Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marbitt
Czytelnik
Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 7
Posiadane auto: fiat brava 1.6 16V 97
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 20 Kwi 2008, 19:23 Temat postu: wtryskiwacze |
|
|
witam mam pytanie czy orientuje sie ktos ile otworkow majom wtryskiwaze w silniku 1.6 16V>??? ba ja mam 3 po4 otworki i 1 z jednom dziurka?? brava 1.616.v z '97r????
bo kupilem teraz silnik od multipli 1.6 16V z '98 i tam jest inaczej zasilana listw wtryskowa tzn jednym przewodem a wczesniej byly 2 przewody... kolejna sprawa to te wtryski maja po 2 otworki czy to nie wplywa na moc??? _________________ stuka w silniku.. |
|
Powrót do góry |
|
|
czarczar
Auto Maniak
Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 800 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn
Piwa: 32/1
|
Wysłany: Nie 20 Kwi 2008, 19:50 Temat postu: |
|
|
wcześniejsze systemy paliwowe posiadały system z powrotnym przewodem paliwowym tam szyna paliwowa posiadała zaworek zwrotnego ciśnienia paliwa , natomiast nowe systemy pozbawione są przewodu zwrotnego paliwa tam zaworek znajduje się w pompie paliwa , mażesz zastosować wtryskiwacze od nowszego modelu ale wszystkie muszą być takie same , bo inaczej mogą powstawać rozbieżności w dawkowaniu paliwa .po takim zabiegu należy wykonać analizę spalin w celu sprawdzenia bo system z powrotem paliwa miał inne ciśnienie paliwa ale centrala powinna sobie poradzić , oczywiście najlepiej zastosować wtryskiwacze przewidziane do tego modelu . |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelw
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 388
Posiadane auto: Brava Steel 1,6 2001, gaz Tartarini Sekwencja
Piwa: 10/1
|
Wysłany: Pon 21 Kwi 2008, 10:17 Temat postu: |
|
|
Polska jazyk trudna jazyk. z całym szacunkiem marbitt ale pisz chociaż całe wyrazy bez zjadania liter już nie mówię o "MAJOM" |
|
Powrót do góry |
|
|
marbitt
Czytelnik
Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 7
Posiadane auto: fiat brava 1.6 16V 97
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 23 Kwi 2008, 21:00 Temat postu: |
|
|
CZARCZAR dzieki za informacje:) zamontowalem siniczek i idpalilem.....jeszce jedno pytanie bo widze ze kolega zorientowany... jak ustawic walki rozrzadu jesi nie ma na nich punktow???bo ja zobilem to w ten sposob ze ustawilem 1 tlok w gmp i wziolem kola zebate od starego silnika...(tam byly znaki) no i ten magiczny punkt na kole zamachowym co ma niby pokazywaz polozenie gmp 1 tloka to chyba w tym silniku znajduje sie w innm miejscu niz w starym silniku...bo jak ustawilem to wedlug tego schematu to kopcilo sie z fitra powietrza(ha ha ha
)) pozdro _________________ stuka w silniku.. |
|
Powrót do góry |
|
|
|