nierówna praca silnika na LPG

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - II generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saddam77

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość/region): włocławek
Posiadane auto: eskort 1,4 96r
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 30 Sty 2014, 05:19    Temat postu: nierówna praca silnika na LPG Odpowiedz z cytatem

silnik jest na pełnym wtrysku Gaz jest bez sekwencji. proszę o poradę od czego powinienem zacząć. Myślę o kupieniu zestawu naprawczego do parownika instalacja ma już 7 lat. Dziękuje i pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
nadamus
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1887
Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok
Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
PostWysłany: Czw 30 Sty 2014, 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw podjedź do gazownika celem sprawdzenia i ustawienia instalacji. On na pewno doradzi co trzeba zrobić.
_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
pisarmen

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 1013
Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska
Posiadane auto: renault clio 1,4 + LPG 2007r. citroen xsara picasso 1.8 LPG 2001r
Piwa: 42/6
PostWysłany: Czw 30 Sty 2014, 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

parownik objawiałby sie troche inaczej.
zacznij od fitra gazu, powietrza świec zapłonowych i przewodów wysokiego napiecia ja są . jak to nie pomoże to pozostaje gazownik, który podepnie pod kompa i zobaczy podstawowe paramatry
_________________
NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 30 Sty 2014, 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem ładnych parę lat wstecz eskorta 1.4 z gazem.Instalacja po 7 latach użytkowania nadaje się do remontu....parownik jeśli nie był czyszczony to w środku ma na pewno sporo oleistej cieczy, więc na pewno czyszczenie i regeneracja obowiązkowa. Filtry powietrza i gazu do wymiany....świece do wymiany i w nowych ustawienie mniejszej szczeliny....przewody zapłonowe prawdopodobnie w nocy jarzą jak jarzeniówki,więc jeśli nie wymieniane to też do wymiany...u mnie często siadał sterownik gazu...silniczek krokowy gazu też pewnie nie grzeszy sprawnością-chyba że masz regulację ręczną....przewody gazowe od zbiornika także przydałoby się przedmuchac........................
Jeśli nic z tych rzeczy nie robiłeś to powinneś.........a dopiero póżniej do gazownika na ustawienie........
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - II generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group