Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bialylanek
Czytelnik
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wołomin Posiadane auto: Cordoba 1.9 tdi 66kw 2000r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 03 Sty 2015, 19:14 Temat postu: Cordoba 1.9 tdi 66kw 2000r przerywa na sekunde |
|
|
Mam malutki problem z seatem cordoba 1.9 tdi 66kw (w dowodzie) 2000r przy okolo 2.2-2.5 tys obrtowo najczesciej na 4-5 biegu na sekunde traci moc dosłownie na sekunde .
Gdzie szukac przyczyny?
podrawaim |
|
Powrót do góry |
|
|
sztywny
Stały Bywalec
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 215 Skąd jesteś (miejscowość/region): sosnowiec Posiadane auto: seat alhambra 2.0l 115KM ben+gaz 1996 r. ADY; VW Golf 1,6 75 KM '94rok
Piwa: 11/4
|
Wysłany: Nie 04 Sty 2015, 21:28 Temat postu: |
|
|
Podpinałeś kompa? |
|
Powrót do góry |
|
|
bialylanek
Czytelnik
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wołomin Posiadane auto: Cordoba 1.9 tdi 66kw 2000r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 04 Sty 2015, 23:12 Temat postu: |
|
|
Nie jeszcze nie w czwartek mam u mechanika wizyte |
|
Powrót do góry |
|
|
sztywny
Stały Bywalec
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 215 Skąd jesteś (miejscowość/region): sosnowiec Posiadane auto: seat alhambra 2.0l 115KM ben+gaz 1996 r. ADY; VW Golf 1,6 75 KM '94rok
Piwa: 11/4
|
Wysłany: Pon 05 Sty 2015, 01:16 Temat postu: |
|
|
Zacznij od VAG-a . W dizlu to może być wiele przyczyn. Może być gdzieś pęknięty dolot , coś z turbem, zasmolony kolektor ssący. Albo jakiś czujnik szwankuje |
|
Powrót do góry |
|
|
bialylanek
Czytelnik
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wołomin Posiadane auto: Cordoba 1.9 tdi 66kw 2000r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 05 Sty 2015, 19:38 Temat postu: |
|
|
czyli sprawdzic błedy? czy podlaczyc i luknąć pomiary? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 05 Sty 2015, 19:38 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
bialylanek
Czytelnik
Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wołomin Posiadane auto: Cordoba 1.9 tdi 66kw 2000r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 14 Sty 2015, 15:29 Temat postu: |
|
|
A więc auto podłaczone pod kompa w seriwsie zajmującym sie turbinami porobili pomiary podczs jazdy i na postaju.
Stwierdzili Turbo łądnie dmucha do czyszczenia Egr albo przepływomierz szwankuje(podawal troszke za mało jakis tam parametrów) lecz pierwsze proponowali byśmy sprobować go wyczyścić .Aby nie pchać sie w koszta jesli uda się.
Wzieli za to sprawdzenia całe 0zł.
Więc kupiłem preparat do czyszczenia egr oraz do czyszczenia przepustnic i preparat do styków.
Zaczełem od egr kompletnie zawalony.
Skreciłem i jazda auto żwawsze i cichsze lecz problem nie ustał.
No to czas na przepływomierz
Więc wyjełem go nie rozkręcałem go ponieważ podbno jest jakiś kalobrowany i po wyjeciu go z obudowy się rozkalibruje.
Wyczysciłem tym preparatem do czyszczenia potem natomiast jeszcze w srodek niego popsikałem preparatem do styków.
Skreciłem i jazda.
rozgrzałem auto i buta pierwsze przyciśniecie na 4 przerwało na 5 już nie,
Dalej jadąć około 30km łącznie przyśpieszanie chamowanie problem nie wystąpił.
Ciekawi mnie tylko czy to chwilowa poprawa czy znow nie bedzie po jakimś czasie sie psuło .
Jeśli tak wtedy pewne ze przepływomierz, i trzeba będzie kupić nowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
|