problem z odpalaniem pomocy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampos92

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Czarnków
Posiadane auto: v 40 2.0 16v
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 09 Lut 2015, 22:56    Temat postu: problem z odpalaniem pomocy Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie . Jestem tu nowym użytkownikiem forum,więc proszę o wyrozumiałość . Posiadam volvo v 40 z silnikiem 2.0 16v . Mam Problem z Odpalaniem auta, na zimnym silniku zero reakcji, zapalaja się kontrolki,słychać
pompke , przekrecam kluczyk i cisza
Crying or Very sad radio gra, kontrolki sie pala wiec twierdze ze ako jest ok. Na zapych odpala . Jak auto sie rozgrzeje to odpala elegancko. Nie wiem co jest przyczyna nie odpalania na zimnym silniku Shocked pomocy, dajcie jakieś rady,wskazówki ponieważ jestem zielony w tych sprawach Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kampos92

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Czarnków
Posiadane auto: v 40 2.0 16v
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 10 Lut 2015, 11:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzałem napięcie na akumulatorze, było na wyłączonym silniku 11,9 a na włączonym ze światłami itp 13,9-14 to znaczy że ako padło czy alternator nie ogarnia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Miron12345

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): frampol
Posiadane auto: volvo v40 td
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 30 Gru 2016, 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem