Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saddam77
Czytelnik
Dołączył: 14 Sty 2014 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość/region): włocławek Posiadane auto: eskort 1,4 96r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 30 Sty 2014, 05:19 Temat postu: nierówna praca silnika na LPG |
|
|
silnik jest na pełnym wtrysku Gaz jest bez sekwencji. proszę o poradę od czego powinienem zacząć. Myślę o kupieniu zestawu naprawczego do parownika instalacja ma już 7 lat. Dziękuje i pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Czw 30 Sty 2014, 19:03 Temat postu: |
|
|
Najpierw podjedź do gazownika celem sprawdzenia i ustawienia instalacji. On na pewno doradzi co trzeba zrobić. _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
pisarmen
Auto Maniak
Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 1013 Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska Posiadane auto: renault clio 1,4 + LPG 2007r. citroen xsara picasso 1.8 LPG 2001r
Piwa: 42/6
|
Wysłany: Czw 30 Sty 2014, 22:10 Temat postu: |
|
|
parownik objawiałby sie troche inaczej.
zacznij od fitra gazu, powietrza świec zapłonowych i przewodów wysokiego napiecia ja są . jak to nie pomoże to pozostaje gazownik, który podepnie pod kompa i zobaczy podstawowe paramatry _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Czw 30 Sty 2014, 23:11 Temat postu: |
|
|
Miałem ładnych parę lat wstecz eskorta 1.4 z gazem.Instalacja po 7 latach użytkowania nadaje się do remontu....parownik jeśli nie był czyszczony to w środku ma na pewno sporo oleistej cieczy, więc na pewno czyszczenie i regeneracja obowiązkowa. Filtry powietrza i gazu do wymiany....świece do wymiany i w nowych ustawienie mniejszej szczeliny....przewody zapłonowe prawdopodobnie w nocy jarzą jak jarzeniówki,więc jeśli nie wymieniane to też do wymiany...u mnie często siadał sterownik gazu...silniczek krokowy gazu też pewnie nie grzeszy sprawnością-chyba że masz regulację ręczną....przewody gazowe od zbiornika także przydałoby się przedmuchac........................
Jeśli nic z tych rzeczy nie robiłeś to powinneś.........a dopiero póżniej do gazownika na ustawienie........ |
|
Powrót do góry |
|
|
|