Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Sob 08 Lis 2014, 02:09 Temat postu: Szlifierka oscylacyjna |
|
|
Jak w temacie, mam szlifierkę oscylacyjną firmy makita. Sprzęt ma chyba z 20 lat. Sprawowała się super, /a nawet lepiej/ do czasu, gdy wyłamał się jeden z dwóch zacisków, utrzymujących papier ścierny. Serwis zamontował nowy /po problemach z zamówieniem go, do tak starego sprzętu/. po miesiącu nawalił drugi zacisk Z uwagi na koszt zacisku /90 zł za kawałek blaszki/ wymyśliłem ..., likwidację zacisków i .. przyklejenie na płaszczyznę cierną tzw. rzepa ... /po tym zabiegu, zlikwidowałem zaciski/ kupuję teraz papier ścierny z podłożem przyczepnym i .. nie muszę korzystać z zacisków.. Trochę kasy zostało w kieszeni, a szlifierka nadal mi służy..
Napisałem ten wywód, jako ew. pomoc w zbliżonych przypadkach... Oby komuś pomogło.
Pozdrawiam.. _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
mustang1
Junior admin
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 7756 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wielkopolska Posiadane auto: Jeep Wrangler rubicon
Piwa: 335/31
|
Wysłany: Sob 08 Lis 2014, 07:53 Temat postu: |
|
|
Szanuj tą szlifierkę bo to jest sprzęt z tych prawdziwych makit, lepszy od tego dzisiejszego _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni |
|
Powrót do góry |
|
|
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Sob 15 Lis 2014, 00:05 Temat postu: |
|
|
Zrobię foto i wrzucę dla "poglądu"... _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
|