Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotras7152
Czytelnik
Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wągrowiec Posiadane auto: Ducato 2.8 idTD 2000r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 11 Kwi 2012, 21:30 Temat postu: Powazne drgania kierownic |
|
|
Witam Mam problem z moim ducato chodzi o to że jadę np. 20km i wszystko jest w porządku a gdy po chwili zaczyna mi szarpać kierownice w prawo i lewo oraz w trakcie tych szarpań gdy skręcam w lewo puka mi w prawym kol ujadę na tym kilka kilometrów i już wszystko wraca do normy i jest okej. Mój mechanik nie wie co się dzieje a już wymieniłem tarcze hamulcowe klocki i półosie z przegubami to zostało wymienione z prawej i lewej strony. Odpowiedz mojego mechanika jak się rozwali wtedy ściągniemy was z drogi i będziemy wiedzieli co jest. A ja jeżdżę z pracownikami i nie chce narażać ich na niebezpieczeństwo jeżeli chodzi o układ kierowniczy. |
|
Powrót do góry |
|
|
petarda
Auto Maniak
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
|
Wysłany: Sro 11 Kwi 2012, 22:56 Temat postu: |
|
|
A wymiana płynu hamulcowego i czyszczenie zacisków? _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
| |
|
Powrót do góry |
|
|
robson_robson
Auto Maniak
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 971 Skąd jesteś (miejscowość/region): DZL(Złotoryja) / DJE(Jelenia Góra-Piechowice) Posiadane auto: Alfa Romeo 147 1.9 JTD VOLVO S40, Citroen C5 3.0V6
Piwa: 160/29
|
Wysłany: Sro 11 Kwi 2012, 23:16 Temat postu: |
|
|
A wymienialiście przeguby zewnętrzne czy wewnętrzne??? |
|
Powrót do góry |
|
|
piotras7152
Czytelnik
Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wągrowiec Posiadane auto: Ducato 2.8 idTD 2000r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 12 Kwi 2012, 22:44 Temat postu: |
|
|
Petarda-Nie płyn nie został wymieniany ale zaciski były czyszczone.
Robson- Przeguby zewnętrzne oczywiście.
Dziś wjechałem do mechanika i prawdopodobną przyczyną jest środkowa guma mocowania silnika. Znajduje się koło skrzyni biegów a konkretnie jest prawa i lewa poduszka. I dzisiaj zauważyłem że nie mam prawej i zmienia się kąt silnika co powoduje zmiany położenia półosi a bicie kierownicy oraz pukanie w prawym kole.
Wcześniej jak pisałem co się dzieje z autem nie wspomniałem że to się dzieje gdy zdejmę nogę z gazu a gdy dodaje gazu przez co zwiększają się obroty silnika szarpnięcia kierownicy znikają. |
|
Powrót do góry |
|
|
|