Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
naitsabes
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 392 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: Opel Astra G hatchback 1.8 benzyna 16V 1998r. Silnik X18XE1
Piwa: 9/22
|
Wysłany: Czw 08 Lis 2012, 21:29 Temat postu: Obieg zewnętrzny i parowanie szyb |
|
|
Witam
Jak sprawdzić,czy mam obioeg nawiewu z zewnątrz,ponieważ parują mi szyby.Po wyjęciu filtra kabinowego też parują,tylko nieco mniej.
Wytłumaczcie mi jak sprawdzić ten obieg.Filtr mam w klapce na zaczepy.
Proszę o szczegółowe wytłumaczenie,bo nie jestem fachmenem i nigdy nie miałem z tym doczynienia.
I druga kwestia: Ile kosztuje ten silniczek do otwierania obiegu i jak on sie nazywa.Wcześniej pytam,bo być może on mi siadł. _________________ Pomogłem? Postaw piwko! / Jak pomogłeś,to ja postawię! POZDRAWIAM |
|
Powrót do góry |
|
|
maniu1
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 442 Skąd jesteś (miejscowość/region): kiekrz/poznań Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
|
Wysłany: Pią 09 Lis 2012, 21:14 Temat postu: |
|
|
jeżeli dostałeś się już do filtra kabinowego to po prawej stronie za schowkiem jest dmuchawa i klapka na niej powinna być otwarta wtedy obieg jest otwarty. ja już wymieniłem dwa silniczki od obiegu i się poddałem. teraz ma tylko otwarty a silniczek odłączony. _________________ rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni |
|
Powrót do góry |
|
|
naitsabes
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 392 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: Opel Astra G hatchback 1.8 benzyna 16V 1998r. Silnik X18XE1
Piwa: 9/22
|
Wysłany: Pią 09 Lis 2012, 23:04 Temat postu: |
|
|
To jest taka okrągła obudowa,tak?
I gdzie ta klapka ma być?Od dołu,czy gdzieś z boku i jak ona wygląda? _________________ Pomogłem? Postaw piwko! / Jak pomogłeś,to ja postawię! POZDRAWIAM |
|
Powrót do góry |
|
|
maniu1
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 442 Skąd jesteś (miejscowość/region): kiekrz/poznań Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
|
Wysłany: Sob 10 Lis 2012, 13:32 Temat postu: |
|
|
ta klapka to jakby polowa tej okrągłej obudowy. idzie do niej takie plastikowe cięgno połączone na dole z silniczkiem.ja odłączyłem to cięgno od silniczka i otworzyłem tą klapkę. _________________ rzeczy niemożliwe robię "od ręki", na cuda potrzebuję 7 dni |
|
Powrót do góry |
|
|
piekny-gienus
Auto Maniak
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
|
Wysłany: Sob 10 Lis 2012, 13:41 Temat postu: |
|
|
witam - maniu ma racje ustaw w pozycji pół otwartej - czyms zablokowac i masz problem rozwiazany /... |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 10 Lis 2012, 13:41 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
naitsabes
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 392 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: Opel Astra G hatchback 1.8 benzyna 16V 1998r. Silnik X18XE1
Piwa: 9/22
|
Wysłany: Sob 10 Lis 2012, 15:52 Temat postu: |
|
|
Dzięki panowie
Zdjąłem te ramie od silniczka i otworzyłem do połowy tą kulistą klapę i narazie przyłapałem taśmą,i jest Super OK.
Jak ten silniczek sie nazywa?Silniczek dmuchawy czy inaczej? _________________ Pomogłem? Postaw piwko! / Jak pomogłeś,to ja postawię! POZDRAWIAM |
|
Powrót do góry |
|
|
maniu1
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 442 Skąd jesteś (miejscowość/region): kiekrz/poznań Posiadane auto: opel astra h 1,8 elegance 04' z18xe + LPG;ford fusion 1.4 16v '07
Piwa: 27/0
|
|
Powrót do góry |
|
|
naitsabes
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 392 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: Opel Astra G hatchback 1.8 benzyna 16V 1998r. Silnik X18XE1
Piwa: 9/22
|
Wysłany: Pon 10 Gru 2012, 08:22 Temat postu: Kontynuacja problemu |
|
|
Witam ponownie
Odczepiłem te ramię i otworzyłem do połowy,tak jak napisałem wczesniej i jak mi doradziliście i przymocowałem taśmą.
Teraz pojawił się taki problem,że słabo mi samochód grzeje,tzn.jak stoje lub jade wolno,to dmucha lekko ciepławym.Dopiero jak jade 100 to leci ciepło.Czy to jest związane z tym niedziałającym silniczkiem?
Będę musiał ten silniczek szybko kupić jednak?
I jeszcze jedno,czy kupić nowy,czy nie ma sensu i lepiej brać używany? _________________ Pomogłem? Postaw piwko! / Jak pomogłeś,to ja postawię! POZDRAWIAM |
|
Powrót do góry |
|
|
naitsabes
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 392 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: Opel Astra G hatchback 1.8 benzyna 16V 1998r. Silnik X18XE1
Piwa: 9/22
|
Wysłany: Wto 11 Gru 2012, 09:13 Temat postu: |
|
|
rev _________________ Pomogłem? Postaw piwko! / Jak pomogłeś,to ja postawię! POZDRAWIAM |
|
Powrót do góry |
|
|
RF.22
Czytelnik
Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: Astra G 2.0 DTL
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 11 Sty 2014, 12:45 Temat postu: |
|
|
U mnie problem polegał na tym, że ustawił się na stałe obieg zamknięty i szyby parowały tak, że uniemożliwiały dalszą jazdę. Wyjąłem schowek, na stałe ustawiłem obieg otwarty i wypiąłem wtyczkę zasilającą gdyż silniczek który porusza kopułką najprawdopodobniej się zużył i nie działał prawidłowo. Kopułka, która odpowiada za obieg powietrza powinna być zamknięta, wtedy ustawiony jest obieg otwarty. _________________ Pkt.22 |
|
Powrót do góry |
|
|
vitoldo
Czytelnik
Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kraków Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
|
|
Powrót do góry |
|
|
|