124 2.8 , 3.0 na gaz

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Kupno samochodu używanego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bialko

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań

Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 20 Cze 2008, 12:23    Temat postu: 124 2.8 , 3.0 na gaz Odpowiedz z cytatem

Witam.
Na początku chce zaznaczyć ze nie jestem mechanikiem i moje pyt. pewnie będzie banalne. Nosze sie z zamiarem kupna 124 coupe i chce miec to auto na gaz. Słyszałem ze silniki z elektronicznym wtryskiem dobrze tolerują gaz wiec chciałem sie dowiedzieć który silnik był by odpowiedniejszy 2.8 czy 3.0. Z góry dzięki za odp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Marcin888

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 71
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Mercedes
Piwa: 1/0
PostWysłany: Pon 23 Cze 2008, 07:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, osobiście odradzam gaz w tych samochodach, Mercedesy nie lubią gazu!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Mieto

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość/region): Toruń
Posiadane auto: W124 300TE 1993, CLIO 1,5DCI rok 2005
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 28 Lip 2008, 03:33    Temat postu: !!! Odpowiedz z cytatem

wiem cos o tym mam 300TE i 3 razy mi cofnął i strzelił, naszczeście wiem co póżniej sciągnąć cały filtr i wsadzić przewód od powietrza
_________________
Mieto_300E
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Marcin888

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 71
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Mercedes
Piwa: 1/0