Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gacek311089
Dyskutant
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 72 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: Renault Trafic II 2.5Dci 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Sob 24 Cze 2017, 18:47 Temat postu: |
|
|
Brak pamięci biegu. Adaptacja wybieraka _________________ Jak otrzymales pomoc na forum to napisz laskawie czy udalo sie rozwiazac problem, przyda sie to innym uzytkownikom... |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Sob 24 Cze 2017, 21:30 Temat postu: |
|
|
czyli ewidentnie wina sprzegla, niechce smiecic za bardzo ale zaczol bym od sprawdzenia czy wytwarzajac recznie cisnienie na wysprzegliku mozna obrocic podniesione kolo na wlaczonym biegu, jesli tak to zdjal potencjometr sprzegla z robota i sprawdzil czy sprezyna odbija, ewentualnie podmiana, nastepnie elektrozawor sprzegla z uwaga na oringi, sprawdzenie wiazki przy robocie na przetarcia i stan pinow we wtyczkach na kostce glownej, kostkach kompa i czujnikow, na koniec wywalenie robota i diagnoza silownika sprzegla. nawet nie adoptowany robot musi dzialac tyle ze sprzeglo moze chociaz nie musi szarpac |
|
Powrót do góry |
|
|
robjasio
Czytelnik
Dołączył: 24 Maj 2017 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kolobrzeg Posiadane auto: Trafik/Vivaro
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 25 Cze 2017, 10:19 Temat postu: |
|
|
Gacek cos moze byc z ta adaptacja wybieraka, jesli to jest ta adaptacja ktora sie robi przy odpalonym silniku, ta jedna nie moge zrobic bo wyskakuje blad.
Wojtek dzieki bardzo , duzo tego troche, ale postaram sie to ogarnac, zaczne od sprawdzenia kabli i kostek. |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Wto 27 Cze 2017, 01:48 Temat postu: |
|
|
Raczej niewiele ma wybierak do wysprzeglania niesadzisz? |
|
Powrót do góry |
|
|
miodzio_32
Czytelnik
Dołączył: 18 Cze 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Adamów/Lubelskie Posiadane auto: Opel Vivaro 2.5 J7 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 02 Lip 2017, 10:16 Temat postu: |
|
|
W kwestii opisanej wcześniej mojej awarii ustalenia są takie że silnik od napędu pompki hydrauliki robi zwarcie a podłączony na krótko dymi się. I tu moje pytanie gdzie w kraju kupić taki silniczek allegro sklep internetowy itp |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 02 Lip 2017, 10:16 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Pon 03 Lip 2017, 02:10 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie sie nie da kupic samego silnika, wystepuje tylko z pompa ale mozna go przewinac, przecietny elektryk ogarnie tylko trzeba sprawdzic magnesy czy nie popekane i nowe lozysko przy pompie |
|
Powrót do góry |
|
|
kseniu
Czytelnik
Dołączył: 14 Cze 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Froland Norwegia Posiadane auto: Renault Trafic 146k
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 04 Lip 2017, 15:47 Temat postu: |
|
|
Witam
Musze wrocic do swojego problrmu z robotem:
Panowie walcze juz z nim od kilku dni i dzieki wiedzy jaka tu zdobylem posunelem sie juz do przodu.
Przypomne ze mialem problrm z wlaczeniem z jedynki na "N" wymienielem oringi na zaworach i problrm zniknal, robot przelaczal juz z 1 na N i z R na N ale zajmowalo mu to kilka sekund. Jednoczesnie pojawil sie problem ze zmiana na 5 zajmowala tez kilka sekund i czasami podczas jazdy zmiana trwala za dlugo i wywalial blad skrzyni i musialem sie zatrzymac czekac kilka sekund az sie zrestartuje i wtedy pozwalal mi zapalic silnik ponownie.
zauwazylem ze na sucho wbija 5 wtedy kiedy cisnienie oleju jest bliskie 50 bar kiedy spadnie blisko 40 Bar nie ma sily wbic biegu i wyrzuca blad,
wywalam juz tego robota chyba z piaty raz, dobrze by bylo juz sie ztym uporac,
czy wiecie ktory zawor (silownik) jest odpowiedzalny za 5 bieg? |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 06 Lip 2017, 00:04 Temat postu: |
|
|
niema takiego, jest zawor biegow parzystych i nieparzystych, jesli problem jest tylko z 5 biegiem to raczej problem mechaniczny samej skrzyni |
|
Powrót do góry |
|
|
kseniu
Czytelnik
Dołączył: 14 Cze 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Froland Norwegia Posiadane auto: Renault Trafic 146k
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 06 Lip 2017, 07:52 Temat postu: |
|
|
Tak tez podejzewalem, ale:
odlaczylem robota od skrzyni i podlaczylem tylko wtyczki i podczas zmiany na sycho ladnie przezyca ale przy 5 sie zacina (wbicie biegu zajmuje mu wiecej czasu) jezeli ma za niskie cisnienie, czy jest jakis sposob aby podniesc cisnienie w ukladzie? |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 06 Lip 2017, 11:37 Temat postu: |
|
|
nie, teoretycznie mozna oszukac czujnik ale wplynie to na zywotnosc silnika pompy ktory i tak cudem techniki nie jest |
|
Powrót do góry |
|
|
wkordek
Debiutant
Dołączył: 17 Wrz 2016 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sosnowiec Posiadane auto: Opel vivaro 2.5 cdti quick shift
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 09 Paź 2017, 19:08 Temat postu: |
|
|
czesc, dawno mnie nie bylo bo jakos to vivaro jezdzilo po wymianie sprzegla i wysprzeglika na nowe, i dalej jezdzi ale sprzeglo zaczelo dziwnie szybko brac... wszystkie biegi wchodza bez problemu ale moment zasprzeglania i wysprzeglania jest jakby za szybki i przez to auto czasami szarpnie, czasami przy wbijaniu z 4 na 5 slychac metaliczny dzwiek jakby z robota... bylem na adaptacji zasprzeglania i pomoglo, zaczelo plynnie ruszac i zmieniac biegi, zupelnie inne auto, ale po tygodniu problem wraca bo raz dziala dobrze a raz zle... spotkal sie ktos z Was z podobnym problemem?? chetnie bym to ustrojstwo wywalil z tego auta bo duzo jezdze i boje sie ze gdzies mi to znowu padnie w trasie, ale nie mam chetnego na zmiane na manual a nie chce placic worka dukatow za ta usluge...pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Wto 10 Paź 2017, 00:52 Temat postu: |
|
|
moze wiatr w ukladzie? jest roznica zimny/cieply silnik? |
|
Powrót do góry |
|
|
wkordek
Debiutant
Dołączył: 17 Wrz 2016 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sosnowiec Posiadane auto: Opel vivaro 2.5 cdti quick shift
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 10 Paź 2017, 15:32 Temat postu: |
|
|
Jest roznica. Na zimnym plynniej wszystko dziala a na cieplym szarpnie.. |
|
Powrót do góry |
|
|
arsen008
Stały Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 140 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gorlice Posiadane auto: Doblo 1.9 JTD 2006 + Trafic 2.5 dci automat
Piwa: 3/3
|
Wysłany: Wto 10 Paź 2017, 21:55 Temat postu: |
|
|
Przełącz sobie na KG jak przy obciążeniu zobacz czy będzie różnica |
|
Powrót do góry |
|
|
arsen008
Stały Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 140 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gorlice Posiadane auto: Doblo 1.9 JTD 2006 + Trafic 2.5 dci automat
Piwa: 3/3
|
Wysłany: Wto 10 Paź 2017, 22:02 Temat postu: |
|
|
Ciekawi mnie jeszcze jedno czy jest gdzie w necie napisanie co ile ma taki robot nabijać ciśnienie . U mnie np rano ładuje z 12 sekund mnie z 15 min otwieram znowu drzwi i ponownie się załącza ale na 4 sekundy . Stojąc na postoju przy zgaszonym silniku co 2 bieg dobija . |
|
Powrót do góry |
|
|
|