Czego sie spodziewać, prosze o opinie nowe DUCATO

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Nadwozie.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simonc2

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 37
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bielsko-Biała
Posiadane auto: Fiat Ducato 2,3 Multijet, Renault Master 2,3 DCI, Renault Master 2,8 DTI
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 05 Lip 2011, 21:24    Temat postu: Czego sie spodziewać, prosze o opinie nowe DUCATO Odpowiedz z cytatem

Witam. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem nowego fiata ducato 2011r. pojemność 2,3 multijet, przebieg 2000km. Chciałbym sie dowiedziec coś więcej na temat tego modelu, czy jest awaryjny, na co trzeba uważać czego się spodziewać, podobno w tych modelach jest problem z wykręcaniem świec żarowych. Proszę o opinie forumowiczów i z góry dziękuje. Pozdrawiam Simonc2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
DARKOWO

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 187
Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska
Posiadane auto: doblo 1,9 malibu , ducato 3,0 power . ducato 2,8 jtd
Piwa: 7/5
PostWysłany: Wto 05 Lip 2011, 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak juz kupiłeś to po ptokach .

trzeba było kupić z motorem 3 litrowym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
vasylpoz

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań
Posiadane auto: Ducato 2.3 2008
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pon 18 Lip 2011, 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wydaje mi się że nie o to kolega pytał...


Mam od niedawna taki sam model i mogę powiedzieć że EGR jest słoba pomyślany. Mój jest z 2008 roku i ten cały EGR to zwykły silniczek coś ala krokowy który otwiera lub zamyka klapkę... u mnie poprostu zardzewiał.... jak na auto które jezdziło 2,5 roku to masakra Smile wyczyściłem WDkiem i chodzi znowu,ale wolałem go zaślepić ponieważ do środka może bez problemu dostawać się woda więc zardzewieje ponownie Smile

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
memus

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 63
Skąd jesteś (miejscowość/region): chrzanów
Posiadane auto: fiat ducato 2.3 Mercedes Sprinter 315
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 22 Lip 2011, 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wita kolego jakie zauważyłeś różnice po zaślepieniu w tym silniku i w którym miejscu się znajduję ? pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
gibsio

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów
Posiadane auto: Ducato 2,3 MJ
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 13 Sie 2011, 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja wam powiem tak – miałem kilka fiacików z tym silnikiem wszystkimi osobiście wyjechałem z salonu nowym które posiadam od kilkunastu dni zrobiłem pare tyś ostatnim przez trzy lata zrobiłem bezawaryjnie 340tyś i z przykrością przyjąłem wiadomość że fiat zaczą grzebać przy tak udanej jednostce i wprowadza euro-5 mają z tego silnika wyciągnąć 150 km i zamontować filtr cząstek stałych w samym salonie fiata powiedzieli mi że to morderstwo dla tego silnika
Zawieszenie do 200tyś bezawaryjne po 200tyś padł EGR ale dla mnie nie wiązało się to z jakimś wydatkiem choć przeważnie trzeba wymienić przepustnice za około 800zł odsyłam na moje inne wpisy w tym temacie
Teraz ciekawostka auto które sprzedałem z przebiegiem 340tyś miało oryginalne tarcze hamulcowe przód i tył życze wszystkim takiego wyniku
W okresie gwarancyjnym wymieniałem winde od zapasówki i tylne lampy (wystąpiło zwarcie na masie) delikatne pęknięcia tylnych dzwi przy zawiasach (tak jak u wszystkich) i tak poza tym to nic się nie działo przeglądy robiłem co 38tyś nie puzniej niż 40tyś rozrząd wymieniłem po 200 tyś
Kumple którzy mają silniki 3,0 na pewno z nich rezygnują bo mają przykład na mnie że nie warto przepłacać
Na koniec druga ciekawostka zakładając że silnik 3,0 pali co najmniej 1litr paliwa więcej na 100km (a pali na pewno więcej) to przy moim przebiegu 340tyś i cenie ropy 5,00 zostało mi w kieszeni 15tyś zł
Na inne pytania również odpowiem ,szerokości
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sob 13 Sie 2011, 21:21    Temat postu: reklama

Powrót do góry
igna

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 793
Skąd jesteś (miejscowość/region): Suwalki
Posiadane auto: vw sharan 1,9 tdi 98r.
Piwa: 14/2
PostWysłany: Pon 05 Gru 2011, 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

duato 2008r. 2,2 jtd. awaria czujnika cisnienia na pompie po 60tys koszt 900zl. awaria egr tez przy tym przebiegu -wyczyscili i znowu awaria. awaria magistrali podgrzewania swiec. pekniete resory tylne koszt 1500zl 1szt. !! wycieki po klawiaturą. wymiana termostatu 2x i dalej slabo grzeje. pekniete drzwi tylne przy zawiasach. wymiana tarcz przednich i tylnych po80tys. wymiana w ramach gwaranta widny kola zapasowego ( podobno usłyszeli od kogos ze trasa augustow - białystok spadło kolo i uderzyło w nadjezdzajacy samochod z przeciwka). a an koniec to jest to kupa złomu. jezdzi w firmie. kosztował 90tys. za ta kase to vw lub mercem mozna latac. aha dodam ze kilka razy zgasł silnik w czasie jazdy, i stojac na swiatłach. złom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Nadwozie. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group