodzonego dało się odpalić auto i dało się nawet jechać bez tego czujnika . Wczoraj wyciek z robota i holowanie. Uszczelniacze na tym wybieraku da radę wymienić bez wyciągania robota ? Vivaro ma 240 tys. _________________ Poprzednio w201 1.8
w210 2.3 |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 18 Maj 2017, 14:38 Temat postu: |
|
|
Niema takiej opcji, trzeba wybic pin ze sworznia ktory jest od dolu, chyba ze przedni uszczelniacz to mozna kombinowac ale wydaje mi sie ze lepiej wyjac i bedzie szybciej |
|
Powrót do góry |
|
|
kangur72tk
Debiutant
Dołączył: 06 Lip 2016 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Renault Scenic II 1.5 dCi 106 KM (2007), Opel Vivaro Westfalia 2.5 CDTI 146 KM (2010), Renault Modus 1.2 16V 75 KM (2008)
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Pią 23 Cze 2017, 15:00 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich dyskutantów tego wątku. Mam nieco inny problem, ale w pewnym sensie związany z wymianą skrzyni. Otóż poszukuję informacji na temat wartości przełożeń w skrzyniach PF6010 i PF6012. Niestety nigdzie tej informacji nie mogę znaleźć i nawet w serwisie puścili mnie z kwitkiem (myślę, że z lenistwa). Czy ktoś mógłby mnie poratować w tym temacie? Wymienione skrzynie są kompatybilne montażowe jednak zastanawiam się na ile odczuwalna może być różnica przełożeń w normalnej eksploatacji. Będę wdzięczny za pomoc! |
|
Powrót do góry |
|
|
wisior44
Czytelnik
Dołączył: 20 Mar 2018 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Frombork
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Sro 21 Mar 2018, 10:30 Temat postu: |
|
|
dodek napisał: | Cos pieknego. Step by step. W zasadzie masz gotowego manuala. Filizofii nie ma, aleeee ... kupa roboty. Trzeba by wyczaic kiedy bedzie luzniejszy co najmniej tydzien. |
witam masz tego manuala jeszcze bylbym wdzieczny jakbys go przeslaŁ mi,
poniewaz autor juz go nie posiada |
|
Powrót do góry |
|
|
dodek
Auto Maniak
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 914 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zakopane Posiadane auto: Renault Clio 1,4 16V 2003 98KM, Renault Trafic 2,0 dCi 2009 140 KM
Piwa: 75/29
|
Wysłany: Sro 21 Mar 2018, 12:40 Temat postu: |
|
|
Na pewno go nie kasowałem, więc gdzieś na którymś dysku będzie. W wolnych chwilach wieczorkiem poszukam. |
|
Powrót do góry |
|
|
|