duże ciśnienie w chłodnicy (twarde węże) 3,8V6

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tkgubin

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mińsk Maz
Posiadane auto: Chrysler T&C 2003 3,8V6
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 21 Paź 2013, 13:03    Temat postu: duże ciśnienie w chłodnicy (twarde węże) 3,8V6 Odpowiedz z cytatem

Najpierw wysadzało kolanka reduktora LPG (przykręciłem na śrubki),
później wysadziło BROK w bloku silnika (był przerdzewiały, wymieniłem na nowy),
Teraz wąż górny od chłodnicy jest napęczniały i twardy.
Co teraz wysadzi ?
Czy to ciśnienie w chłodnicy jest ok, czy trochę za duże ?

Reduktor LPG nie wrzuca LPG do układu chłodzenia - sprawdziłem.
w zbiorniczku wyrównawczym nie ma bulgotania - nic nie ma po 2 godzinach grzania i gazowania silnikiem.
Ogrzewanie działa dobrze.
Auto ma moc taką jak trzeba (chociaż jakby miało 2x więcej, też bym nie narzekał).
Mam 2 korki od chłodnicy, na dwóch jest tak samo.

Taki filmik zrobiłem przy okazji 2 godzin testu na ewentualne bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym.
http://youtu.be/tXbeQEID17o

ma ktoś jakiś pomysł ?
ciśnienie ok ?
a może korek powinien trzymać niższe ciśnienie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
przemekjulka75
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 1009
Skąd jesteś (miejscowość/region): Kilka wiosek polączonych tramwajami...ba szybkim tramwajem - Szczecin
Posiadane auto: Subaru Tribeca 2008, 3.6
Piwa: 26/11
PostWysłany: Pon 21 Paź 2013, 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...ostatnio przerabiam temat wymiany termostatu, a właściwie dorzuciłem drugi w wężu gumowym - koszt około 30 zł z własną robocizną...
...po wymianie super trzyma temperaturę... ale zaczęło wywalać płyn... wymieniłem korek na wyrównawczym i jest jak narzie OKI...
...faktycznie węże są jakby ciut twardsze od powstałego ciśnienia, korek tak jak by tylko dotykał uszczelką do rantu wlewu - nigdy wcześniej nie wywalał płynu, na korek nie zwracałam uwagi... ale to wszystko powiązałem i tak jak by zaczęło działać...
...jednak żeby wywalało złączki ???? to tak jak by źle skręcone ???? życie pokazuje, że wszystko jest możliwe... najprostsze rozwiązania są najlepsze...
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group