Skaczace obroty na LPG

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paziu1993

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Volkswagen Polo 3 LIFT (6N2) 1.4 16V 2001
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 28 Mar 2014, 15:42    Temat postu: Skaczace obroty na LPG Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanie dotyczące skaczących obrotów na LPG a mianowicie gdy przełaczy się na gaz to na biegu jałowym sa dość duże skoki obrotów co może być przyczyną? przepustnica wyczyszczona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Janusz97

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 415
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Sharan
Piwa: 19/4
PostWysłany: Pią 28 Mar 2014, 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zle wyregulowany parownik
_________________
Elektronik,diagnosta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
paziu1993

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Volkswagen Polo 3 LIFT (6N2) 1.4 16V 2001
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 29 Mar 2014, 20:20    Temat postu: Skaczace obroty na LPG Odpowiedz z cytatem

No właśnie byłem u gazownika i jest wszystko ustawione jak sie należy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pon 31 Mar 2014, 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jaką masz instalację gazową i osprzęt.Na reduktorze Zawoli np masz dwa małe zaworki...zaworek z pokrywy/dekielka jest podłączony pod kolektor ssący...a drugi z obudowy/obok czujnika temperatury/ powinien być wypuszczony luzem, czasami podpinają go do kolektora ssącego i tzw piardnięcia gazu powodują falowanie wolnych obrotów.
Ja po za tym przejrzałbym stan węży i wężyków od gazu i ich połączeń....a także mocowanie dysz wtryskowych gazu na kolektorze ssącym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
paziu1993

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Volkswagen Polo 3 LIFT (6N2) 1.4 16V 2001
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 01 Kwi 2014, 19:25    Temat postu: Skaczace obroty na LPG Odpowiedz z cytatem

Mam gaz sekwencyjny założony miesiąc temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 01 Kwi 2014, 19:25    Temat postu: reklama

Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sro 02 Kwi 2014, 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego jeśli miesiąc temu założyłeś instalację gazową to jest na gwarancji.
Proste i jasne wstawiasz do gazownika i niech robi....za coś zapłaciłeś.
Tylko wcześniej sprawdż na samej benzynie....pojeżdzij trochę czy nie ma odczuwalnych usterek i jak z obrotami.
Często usterka jest na pb i jej nie odczuwamy bo na sekwencji złapie temperaturę i póżniej cały czas gazik w ruchu.

Przejeżdziłem 3 autkami na gazie około 600.000 km.W każdym dopiero ja montowałem gaz w warsztacie...tylko przy pierwszym było oki a pozostałe dwa to istny popis pseudo montażu...począwszy od prostych zdawałoby się czynności /Np. 4 dysze wtryskowe na kolektorze i dwie średnice przelotu dysz...w wywierconych za dużych otworach których nie dało się nagwintować i obsmarowane klejem który popuszczał po ok 2 miesiącach...cuda działy się. Nie wspomnę o za małym przelocie na nyplu od elektro zaworu do parownika..............a w poprzednim montaż miksera za pomocą całej tuby silikonu a dziurka zbędnie wywiercona zaklajstrowana silikonem z nakrętką.......oczywiście dorobiłem mikser na rozpołowiony wtrysk i autko nie miało uczucia przy przełączaniu jakby waliło w mur.......mógłbym wymienić sporo fuszerki popaprańców.../ i Kolego wszystko to trzeba naprawić albo zmodernizować.......i najgorsze że samemu bo nikt nie chce przyznać się do błędów.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group