Wymiana listwy wtryskowej LPG- po jakim przebiegu???

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
start2222

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków
Posiadane auto: Vw Passat b5 1.6 AHL, 1997 (lpg)
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 28 Gru 2013, 15:07    Temat postu: Wymiana listwy wtryskowej LPG- po jakim przebiegu??? Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Kiedy należy wymienić listwę wtryskową gazu? Zrobiłem już prawie 80 tys km na Valtek'u. Nie wiem czy brać się za wymianę? A jak to na jaką?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sob 01 Lut 2014, 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Valteki i 80.000 km...hymmm....muszą byc juz dobrze rozkalibrowane. Wymiana albo regeneracja /ale czasami nie daje to nic/ co ok 20.000-30.000 km. Polecam zamontowanie listwy OMVL....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Keram2504
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5434
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
PostWysłany: Sob 01 Lut 2014, 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Każda sroczka swój ogonek chwali. Laughing
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
nadamus
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1887
Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok
Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
PostWysłany: Nie 02 Lut 2014, 07:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma określonego przebiegu, przy którym należy wymienić wtryski. W jednym przypadku można zrobić 200tys km, zaś w innym - dużo mniej. Jeżeli regularnie serwisujesz instalację i masz dobrego "gazownika" to zdaj się na niego. On powie kiedy masz wymienić.
_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Nie 02 Lut 2014, 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam swoje zdanie na ten temat....moje trzecie auto z gazem, a każdym jeżdziłem po kilka lat, no i na prawdę sporo kilometrów. Żadna listwa wtryskowa nie wytrzyma 200.000 km, trochę większe przebiegi osiągną np. wtryskiwacze hana ale np. nie listwa wtryskowa z valtekami......oczywiście mogą tyle chodzic w aucie ale na pewno nie spełniają swojej roli.....będzie mnóstwo problemów.......zainteresowanym polecam rozebranie listwy wtryskowej po przebiegu np. 30.000 km i ocenie wizualnej tłoczków i gumek....zobaczą ciekawostki...pomimo sekwencji i filtrów fazy ciekłej i lotnej...... Dla bardziej wnikliwych rozebranie parownika np. Zawoli po 60.000 km i przekonanie się o odkładających się zanieczyszczeniach...POZDRAWIAM

Aha i wiem że walteki są cienkie...miałem takie....a teraz jeżdżę na OMVL....i sprawują się dobrze..... Kolega pytał o przebieg i jakie polecamy...Każda sroka może polecic swoje,bez obrazy,wiesz jakie są dobre to polec też..... :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Nie 02 Lut 2014, 13:10    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Keram2504
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5434
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
PostWysłany: Nie 02 Lut 2014, 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecałem kilkakrotnie swoją ale cena nie zawsze odpowiada klientowi. Cóż, jakość musi iść z wartością. Zanieczyszczenia w parownikach są w każdej instalacji, niezależnie od filtrów, raczej filtra fazy ciekłej.

Cytat:
Kiedy należy wymienić listwę wtryskową gazu?
Zaobserwowałeś jakieś zmiany w pracy instalacji?
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Nie 02 Lut 2014, 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz racje jakośc idzie z ceną.....a dlatego polecałem listwę OMVL bo jest wg. mnie lepsza niż walteki. Filtr fazy ciekłej i lotnej dotyczył oczywiście listwy wtryskowej gazu,tak jak napisałem.....przy reduktorze nie pisałem ale oczywiste że tylko filtr fazy płynnej....znający temat wiedzą o tym.Wiem z autopsji że dbanie o instalacje gazową i cały osprzęt...wymiany i regulacje dają efekty. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kecajm69

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 222
Skąd jesteś (miejscowość/region): Praszka/Wieluń
Posiadane auto: Laguna II 2.0T z 2006, Megane I 1.9 DTI z 2000
Piwa: 14/10
PostWysłany: Pon 03 Lut 2014, 01:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie te Valteki wytrzymały 60 tyś i nadawały się do kosza.
_________________
Jacek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dudekmotorek

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 201
Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie
Posiadane auto: Hyundai Tucson 2.0 pb/lpg- piwa??? dziękuję nie piję!
Piwa: 0/3
PostWysłany: Sob 10 Maj 2014, 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja przejezdzilem ponad 70 tys na Valtekach bez problemów od poczatku do sprzedaży auta, serwisowane mniej wiecej na czas calosc bez lubryfikatora. Jedno małe ale, od początku zmagałem sie ze zbyt dużym spalaniem często ponad 30% zużycia benzyny pomimo iż zapewniano mnie że sekwencja max 20% wiecej
_________________
Pierwszego TARPANA wyklepano mlotkami - historia lubi się powtarzać!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Wto 13 Maj 2014, 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dudekmotorek napisał:
A ja przejezdzilem ponad 70 tys na Valtekach bez problemów od poczatku do sprzedaży auta, serwisowane mniej wiecej na czas calosc bez lubryfikatora. Jedno małe ale, od początku zmagałem sie ze zbyt dużym spalaniem często ponad 30% zużycia benzyny pomimo iż zapewniano mnie że sekwencja max 20% wiecej




Bez problemów nie znaczy dobrze ........zawsze są jakieś objawy i wady do których się przyzwyczajamy w naszym aucie....
A co do spalania jeśli było serwisowane jak piszesz....czyli kalibracja itp...to pewnie za duża średnica w dyszach i na pewno zużycie wtryskiwaczy gazowych w końcowym okresie.... Wink Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dudekmotorek

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 201
Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie
Posiadane auto: Hyundai Tucson 2.0 pb/lpg- piwa??? dziękuję nie piję!
Piwa: 0/3
PostWysłany: Wto 13 Maj 2014, 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto palilo od początku procentowo za duzo lpg w stosunku do pb. Jeden gazownik zasugerował zeby zastosować wieksze dysze i skrocic czas wtrysku ale ten u którego montowalem odmówił twierdząc że nie będzie się plynnie przełączać silnik a na wolnych obrotach moze gasnąć. Wszystko działało tak samo od Montazu do konca.
_________________
Pierwszego TARPANA wyklepano mlotkami - historia lubi się powtarzać!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sro 14 Maj 2014, 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dudekmotorek napisał:
Auto palilo od początku procentowo za duzo lpg w stosunku do pb. Jeden gazownik zasugerował zeby zastosować wieksze dysze i skrocic czas wtrysku ale ten u którego montowalem odmówił twierdząc że nie będzie się plynnie przełączać silnik a na wolnych obrotach moze gasnąć. Wszystko działało tak samo od Montazu do konca.




Kolego powiem szczerze że do gazowników ogólnie straciłem zaufanie....samemu dojść i zrobić a jeżdzić tylko z tym co nie zbędne Wink
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group