Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - I generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qubas85

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Posiadane auto: VW passat 1.8 GL 1994
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 05 Sie 2016, 22:16    Temat postu: Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4 Odpowiedz z cytatem

Witam. passat niestety chodzi tylko na gazie, zaczał swirowac, po odpaleniu chodził jeszcze normalnie, mimo iż trzeba trzymac na obrotach by nie zgasł dopoki sie nie rozgrzał, ale po russzeniu i przejechaniu max 5 km w miescie, zaczynał sie dusić strzelac, najgorzej było przy ruszaniu nie chciał wchodzic na obroty, trzeba było sie napocić by ruszyc, wyglada na to ze była to wina temperatury, po jakims czasie nagle troche sie unormowało, ze dało sie jezdzic ale za to 20 na 100 palił. wymienilem przewody, filtry, regulacja gazu ze szwagrem, od razu głos nie ten a nie klevkle kle... i spalanie powrociło do normy. nie nacieszyłem sie długo bo nagle przestał trzymac mi obroty, gasnie, wymieniłem silniczek krokowy i to samo, myslalem ze jego wina, po odłaczeniu , podłaczeniu zero reakcji. i znow pali ogromne ilosci gazu jeszcze wiecej 12l na 50 km szok!!! tylko ze obroty ustawilem recznie na lince by nie gasł jak dojezdzam do skrzyzowania, trzyma kolo 1500 tys obrotów jak sie nagrzeje, ale za nim to uczyni ola la, 5 min trzymania nogi na pedale gazu. Chłopy pomocy, bo te mechaniory zrobia na pałe i od groma skasuja, juz raz bylem dziekuje starczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Keram2504
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5301
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 187/108
PostWysłany: Pią 05 Sie 2016, 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj na forum.
Jaka instalacja? Podaj dokładne dane. Jak długo jest zagazowany? Parownik czyszczony?
Myślę że będziesz musiał udać się do dobrego gazownika.
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 873
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pią 05 Sie 2016, 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Na 100 % obstawiam reduktor-parownik do czyszczenia i regeneracji membran plus cewka elektrozaworu...
Kolega Keram już o tym pisał.
Następne to regulacja parownika.

Silniczek krokowy gazu,przy wymianie należy zresetować kompa auta,zamontować,odpalić auto na benzynie i "nauczyć" podczas jazdy na Pb parametrów a dopiero po tym przełączyć na lpg.

Dlaczego auto nie pracuje na benzynie?

Układ zapłonowy tzn. cewka,świece,przewody wn są oki?
Filtr powietrza istnieje czy zasyfiały brudem?
Redukcja przepływu powietrza przed mikserem jest?
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Qubas85

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Posiadane auto: VW passat 1.8 GL 1994
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 09 Sie 2016, 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Panowie
Instalacja I generacji na gazniku ma już swoje ponad 7 lat napewno, Passacik 1.8, tez juz wiekowy 1994 rok, swiece, przewody wymieniałem filtry tez, cewka wydaje się ok. spodziewałem sie tego ze to parownik i zapewne tak bedzie, bo on ruszany nie był wcale, ale zastanawiaja mnie te obroty, dlaczego nie chca trzymac na biegu jałowym? a na benzynie raz chodził raz nie jak mu czapka staneła, pompka sie pewnie zawieszała, ale po wizycie u mechanika przestał chodzic wcale, niby przekaznik wymienił ale chyba nie w ta strone. Dzieki chłopy.
Jak myslicie ile może kosztować naprawa?

Scalono. Pkt 20 RF.
Keram
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 873
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 09 Sie 2016, 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qubas85 napisał:
Witam Panowie
Instalacja I generacji na gazniku ma już swoje ponad 7 lat napewno, Passacik 1.8, tez juz wiekowy 1994 rok, swiece, przewody wymieniałem filtry tez, cewka wydaje się ok. spodziewałem sie tego ze to parownik i zapewne tak bedzie, bo on ruszany nie był wcale, ale zastanawiaja mnie te obroty, dlaczego nie chca trzymac na biegu jałowym? a na benzynie raz chodził raz nie jak mu czapka staneła, pompka sie pewnie zawieszała, ale po wizycie u mechanika przestał chodzic wcale, niby przekaznik wymienił ale chyba nie w ta strone. Dzieki chłopy.
Jak myslicie ile może kosztować naprawa?

Scalono. Pkt 20 RF.
Keram



Zestaw naprawczy do reduktora i czyszczenie i wymiana a później regulacja.Nie wiem jaki typ masz reduktora,a od tego zależy cena zestawu naprawczego.Po 7 latach na pewno jest nieźle zabrudzony i stwardniałe membrany.
Wkład pompy paliwa do wymiany ok 80 zł.
Czyszczenie reduktora przykładowo ok 150 zł.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - I generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group