Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gacek311089
Dyskutant
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 72 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: Renault Trafic II 2.5Dci 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 13 Cze 2017, 23:41 Temat postu: |
|
|
są różne teorie. servis mówi że tak, jak zamawiałem je to też wynikało że tak, ale mogą mieć różne oznaczenia, oryginał kosztuje 120zł w sklepie internetowym _________________ Jak otrzymales pomoc na forum to napisz laskawie czy udalo sie rozwiazac problem, przyda sie to innym uzytkownikom... |
|
Powrót do góry |
|
|
kseniu
Czytelnik
Dołączył: 14 Cze 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Froland Norwegia Posiadane auto: Renault Trafic 146k
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 14 Cze 2017, 20:01 Temat postu: |
|
|
Witam
Panowie czy jast w tym robocie cos takiego jak czujnik biegu jalowego N ?
Kiedy zgasze auto na I biegu podczas zapalania po przekreceniu kluczyka slychac jak robot wrzuca luz ale komputer tego nie widzi silnik nie zapala i musze wylaczyc kluczyk odzczekac kilka sekund po czym po wlaczeniu kluczyka na wyswietlaczu pokazuje sie N i silnik zapala normalnie. Kiedy gasze auto musze przerzucic na N i pomimo zena wyswietlaczu nic sie nie zmienia auto jest na luzie, pozwali mi to na odpalanie silnika.
Macie jakies pomysly |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 15 Cze 2017, 00:20 Temat postu: |
|
|
Niema czegos takiego, sa czujniki wybierakow, na podstawie potencjometru sterownik wie kiedy jest wbity wsteczny, wydaje mi sie ze albo nie dobija ci idealnie miedzy biegiem nieparzystym a parzystym albo jak kilka razy widzialem czujnik cofa sie z opoznieniem wywalajac blad a zanim sterownik przejdzie test po ponownym wlaczeniu na zaplon jest juz ok i pali normalnie, z 2 normalnie luzuje?
Co do czujnikow to sa 2 rozne jesli chodzi o potencjometry i ori stoi okolo 8 paczek |
|
Powrót do góry |
|
|
gacek311089
Dyskutant
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 72 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: Renault Trafic II 2.5Dci 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 15 Cze 2017, 13:39 Temat postu: |
|
|
Na stronach autodok masz za 120zl, w serwisie owszem 800zl _________________ Jak otrzymales pomoc na forum to napisz laskawie czy udalo sie rozwiazac problem, przyda sie to innym uzytkownikom... |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Czw 15 Cze 2017, 15:14 Temat postu: |
|
|
magnetti marelli? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 15 Cze 2017, 15:14 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek311089
Dyskutant
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 72 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: Renault Trafic II 2.5Dci 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 15 Cze 2017, 15:18 Temat postu: |
|
|
Dokladnie! Czujnik polozenia przepustniccy ktory jest identycczny[/list] _________________ Jak otrzymales pomoc na forum to napisz laskawie czy udalo sie rozwiazac problem, przyda sie to innym uzytkownikom... |
|
Powrót do góry |
|
|
robjasio
Czytelnik
Dołączył: 24 Maj 2017 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kolobrzeg Posiadane auto: Trafik/Vivaro
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 17 Cze 2017, 17:01 Temat postu: |
|
|
Witan ponownie.
Niestety mimo szczerych checi nie udalo sie uruchomic skrzyni, odpowietrzanie kompem poszlo chyba dobrze co prawda ale biegi nie wchodza , cos zapewne robie zle.
czytam tutaj ze zeby odpalic auto trzeba wcisnac hamulec , u mnie auto pali bez wcisniecia.
Dodatkowo wyskakuje blad DF077 - wspomaganie sterowania skrzyni bieow.
Wojtek masz jakis pomysl na to?
Dodam ze po zmianie robota na zaplonie zmienia biegi bez problemu od 1-6 |
|
Powrót do góry |
|
|
miodzio_32
Czytelnik
Dołączył: 18 Cze 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Adamów/Lubelskie Posiadane auto: Opel Vivaro 2.5 J7 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 18 Cze 2017, 14:11 Temat postu: |
|
|
Witam Wszystkich.Postaram Się krótko.
W moim Vivaro w czasie jazdy auto przestało zmieniać biegi i został na 3 biegu. po wyłączeniu zapłonu wyrzucił na luz i po zatrzymaniu silnika nie można było uruchomić. Nie załącza się pompka od robota.. poziomy płynów w robocie w normie i bez wycieków. Pompka na krótko działa. aktywny błąd DF078. jakieś pomysły mile widziane. rozważam przekładkę na manual |
|
Powrót do góry |
|
|
gacek311089
Dyskutant
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 72 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: Renault Trafic II 2.5Dci 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Pon 19 Cze 2017, 10:58 Temat postu: |
|
|
Sprawdź co pokazuje czujnik cisnienia _________________ Jak otrzymales pomoc na forum to napisz laskawie czy udalo sie rozwiazac problem, przyda sie to innym uzytkownikom... |
|
Powrót do góry |
|
|
miodzio_32
Czytelnik
Dołączył: 18 Cze 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Adamów/Lubelskie Posiadane auto: Opel Vivaro 2.5 J7 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 19 Cze 2017, 11:21 Temat postu: |
|
|
Przydały by się jakieś wartości pomiarowe na pinach czujnika. Pompka na krótko pompuje ale nie może dobić ciśnienia. Czy możliwe jest na zasilaniu olejem jakiś filterek albo sitko? Bo może to być i pompce brakuje oleju mimo stanu |
|
Powrót do góry |
|
|
gacek311089
Dyskutant
Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 72 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: Renault Trafic II 2.5Dci 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Pon 19 Cze 2017, 11:29 Temat postu: |
|
|
Nie ma takich elementów. Sprawdź na kompie jakie masz ciśnienie. Bez komputera nic nie zdzialasz _________________ Jak otrzymales pomoc na forum to napisz laskawie czy udalo sie rozwiazac problem, przyda sie to innym uzytkownikom... |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Wto 20 Cze 2017, 00:08 Temat postu: |
|
|
jesli pompka pompuje na krodko ale sterownik nie daje na nia napiecia to prawdopodobnie walnienty bezpiecznik w puszce przekaznikow, 30 amperow
robjasio ja mam clipa a i tak odpowietrzalem recznie, podnosisz lewe przednie kolo by nie dotykalo podloza, zakladasz przezroczysty przewod na odpowietrznik okolo 1 metr i odkrecasz odpowietrznik. Przewod wywijasz do gory i czekasz az poziom plynu w przewodie uzyska poziom plynu w zbiorniczku z przodu robota, po wyrownaniu dmuchasz w rorke az plyn spadnie do okolo 2 cm od odpowietrznika i znow czekasz az plyn wybije do gory i tak ze 3-4 razy, zakrecaswz odpowietrznik przerzucasz biegi 1-6 wylaczasz zaplon i od odkrecasz odpowietrznik ponownie walczysz z plynem.
po jakims czasie zauwazysz ze dmuchajac w rorke nie beda sie juz pojawiac babelki w zbiorniczku, zakrecasz odpowietrznik i wsiadasz do auta pociagasz reczny zapalasz auto wbijasz 1 bieg i kolo ktore podniosles ma stac po puszczeniu hamulca ( reczny wciaz zaciagnienty) jesli kolo sie obraca to odpowietrzasz do skutku
to ze auto odpala bez hamulca to normalne w przedlifcie o ile skrzynia jest w pozycji n |
|
Powrót do góry |
|
|
robjasio
Czytelnik
Dołączył: 24 Maj 2017 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kolobrzeg Posiadane auto: Trafik/Vivaro
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 23 Cze 2017, 16:00 Temat postu: |
|
|
Dzeki Wojtek za wyczerpujaca odpowiedz. Wszystko zrobione tak jak napisales i wyglada ze sprzeglo odpowietrzene. Niestety podniesione kolo caly czas sie kreci, dodam wiecej przy dodawaniu gazu ato zmienia biegi na wyzzsze i pozniej nizsze.
Niestety po wcisnieciu halmulca gasnie, pokazuje blad DF076.
Macie jakis pomysl co tym razem moze byc.
Wykonczy mnie te auto niedlugo |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Pią 23 Cze 2017, 19:53 Temat postu: |
|
|
gazu nie dotykasz bo jak spadnie z podnosnika to bedzie nieciekawie
jesli wysprzeglik jest ok a to w sumie latwo sprawdzic bo cieknie plyn na laczeniu skrzyni i silnika od dolu to zostaje docisk i robot, co robiles z robotem konkretnie? |
|
Powrót do góry |
|
|
robjasio
Czytelnik
Dołączył: 24 Maj 2017 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kolobrzeg Posiadane auto: Trafik/Vivaro
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 23 Cze 2017, 20:51 Temat postu: |
|
|
Z robotem jako tako nie robilem nic, kupilem po prostu drugiego gosc zarzekal sie ze oni przekladaja na manual i ma kilka do sprzedania dal gwarancje wiec w sumie moge wymienic na innego. Moj napewno byl uszkodzony bo na zaplonie nie zmienial biegow, ten ktory kupilem zmienia begi bez problemu.
Wysprzeglika nie sprawdzalem.
Robot ma w sumie jeszcze jeden objaw, po kilku prubach wrzucenia biegu zaczyna zgrzytac jakbym chcial bieg na sile bez sprzegla wrzucic. |
|
Powrót do góry |
|
|
|