Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
d.domel
Czytelnik
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 5
Posiadane auto: VW, Touran, Trendline, 2.0TDI 140KM, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 25 Maj 2008, 13:00 Temat postu: trzęsienie auta przy wchodzeniu na obroty i na postoju |
|
|
Mam Tourana 2.0 TDI 140KM z manualną skrzynia biegów. Była w nim zrobiona akcja serwisowa z dwumasem.
Mam problem z trzęsieniem auta. Jak stoję to czasem bardziej a czasem mniej się telepie. Jak wchodzę na obroty na 4,5 lub 6 biegu tak w okolicy 2300-2500 obrotów to auto trzęsie się niemiłosiernie. Przechodzi to koło 2800 3000 obrotów. Miałem delikatne pęknięcie na głowicy na pierwszym zaworze co zostało splanowane. Wymieniłem też wszystkie zawory na oryginalne (zamienników brak). Nie bardzo wiem czego się przyczepić a serwis VW ASO sugeruje dwumas. Ma ktoś jakieś propozycje??
Damian |
|
Powrót do góry |
|
|
domel2
Dyskutant
Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 62 Skąd jesteś (miejscowość/region): Piaseczno Posiadane auto: passat 2.0 combi 2006 r.
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 22 Cze 2008, 18:25 Temat postu: koło dwumasowe |
|
|
witam. w moim touranie (1.9 105 PS z 05 r) zaobserwowałem podobna sytuacje szarpie furą na biegu jałowym i to najbardziej gdy motor jest jeszcze zimny.dodatkowa mataliczne hałasy z okolc sprzęgła, jednak biegi wchodza bez zarzutu i na dodatek przy rozgrzanym silniku te historie jakby ustawały. popnado nie zawsze sie to dzieje zdarza się że jest idealnie. w ASO VW mądry pan tez mi powiedział, że dwumas do wymiany łącznie z całym sprzęgłem ciężka sprawa. |
|
Powrót do góry |
|
|
d.domel
Czytelnik
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 5
Posiadane auto: VW, Touran, Trendline, 2.0TDI 140KM, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 22 Cze 2008, 18:53 Temat postu: |
|
|
Zaskoczę cię ceną całego sprzęgła sachs'a W hurtowni cały komplet do mojego kosztuje 1280 zł brutto razem z dwumasem Montuje to za 2 tygodnie. Powiem jaki był efekt. Tak czy siak zrobił mi sie nagar na zaworachwylotowych i to był powód przywieszania zaworów. Nasze paliwo jest jednak zupełnym syfem... |
|
Powrót do góry |
|
|
domel2
Dyskutant
Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 62 Skąd jesteś (miejscowość/region): Piaseczno Posiadane auto: passat 2.0 combi 2006 r.
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pon 23 Cze 2008, 08:11 Temat postu: trzesienie, koło dwumasowe |
|
|
no ta cena jest konkurencyjna, w ASO zycza sobie 3.000 z wymianą ,ja znalazłem za 1.700 komplet. zastanawiam sie tylko czy przy wymianie koło konieczna jest wymiana sprzegła. ale tak zalecają. jak wymienisz daj znać jaki efekt. pozdro. |
|
Powrót do góry |
|
|
domel2
Dyskutant
Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 62 Skąd jesteś (miejscowość/region): Piaseczno Posiadane auto: passat 2.0 combi 2006 r.
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Sob 20 Wrz 2008, 17:53 Temat postu: trzęsienie silnikiem |
|
|
Witam, no jak tam wymieniłeś sprzęgło, coś poprawiło się?
Pytam bo się powoli przymierzam do tego w moim aucie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 20 Wrz 2008, 17:53 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
d.domel
Czytelnik
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 5
Posiadane auto: VW, Touran, Trendline, 2.0TDI 140KM, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 20 Wrz 2008, 19:37 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło wymieniłem razem z oboma kołami. W zasadzie to nie to... Ale powiem tak. Zacząłem jeździć na paliwie wzbogaconym - Shell V-Power - problem zniknął jak za dotknięciem ręki. Dla testu zatankowałem zwykłą ropę (zawsze tankuję na shell'u) i znowu to samo... Wlałem V-Power (od tamtego momentu 4-5 zbaków) i od razu problem zniknął. W tym miesiącu jadę na testy pompowtrysków do bosch'a i jeszcze mam sprawdzić pompę paliwa. Generalnie nagar się nie robi przy mocniejszym paliwie. W serwisie VW zgłupieli Wybieram się na hamownię do Goduli w Krakowie bo mam tam znajomego i pojeżdże po mieście z podłączonymi czujnikami. Zobaczymy co wyjdzie. Tak na marginesie znajomy ma podobny problem w pasacie z tym silnikiem... Sprzęgło i tak wymieniłem więc jak dojde co to było to sobie dołożę do 170KM |
|
Powrót do góry |
|
|
domel2
Dyskutant
Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 62 Skąd jesteś (miejscowość/region): Piaseczno Posiadane auto: passat 2.0 combi 2006 r.
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 21 Wrz 2008, 19:39 Temat postu: drgania silnika |
|
|
No proszę. Może tu tkwi problem. Ja tankuje na BP ale następne moje tankowanie będzie na shellu. Może pomoże.
Też myślałem o dołożeniu mocy ale mam za mało wiedzy na ten temat popytam, poczytam i coś pomyślę.
Dam znać co z drganiami po tankowaniu na shellu.
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
d.domel
Czytelnik
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 5
Posiadane auto: VW, Touran, Trendline, 2.0TDI 140KM, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 21 Wrz 2008, 20:29 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj że u mnie problem się skończył jak zatankowałem to wzbogacone paliwo V-Power. |
|
Powrót do góry |
|
|
tasmanski4
Stały Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 123 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łańcut Posiadane auto: Touran 1,9 ,2003rok, AVQ
Piwa: 4/4
|
Wysłany: Pią 26 Wrz 2008, 12:01 Temat postu: |
|
|
Może spróbuj wyczyścić program na kompie i wgrać od nowa . Podobno w tych vw tak się zdarza. |
|
Powrót do góry |
|
|
d.domel
Czytelnik
Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 5
Posiadane auto: VW, Touran, Trendline, 2.0TDI 140KM, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 26 Wrz 2008, 12:25 Temat postu: |
|
|
Czy muszę wtedy szukać kogoś kto ma oryginalny soft czy wystarczy jak
zczytam ze swojego i wgram ponownie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
tasmanski4
Stały Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 123 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łańcut Posiadane auto: Touran 1,9 ,2003rok, AVQ
Piwa: 4/4
|
Wysłany: Pią 26 Wrz 2008, 22:00 Temat postu: |
|
|
Wgranie tego samego programu nie ma sensu ,trzeba go zmienić u dobrego fachowca żeby sobie nie narobić kłopotów |
|
Powrót do góry |
|
|
|