Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tatra_23
Czytelnik
Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 1
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 06 Wrz 2008, 19:50 Temat postu: Wymiana paska klinowego |
|
|
Mam prośbę czy mógłby ktoś mi napisać jak sie wymienia pasek klinowy w pandzie actual 1.1 lub odesłać do jakiegoś e-booka, pdf, lub zdjęć. |
|
Powrót do góry |
|
|
michtheset
Czytelnik
Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): czeladz Posiadane auto: Panda
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 19 Wrz 2010, 14:12 Temat postu: wymiana paska wielkoklinowego klinowego Fiat panda |
|
|
Witam
Wymiana paska w Pandzie banalnie prosta potrzebne jest :
1. Nowy Pasek
2. klucze nasadowe 10, 16, 17
4. Lewarek
3. 20 min wolnego czasu
Zaczynamy od poluzowania 3 śrub alternatora górna 17 i dwie pozostałe 16 (wystarczy poluzować nie odkręcać bo nie ma potrzeby) gdy alternator będzie luźno chodził na swoich szynach możemy ściągnąć pasek z kola alternatora i jedyne co nam przeszkadza przed ściągnięciem paska z kola jest mały czujnik który należy odkręcić kluczem 10 najlepszy dostęp jest od spodu wiec proponuje podjechać prawym kołem na krawężnik lub za pomocą lewarka unieść stronę pasażera by moc sie dostać pod samochód czujnik można poluzować lub odkręcić całkowicie wystarczy nam 5mm by pasek wyszedł. pozniej zakładamy nowy pasek i skręcamy wszystko s powrotem sprawa załatwiona |
|
Powrót do góry |
|
|
Gringo997
Dyskutant
Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska Posiadane auto: Panda 1.1 Actual (2004)
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 20 Gru 2010, 10:28 Temat postu: |
|
|
witam,
a jak sprawdzić czy napięcie paska jest odpowiednie gdy już go wymienię na nowy? _________________ zawsze może być gorzej |
|
Powrót do góry |
|
|
12pawel
Stały Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 155
Posiadane auto: Fiat panda
Piwa: 7/2
|
Wysłany: Pon 20 Gru 2010, 10:53 Temat postu: |
|
|
Najczęściej naciąga się pasek tak by na środku można go było przekręcić o kąt 90 stopni |
|
Powrót do góry |
|
|
spokoj
Czytelnik
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): swarzędz Posiadane auto: Fiat Panda actual 1.1 2008rok
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 02 Sie 2011, 17:53 Temat postu: |
|
|
które śruby trzeba z alternatora poluzować bo nie została wymieniona śruba do której pasuje klucz 15 ? patrząc od strony koła jest ona na wprost po lewej są dwie mniejsze śruby, ile jest ich razem ile trzeba poluzować śrub w alternatorze aby naciągnąc pasek? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 02 Sie 2011, 17:53 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepem
Czytelnik
Dołączył: 19 Lut 2018 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Menchester Posiadane auto: Focus 2.0 mk2
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 19 Lut 2018, 19:15 Temat postu: Wymiana paska wielorowkowego(alternatora) fiat panda mk2. Z |
|
|
3 Pytania do...
1 Czy jest mozliwe wykonanie tego w wlasnym zakresie. Ktos to juz robil ?
2 Czy jest mozliwosc poluzowania gornej sroby bez specialnego nasadkowego klucza ?
3 Czy odkrecanie urzadzenia napedzajacego klimatyzacje moze byc rozwiazaniem? |
|
Powrót do góry |
|
|
|