Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dusia_28
Debiutant
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 35 Skąd jesteś (miejscowość/region): WIELKOPOLSKIE Posiadane auto: RENAULT CLIO III
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 31 Sty 2014, 13:26 Temat postu: druga sonda lambda clio III 1,2 16v |
|
|
witam!
wiem ze temat poruszany był już kilka razy ale podejrzewam ze gdzieś na końcu jakiegoś postu mój temat będzie niezauważony.
bujam się z moim problemem już jakiś czas i mam kolejne pytanie
jeżeli auto ma LPG to czy przy sondzie montażysta LPG odcina jeden pin czy w moim przypadku on porostu się urwał
ostatnio wymieniałem druga sondę i zauważyłem ze 1 pin jest odcięty lub urwany ale mechanik stwierdził ze pewnie fachowiec od LPG go odciął i tak chyba musi być
proszę o poradę |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pią 31 Sty 2014, 16:26 Temat postu: |
|
|
Przewody od sond lambda powinny byc podłączone wszystkie...nie wolno ich rozcinac ani przedłużac....komputer silnika w twoim aucie nie dostaje wszystkich danych... W moim woyagerze 2.4 z gazem mam dwie sondy i obydwie są podłączone.... Podjedż do gazownika jeśli on zerwał niech usunie usterkę,chociaż mogłeś sam gdzieś zerwac zawadzając...za coś płacisz i na pewno nie za uszkadzanie osprzętu i czujników...... |
|
Powrót do góry |
|
|
dusia_28
Debiutant
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 35 Skąd jesteś (miejscowość/region): WIELKOPOLSKIE Posiadane auto: RENAULT CLIO III
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 09:15 Temat postu: |
|
|
hejka kolego
dziekuje za odpowiedz !
w moim aucie ciągle świeci się kontrolka silnika i komputer pokazuje komunikat "sprawdź układ wydechowy" no i wszyscy mechanicy i elektrycy co zabierali się za auto kasowali za wymiany pierwszej sondy a błąd drugiej określali jako chwilowy i musi być powodowany pierwszą sondą a nikt tego nie sprawdził. Po prostu papudraki, w mojej okolicy nie ma dobrego mechanika, wszyscy szukają wielkiego problemu a nikt nie patrzy na podstawowe rzeczy,mam nadzieje ze ten kabelek jest urwany a nie specjalnie odcięty i winny ponad rocznym mękom i wielkim wydatkom
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 12:03 Temat postu: |
|
|
Siema kolego.Teraz dałeś sam odpowiedż dlaczego uważam że najlepszym mechanikiem dla własnego auta jest jego kierowca....powoli i literatura plus majsterkowanie pozwoli rozwiązać ci większość przyczyn i problemów.
Po za tym zmień mechaników bo trafiłeś delikatnie mówiąc na niedouków....
Nie napisałeś ani słowem że pali ci się kontrolka silnika........to dlatego że komputer nie otrzymuje danych z drugiej sondy,napisałem ci o tym. Kolego przewód musisz podłączyć bez przedłużeń i skróceń bo w innym wypadku zmieni to odczyt danych. Pozdrawiam i rada na przyszłość...jeśli coś wiesz i sądzisz że jest inaczej to nie daj sobie wmówić mechanikowi że coś samo się zmieni..... :D |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 12:25 Temat postu: |
|
|
Kolego zapomniałem dodać że po złączeniu przewodu sondy lambda będziesz musiał wykasować błąd z pamięci komputera autka........nie wiem czy u ciebie uda to się przez zwykłe odpięcie akumulatora. odłącz klemę plusa i np po 8 min. przypnij ją ponownie.....sprawdzić możesz nic na tym nie stracisz. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 12:25 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
dusia_28
Debiutant
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 35 Skąd jesteś (miejscowość/region): WIELKOPOLSKIE Posiadane auto: RENAULT CLIO III
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 16:41 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedz
prawda zapomniałem napisać o kontrolce bo to już tak długo trwa ze nie oczekiwałem odpowiedzi na ten post,dziwi mnie jednak to ze kontrolka po skasowaniu błędów czasami zapalała się dopiero po kilku dniach sumując kilku godzinach jazdy a ostatnio już po kilku godz od wykasowaniu błędu,jestem amatorem ale montując LPG chyba nikt sobie kabelka nie ucina bo na benzynie był potrzeby a teraz trzeba obejść komputer i ucinamy bo takie podejście miał mechanik
co do mechanika to już wypróbowałem takich co w garażowym kanale zarabiają na naprawach i takich co w serwisie renault pracowali i poszli na swój garnuszek i każdy chwali się tylko co robił a nie jak robił
myślę ze ta błahostka załatwi mój długotrwały problem
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Sob 01 Lut 2014, 22:10 Temat postu: |
|
|
Kolego nie chcę rostrzygac co do przerwanego kabla ponieważ mógł go i rozciąc gazownik bo np. nie mógł ustawic instalacji..... Większośc dzisiejszych mechaników i porad fachowców opiera się na podłączeniu pod czytniki błędów.....to ewidentna bzdura,do nie których problemów trzeba PODCHODZIC Z GŁOWĄ I MYŚLEC LOGICZNIE a nie z czytnikiem albo młotkiem....widzisz mechanik mówił swoje a Ty wydedukowałeś że jeśli coś jest zmontowane to musi byc potrzebne. A co do błędów to czas ich wyświetlenia na kontrolkach może byc różny... Mam nadzieję że problemy znikną w twoim aucie. |
|
Powrót do góry |
|
|
TammyB
Czytelnik
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): London Posiadane auto: No
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 30 Maj 2014, 16:24 Temat postu: |
|
|
co do mechanika to już wypróbowałem takich co w garażowym kanale zarabiają na naprawach i takich co w serwisie renault pracowali i poszli na swój garnuszek i każdy chwali się tylko co robił a nie jak robił
myślę ze ta błahostka załatwi mój długotrwały problem
pozdrawiam _________________ PKT.22 |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pią 30 Maj 2014, 16:50 Temat postu: |
|
|
Tak z czystej ciekawości pytanie do moderatora.......co ma oznaczać pierwszy post nowego forumowicza?
Rodzaj przywitania? |
|
Powrót do góry |
|
|
|