Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beataizdzis
Czytelnik
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Legnica Posiadane auto: Renault Laguna I 1.8 lpg 1996
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 20:48 Temat postu: Długie przełączanie na gaz temp. 1 kreska czy to dobrze? |
|
|
Witam mam lagune I 1.8 z gaz 1996r bardzo długo przełącza się na gaz po przejechaniu nawet 5 km a wskazówka dochodzi do 1 kreski, czy to prawidłowo? |
|
Powrót do góry |
|
|
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 21:01 Temat postu: |
|
|
Temat przenoszę do właściwego działu. Czas przełączenia się z PB na LPG uzależniony jest od uzyskanej temp. i wszystko zależy jak masz zaprogramowane. Osobiście jestem zwolennikiem "późniejszego" przełączenia się na LPG /eliminuje się ew. chwilową nierówną pracę silnika, czy słabą moc początkową/ Natomiast 5 km , to troszkę chyba za dużo...Nie wiem o co chodzi z tą kreska co piszesz../jaka to wartość temperatury/ Myślę, że instalacja może być dobrze wyregulowana, ale masz problemy z "łapaniem" temp. przez silnik. Weź też poprawkę, że "Sorry, ale taki mamy klimat" w styczniu. _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 21:45 Temat postu: |
|
|
Kolego nie napisałeś jaka instalacja gazowa ale domyślam się że sekwencja...A co do temperatury nie napisałeś o czasie przełączania w wcześniejszym okresie i położeniu wskazówki temperatury....Tylko że nawet mimo mrozów instalacja nie powinna przełączac po 5km... oznacza to że w twoim autku jest coś nie tak......... powodów może byc wiele: uszkodzony czujnik temperatury na reduktorze gazu albo połączenia elektryczne...za wysoko ustawiona temperatura przełączania,w cieplejszym okresie szybciej nagrzewało....nie sprawny układ chłodzenia twojego auta,termostat np. otwarty cały czas i nie dogrzewa silnika i reduktora....zapowietrzony układ chłodzenia i reduktor gazowy.....Sprawdż u gazownika ustawioną temperaturę przełączania i stan czujnik temperatury a póżniej pozostałe.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|