Luźny pasek rozrządu, awaria, koło zębate rozrządu

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kloonej

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: Siena, 1.4, 1997
Piwa: 0/1
PostWysłany: Sob 18 Paź 2014, 15:00    Temat postu: Luźny pasek rozrządu, awaria, koło zębate rozrządu Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry wszystkim. Jest to mój pierwszy post więc pragnę powiedzieć, że nie jestem w żadnej mierze fachowcem, motoryzacją nie interesuję się zbytnio. Owa siena to mój pierwszy smaochód, więc wszystko co wiem na temat działania automobilu to wiedza zdobyta przez pot i krew, które zdążyłem wylać przez połtora roku odkąd jestem kierowcą. Z tego tytułu, pragnę przeprosić jeśli w jakiejś mierze nie spełniłem standarów panujących w gremiach motoryzacyjnych i tu na forum.

Panowie i panie, mam taki problem, posiadam Sienę 1.4 1997 +LPG. Dwa tygodnie temu scholowaną z trasy w wyniku awarii rozrządu. 20 tysięcy temu wymieniałem komplet czyli pasek, pompa, napinacz. Tuż przed awarią spotkałem się z tym, że przy wrzucaniu na luz (szczególnie z wyższych obrotów silnik pracował nieregularnie i gasł jeśli nie dodałem gazu) - może to mieć jakieś znaczenie więc piszę. Nie zdążyłem pojechać na warsztat, bo ciut zbagatelizowałem sprawę podejżewając niewyregulowaną membranę parownika (poprzednio to było powodem podobnego zachowania) - ale sądzę, że mogło to być objawem także moich obecnych problemów.