Dziwne zachowanie silnika na LPG

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damian658301

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość/region): Skierniewice
Posiadane auto: Mercedes W220 S 350
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 06 Paź 2013, 22:30    Temat postu: Dziwne zachowanie silnika na LPG Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczów.
Otóż mam taki problem.
Posiadam auto Mercedes S 350 .
2 dni temu została założona nowiótka instalacja LPG Zenit.
Auto 2 dni chodziło bardzo dobrze nic sie nie działo, natomiast dzisiaj jak jechałem i wcisnąłem kick down to nagle ta przerzutka LPG zaczęła piszczeć i lampki które pokazują poziom gazu w zbiorniku zaczely na przemian się zapalać jedna po drugiej(tak jak np. włączamu gre i pisze proszę czekać trwa ładowanie), do tego odrazu na desce zapalił się check i silnik zaczął pracować tak jakby jeden cylinder nie pracował. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu silnik pracuje dobrze na benzynie i normalnie jedzie a gdy przerzuce na gaz i kawałek przejade albo dam mocniej gazu to dzieje się to samo. Dodam, że jak na gazie to się zaczyna dziać i przełączam na benzyne to nadal silnik pracuje tak samo to znaczy tak jak by jeden cylinder nie pracował. Dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znika aż przerzuci na LPG.
Jak myslicie czy to coś od LPG ?? czy coś z silnikiem? sory że tak pytam ale jestem zielony w tym temacie i dodam ze mam to auto od niedawna.
Z góry dziękuje za podpowiedzi wszystkim.
_________________
Mercedes S 350
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Emiś

Junior admin


Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 7671
Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolny Śląsk.(ok.Lubina|)
Posiadane auto: Citroen C5 Kombi 2.0 16v LPG,,Renault Scenic 2,016v Lpg BRC 2006
Piwa: 209/71
PostWysłany: Pon 07 Paź 2013, 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedź do magików,którzy Ci tą instalacje zakładali i powiedz co się dzieje.Nie kombinuj niczego sam,bo w razie czego nie uznają gwarancji.
_________________
Nie znam się,kobietą jestem ...Wink

(zpa 1256585)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Qnisz

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 811
Skąd jesteś (miejscowość/region): mazowieckie
Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
PostWysłany: Pon 07 Paź 2013, 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam że to problem z instalacją. Jedz jeszcze raz na kalibrację. Zczytają błędy LPG i może coś poradzą. Być może wtryski się zapętlają lub padł któryś wtryskiwacz lub zapchał się filtr (zdarza się tak) lub masz za mały przekrój przewodu fazy ciekłej (powinien być fi 8mm a nie np. 6mm) może zawór trójdrożny LPG w butli się zamyka jak jest duży pobór gazu (zawór interpretuje jako rozszczelnienie instalacji i zamyka dopływ). Jeżeli Ci gazownicy co robili instalację raczej gazują samochody do 200KM i nie mają doświadczenia w dużych mocach to mogą mieć problem ze znalezieniem przyczyny. Poproś wtedy żeby umówili się z najlepszym technicznie przedstawicielem Zenit aby usunąć usterkę wspólnie (sami się przy tym dożo nauczą). Prawidłowa kalibracja LPG w takim aucie może zająć kilka godzin. Trzeba ustawić go w różnych warunkach drogowych albo na hamowni.
_________________
www.qnisz.pl
Silniki Falowniki
Motoreduktory
Przekładnie
Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
holloww
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 4911
Skąd jesteś (miejscowość/region): Sosnowiec - śląsk
Posiadane auto: Porsche 944 S2
Piwa: 139/6
PostWysłany: Pon 07 Paź 2013, 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może jakiś fachura całkowicie źle zamontował gaz, są źle zamontowane i dobrane wtryski, kalibracji na pełnym obciążeniu nie było wcale, przewody do wtrysków mają różne długości, oryginalna instalacja silnika jest źle ominięta i wiele innych rzeczy, które można zepsuć podczas instalacji super LPG. Jeszcze jak jest zła mieszanka to gazy wylotowe mają tak wysoką temperaturę, że w klika chwil uszkadzają katalizatory i sondy.
_________________
\'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
damian658301

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość/region): Skierniewice
Posiadane auto: Mercedes W220 S 350
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 08 Paź 2013, 15:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ponownie. byłem wczoraj u tych co zakładali mi gaz i podłączył pod kompa i pojechał się przejechać i cos tam sprawdzał i powiedział że prawdopobnie któryś przewód się zagiął lub padł wtryskiwacz bo na 4 cylindrze wywala ten błąd i odłącza ten cylinder. dzisiaj zostawiłem auto i ma dzisiaj mi to ogarnąć. jak odbiore auto to dam znać.
_________________
Mercedes S 350
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 08 Paź 2013, 15:33    Temat postu: reklama

Powrót do góry
damian658301

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość/region): Skierniewice
Posiadane auto: Mercedes W220 S 350
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 08 Paź 2013, 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a więc tak panowie. auto odebrałem i jak narazie wszystko chodzi tak jak powinno. przyczyną był zagięty przewód. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam

Przeniesiono.
Keram

_________________
Mercedes S 350
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group