Wymiana paska klinowego

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Nadwozie.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tatra_23

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 1


Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 06 Wrz 2008, 19:50    Temat postu: Wymiana paska klinowego Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę czy mógłby ktoś mi napisać jak sie wymienia pasek klinowy w pandzie actual 1.1 lub odesłać do jakiegoś e-booka, pdf, lub zdjęć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
michtheset

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): czeladz
Posiadane auto: Panda
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 19 Wrz 2010, 14:12    Temat postu: wymiana paska wielkoklinowego klinowego Fiat panda Odpowiedz z cytatem

Witam
Wymiana paska w Pandzie banalnie prosta potrzebne jest :
1. Nowy Pasek
2. klucze nasadowe 10, 16, 17
4. Lewarek
3. 20 min wolnego czasu
Zaczynamy od poluzowania 3 śrub alternatora górna 17 i dwie pozostałe 16 (wystarczy poluzować nie odkręcać bo nie ma potrzeby) gdy alternator będzie luźno chodził na swoich szynach możemy ściągnąć pasek z kola alternatora i jedyne co nam przeszkadza przed ściągnięciem paska z kola jest mały czujnik który należy odkręcić kluczem 10 najlepszy dostęp jest od spodu wiec proponuje podjechać prawym kołem na krawężnik lub za pomocą lewarka unieść stronę pasażera by moc sie dostać pod samochód czujnik można poluzować lub odkręcić całkowicie wystarczy nam 5mm by pasek wyszedł. pozniej zakładamy nowy pasek i skręcamy wszystko s powrotem sprawa załatwiona
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Gringo997

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 64
Skąd jesteś (miejscowość/region): Polska
Posiadane auto: Panda 1.1 Actual (2004)
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 20 Gru 2010, 10:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam,

a jak sprawdzić czy napięcie paska jest odpowiednie gdy już go wymienię na nowy?
_________________
zawsze może być gorzej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
12pawel

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 155

Posiadane auto: Fiat panda
Piwa: 7/2
PostWysłany: Pon 20 Gru 2010, 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najczęściej naciąga się pasek tak by na środku można go było przekręcić o kąt 90 stopni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
spokoj

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): swarzędz
Posiadane auto: Fiat Panda actual 1.1 2008rok
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 02 Sie 2011, 17:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

które śruby trzeba z alternatora poluzować bo nie została wymieniona śruba do której pasuje klucz 15 ? patrząc od strony koła jest ona na wprost po lewej są dwie mniejsze śruby, ile jest ich razem ile trzeba poluzować śrub w alternatorze aby naciągnąc pasek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 02 Sie 2011, 17:53    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Szczepem

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 19 Lut 2018
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Menchester
Posiadane auto: Focus 2.0 mk2
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 19 Lut 2018, 19:15    Temat postu: Wymiana paska wielorowkowego(alternatora) fiat panda mk2. Z Odpowiedz z cytatem

3 Pytania do...
1 Czy jest mozliwe wykonanie tego w wlasnym zakresie. Ktos to juz robil ?
2 Czy jest mozliwosc poluzowania gornej sroby bez specialnego nasadkowego klucza ?
3 Czy odkrecanie urzadzenia napedzajacego klimatyzacje moze byc rozwiazaniem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość spik (wp kontakt) Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Nadwozie. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group