wtryskiwacze

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marbitt

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 7

Posiadane auto: fiat brava 1.6 16V 97
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 20 Kwi 2008, 19:23    Temat postu: wtryskiwacze Odpowiedz z cytatem

witam mam pytanie czy orientuje sie ktos ile otworkow majom wtryskiwaze w silniku 1.6 16V>??? ba ja mam 3 po4 otworki i 1 z jednom dziurka?? brava 1.616.v z '97r????
bo kupilem teraz silnik od multipli 1.6 16V z '98 i tam jest inaczej zasilana listw wtryskowa tzn jednym przewodem a wczesniej byly 2 przewody... kolejna sprawa to te wtryski maja po 2 otworki czy to nie wplywa na moc??? Question
_________________
stuka w silniku..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
czarczar

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 800
Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn

Piwa: 32/1
PostWysłany: Nie 20 Kwi 2008, 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wcześniejsze systemy paliwowe posiadały system z powrotnym przewodem paliwowym tam szyna paliwowa posiadała zaworek zwrotnego ciśnienia paliwa , natomiast nowe systemy pozbawione są przewodu zwrotnego paliwa tam zaworek znajduje się w pompie paliwa , mażesz zastosować wtryskiwacze od nowszego modelu ale wszystkie muszą być takie same , bo inaczej mogą powstawać rozbieżności w dawkowaniu paliwa .po takim zabiegu należy wykonać analizę spalin w celu sprawdzenia bo system z powrotem paliwa miał inne ciśnienie paliwa ale centrala powinna sobie poradzić , oczywiście najlepiej zastosować wtryskiwacze przewidziane do tego modelu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość skype status Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
pawelw

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 388

Posiadane auto: Brava Steel 1,6 2001, gaz Tartarini Sekwencja
Piwa: 10/1
PostWysłany: Pon 21 Kwi 2008, 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polska jazyk trudna jazyk. z całym szacunkiem marbitt ale pisz chociaż całe wyrazy bez zjadania liter już nie mówię o "MAJOM"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
marbitt

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 7

Posiadane auto: fiat brava 1.6 16V 97
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 23 Kwi 2008, 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CZARCZAR dzieki za informacje:) zamontowalem siniczek i idpalilem.....jeszce jedno pytanie bo widze ze kolega zorientowany... jak ustawic walki rozrzadu jesi nie ma na nich punktow???bo ja zobilem to w ten sposob ze ustawilem 1 tlok w gmp i wziolem kola zebate od starego silnika...(tam byly znaki) no i ten magiczny punkt na kole zamachowym co ma niby pokazywaz polozenie gmp 1 tloka to chyba w tym silniku znajduje sie w innm miejscu niz w starym silniku...bo jak ustawilem to wedlug tego schematu to kopcilo sie z fitra powietrza(ha ha ha
)) pozdro
_________________
stuka w silniku..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group