rejestracja auta w przypadku zagranicznej darowizny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Auta zza granicy - sprowadzanie samochodów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia101121

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Koszalin
Posiadane auto: Golf IV 2000
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 02 Mar 2014, 21:53    Temat postu: rejestracja auta w przypadku zagranicznej darowizny Odpowiedz z cytatem

Witam.Mam pewien problem jestem zielona w sprawach rejestracji aut,ich sprowadzania z zagranicy i co trzeba zrobić w przypadku darowizny. Głównie chodzi o to,że za jakiś miesiąc jade do9 Niemczech po samochód, ktory oczywiście jest tam zarejestrowany, wróce na tablicach czasowych, które bedą ważne tylko kilka dni( chyba 5 lecz nie jestem pewna). Ten samochód bedzie mi darowany(darowizna od męża mojej mamy wiec nie jest to najbliższa rodzina) ale co dalej jak wróce? wiem, że w jakiś sposób obowiązuje mnie opłata celna ale mam nadzieje,że w przypadku darowizny jest to mniejsza kwota, jestem studentka wiec nie śpie na pieniadzach i mam nadzieje ominac jakos te wielkie koszta. Samochód to golf IV z 2000r. wiem moze powinnam podac moze wiecej informacji no ale niestety nie wiem nic dokladnie.Problem polega na tym,że nie wiem co po kolei powinnam robić żeby zarejestrować auto no i żeby ominąć te kosmiczne oplaty po sprowadzeniu samochodu... proszę o podpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Mech toyoty

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 454
Skąd jesteś (miejscowość/region): wrocław
Posiadane auto: vplvo xc90 ,auris 1.4d mmt swift mmt
Piwa: 43/0
PostWysłany: Pon 03 Mar 2014, 00:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem