Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dudekmotorek
Stały Bywalec
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 201 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie Posiadane auto: Hyundai Tucson 2.0 pb/lpg- piwa??? dziękuję nie piję!
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Nie 11 Maj 2014, 21:40 Temat postu: instalacja 3 generacji??? |
|
|
Prosze o porade mam problem z instalacja tego typu ze przelacza sie na benzyne z gazu jesli przydlawi sie silnik np przy ruszaniu lub manerowaniu, nie wraca ponownie na gaz. Mysle ze jest to instalacja 3 generacji poniewaz na rozgrzanym silniku odpala od razu na gazie sekwencyjna w poprzednim aucie odpalala zawsze na benzynie. Wyglada ja instalacja sekwencyjna ma wtryski KEIHIN, holenderski parownik VIS, jakis niemiecki zawor Bosh przy parowniku, do tego jest wpieta kostka ze sterownikami produkcji włoskiej a calosc zamontowana w Anglii. Z tego co zdążyłem wyczytać prawdopodobnie pada parownik (8lat instalacja) szukam informacji na temat mozliwosci regeneracji parownika w Polsce moze byc wysyłka lub podjade przy najbliższej wizycie w kraju do warsztatu ktory by sie tym zajął.Komputer sterujacy tym ma jakies haslo zabezpieczajace i jedyny polski zaklad zajmujący sie instalacjami gazowymi w pobliżu nie chce sie podjąć naprawy i regulacji, zaś w angielskim zakladzie za podpięcie do komputera chca 45 funtów. Jesli okaze sie ze to parownik nie zregeneruja go a beda chcieli wymienic na nowy co wiaze sie z wysokimi kosztami. _________________ Pierwszego TARPANA wyklepano mlotkami - historia lubi się powtarzać!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Keram2504 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 5434 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
|
Wysłany: Nie 11 Maj 2014, 22:49 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej masz Prinsa IV generacji albo faktycznie zbieranina.
Sugeruję się nazwą wtrysków.
Prins też jak ciepły praktycznie odpala na gazie lub natychmiast przełącza że niekiedy masz wrażenie że odpala na gazie. Zrób foty parownika i filtra fazy lotnej to wtedy będzie wiadomo jak sobie poradzić z jego regeneracją. Jeśli miałbyś parownik prinsa to nie jest skomplikowana wymiana membran lub membrany jak i pozostałych w nim elementów. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
dudekmotorek
Stały Bywalec
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 201 Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie Posiadane auto: Hyundai Tucson 2.0 pb/lpg- piwa??? dziękuję nie piję!
Piwa: 0/3
|
Wysłany: Sro 14 Maj 2014, 09:21 Temat postu: |
|
|
Znalazlem nalepke PRINS/LEONI... dalej nieczytelne 080-70014 cokolwiek by to mogło pomóc. Montowana w 2006 r zdjecia wysle na pw jesli da rade. Dzięki za pomoc.
P.S. Niestety bedzie bez zdjęć nie da sie na pw tez. Teraz nic tylko szukac kompletu naprawczego I pozniej na regulacje. Czy orientujesz sie co potrzebne do kompleksowej regeneracji?
Tak na marginesie jesli chodzi o zdjecia czy nie prosciej byloby zrobic limit pojemnosciowy i krotka regułę na temat zgody na rozpowszechnianie? Życie byloby prostsze i wystawianie zdjęć również wiele użytkowników ma problem ze zdjęciami. I jak przenieść post we właściwe miejsce? _________________ Pierwszego TARPANA wyklepano mlotkami - historia lubi się powtarzać!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Keram2504 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 5434 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
|
Wysłany: Sro 14 Maj 2014, 21:24 Temat postu: |
|
|
I tutaj zaczyna się problem. Właśnie musisz zorientować się czy reduktor masz nowy typ czy stary. W starym typie masz dwie membrany a w nowym jedną.
stnieją 2 typy zestawów naprawczych do reduktorów:
- "starego" typu - do reduktorów serii: B, C, D, E
- nowego typu - do reduktorów serii: F, G, H, I, J, itd.
Ponadto musisz jeszcze zmienić filtry fazy lotnej i gazowej i tu też są do starego typu i nowego.
Na portalu aukcyjnym wszystko powinieneś znaleźć
Wymiana samych elementów jest prosta. Chyba że rozkręcisz też regulator ciśnienia to trzeba ustawiać.
Jak wrzucić foty?
http://renault.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=76981
Temat przenoszę. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
|