Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokres
Dyskutant
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 54 Skąd jesteś (miejscowość/region): K-KOZLE Posiadane auto: VW Passat B5 1.9 TDI 2003
Piwa: 2/4
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 13:55 Temat postu: falujące obroty silnika 1.9 dci |
|
|
W scenicu 1.9 dci ''02 falują mi obroty silnika. Dodam,że wyczyściłem egr oraz wymieniłem uszczelki w zaworze regulacji ciśnienia na pompie. Co mam dalej zrobić? |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 14:18 Temat postu: |
|
|
Podepnij Clipa i sprwadź korekcje na wtryskiwaczach lub zrób test przelewowy. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
gregorz15183
Stały Bywalec
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 106 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zdunska Wola Posiadane auto: Renault Scenick1.9Dci 2002r.
Piwa: 1/8
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 15:13 Temat postu: |
|
|
Wyczyść przepływkę i zmień filtr powietrza _________________ Pozdrawiam!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
ikwus
Dyskutant
Dołączył: 15 Cze 2010 Posty: 84 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tarnów Posiadane auto: Scenic 1,9DCi 2002r.
Piwa: 3/2
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 16:19 Temat postu: |
|
|
A falują ci też podczas jazdy, czy czuć jakby silnik nierówno chodził ?? Jak tak to zawór regulacji ciśnienia do wymiany koszt ok 250-300 zł. |
|
Powrót do góry |
|
|
sokres
Dyskutant
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 54 Skąd jesteś (miejscowość/region): K-KOZLE Posiadane auto: VW Passat B5 1.9 TDI 2003
Piwa: 2/4
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 19:51 Temat postu: |
|
|
Wszystkie filtry są wymienione . Czasami mam wrażenie,ze auto porusza się skokami. Mechanik powiedział ,że mam wahania ciśnienia na ''rampie''-co to oznacza i czy trzeba wymienić zawór na pompie? Przypomnę, że wymieniłem te 3 uszczelki w zaworze i egr wyczyściłem. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 19:51 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Samolo71
Dyskutant
Dołączył: 09 Lis 2008 Posty: 60 Skąd jesteś (miejscowość/region): ------------ Posiadane auto: Renault laguna 2 1.9 dci 120km
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 22:50 Temat postu: |
|
|
ja mam to samo i wymieniłem na serwisowy czujnik w pompie i nic to nie dało kolego myślę że to wtryski padają ja na razie nie mam czasu na zrobienie tego u siebie ale jak zrobisz test przelewowy będziesz wiedział co i jak |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_18
Auto Maniak
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 15058
Piwa: 1623/642
|
Wysłany: Sob 06 Lis 2010, 22:58 Temat postu: |
|
|
Prościej jest sprawdzić korekcję Clipem. _________________ Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
sebaolkusz
Stały Bywalec
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 240 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olkusz Posiadane auto: COSMO 2005 1.9
Piwa: 11/4
|
Wysłany: Nie 07 Lis 2010, 03:10 Temat postu: |
|
|
jeżeli ok to dwumasa do wymiany. |
|
Powrót do góry |
|
|
ikwus
Dyskutant
Dołączył: 15 Cze 2010 Posty: 84 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tarnów Posiadane auto: Scenic 1,9DCi 2002r.
Piwa: 3/2
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 22:25 Temat postu: |
|
|
A ja ci mówię że to zawór regulacji ciśnienia, miałem podobny problem auto tak jak by skokami jechało na niskich obrotach, zaś jak go już przy gazujesz tego nie czuć. Wymiana zaworu regulacji ciśnienia i auto jak nowe czyszczenie nic nie daje. |
|
Powrót do góry |
|
|
krissek773
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 330 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łaskarzew/Ożarów Maz. Posiadane auto: Renault Scenic 1.9dCi 2001
Piwa: 16/24
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 22:36 Temat postu: |
|
|
U mnie niestety ta sama historia,na biegu jałowym obroty skaczą,w czasie jazdy wszystko ok.Kolego a oringi wymieniałeś?Ile dałeś za ten zawór,ja na allegro znalazłem oryginalny Boscha za 350PLN.Koledzy czy te zawory padają od złej jakości paliwa czy tak poprostu,zużycie materiału? |
|
Powrót do góry |
|
|
archive
Gość
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 22:43 Temat postu: |
|
|
. |
|
Powrót do góry |
|
|
sokres
Dyskutant
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 54 Skąd jesteś (miejscowość/region): K-KOZLE Posiadane auto: VW Passat B5 1.9 TDI 2003
Piwa: 2/4
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 22:50 Temat postu: |
|
|
Z wszystkich podpowiedzi wybrałem wymianę zaworu ciśnienia na pompie. Ikwus to był strzał w 10-kę. Auto pracuję teraz jak nowe. Cena zaworu 285 zł z uszczelką . Dziękuję za pomoc.Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
krissek773
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 330 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łaskarzew/Ożarów Maz. Posiadane auto: Renault Scenic 1.9dCi 2001
Piwa: 16/24
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 22:56 Temat postu: |
|
|
Sokres jak u Ciebie sie zaczeło falowanie stopniowo czy nagle,gdzie kupiłeś zawór,oryginalny Boscha,sam wymieniałeś,pytam bo zastanawiam sie czy jak odkręce ten zawór to mi ciśnienie palców nie urwie Uio mam rozumieć że ten numer jest na zaworze?Chłopaki z czego wynika uszkodzenie zaworu? |
|
Powrót do góry |
|
|
sokres
Dyskutant
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 54 Skąd jesteś (miejscowość/region): K-KOZLE Posiadane auto: VW Passat B5 1.9 TDI 2003
Piwa: 2/4
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 23:24 Temat postu: |
|
|
Krissek 773 wydaje mi się,ze nastąpiło to stopniowo,tyle że nie mam pewnosci,bo jak człowiek jest zaganiany to wiesz jak jest. Zawór wymieniłem sam (odkręcnie 2 śrub i ściągnięce zaworu -oczywiście przy wyłączonym silniku).Zawór kupiłem w sklepie Intercars(to jakaś sieć).Wymiana jest banalnie prosta.Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
sokres
Dyskutant
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 54 Skąd jesteś (miejscowość/region): K-KOZLE Posiadane auto: VW Passat B5 1.9 TDI 2003
Piwa: 2/4
|
Wysłany: Sro 10 Lis 2010, 23:28 Temat postu: |
|
|
Nr jest na zaworze |
|
Powrót do góry |
|
|
|