Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simonc2
Debiutant
Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 37 Skąd jesteś (miejscowość/region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Fiat Ducato 2,3 Multijet, Renault Master 2,3 DCI, Renault Master 2,8 DTI
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 05 Lip 2011, 21:24 Temat postu: Czego sie spodziewać, prosze o opinie nowe DUCATO |
|
|
Witam. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem nowego fiata ducato 2011r. pojemność 2,3 multijet, przebieg 2000km. Chciałbym sie dowiedziec coś więcej na temat tego modelu, czy jest awaryjny, na co trzeba uważać czego się spodziewać, podobno w tych modelach jest problem z wykręcaniem świec żarowych. Proszę o opinie forumowiczów i z góry dziękuje. Pozdrawiam Simonc2 |
|
Powrót do góry |
|
|
DARKOWO
Stały Bywalec
Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 187 Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska Posiadane auto: doblo 1,9 malibu , ducato 3,0 power . ducato 2,8 jtd
Piwa: 7/5
|
Wysłany: Wto 05 Lip 2011, 23:00 Temat postu: |
|
|
jak juz kupiłeś to po ptokach .
trzeba było kupić z motorem 3 litrowym |
|
Powrót do góry |
|
|
vasylpoz
Debiutant
Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań Posiadane auto: Ducato 2.3 2008
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Pon 18 Lip 2011, 16:03 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się że nie o to kolega pytał...
Mam od niedawna taki sam model i mogę powiedzieć że EGR jest słoba pomyślany. Mój jest z 2008 roku i ten cały EGR to zwykły silniczek coś ala krokowy który otwiera lub zamyka klapkę... u mnie poprostu zardzewiał.... jak na auto które jezdziło 2,5 roku to masakra wyczyściłem WDkiem i chodzi znowu,ale wolałem go zaślepić ponieważ do środka może bez problemu dostawać się woda więc zardzewieje ponownie
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
memus
Dyskutant
Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 63 Skąd jesteś (miejscowość/region): chrzanów Posiadane auto: fiat ducato 2.3 Mercedes Sprinter 315
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 22 Lip 2011, 16:25 Temat postu: |
|
|
wita kolego jakie zauważyłeś różnice po zaślepieniu w tym silniku i w którym miejscu się znajduję ? pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
gibsio
Czytelnik
Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: Ducato 2,3 MJ
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 13 Sie 2011, 21:21 Temat postu: |
|
|
A ja wam powiem tak – miałem kilka fiacików z tym silnikiem wszystkimi osobiście wyjechałem z salonu nowym które posiadam od kilkunastu dni zrobiłem pare tyś ostatnim przez trzy lata zrobiłem bezawaryjnie 340tyś i z przykrością przyjąłem wiadomość że fiat zaczą grzebać przy tak udanej jednostce i wprowadza euro-5 mają z tego silnika wyciągnąć 150 km i zamontować filtr cząstek stałych w samym salonie fiata powiedzieli mi że to morderstwo dla tego silnika
Zawieszenie do 200tyś bezawaryjne po 200tyś padł EGR ale dla mnie nie wiązało się to z jakimś wydatkiem choć przeważnie trzeba wymienić przepustnice za około 800zł odsyłam na moje inne wpisy w tym temacie
Teraz ciekawostka auto które sprzedałem z przebiegiem 340tyś miało oryginalne tarcze hamulcowe przód i tył życze wszystkim takiego wyniku
W okresie gwarancyjnym wymieniałem winde od zapasówki i tylne lampy (wystąpiło zwarcie na masie) delikatne pęknięcia tylnych dzwi przy zawiasach (tak jak u wszystkich) i tak poza tym to nic się nie działo przeglądy robiłem co 38tyś nie puzniej niż 40tyś rozrząd wymieniłem po 200 tyś
Kumple którzy mają silniki 3,0 na pewno z nich rezygnują bo mają przykład na mnie że nie warto przepłacać
Na koniec druga ciekawostka zakładając że silnik 3,0 pali co najmniej 1litr paliwa więcej na 100km (a pali na pewno więcej) to przy moim przebiegu 340tyś i cenie ropy 5,00 zostało mi w kieszeni 15tyś zł
Na inne pytania również odpowiem ,szerokości |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 13 Sie 2011, 21:21 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
igna
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 793 Skąd jesteś (miejscowość/region): Suwalki Posiadane auto: vw sharan 1,9 tdi 98r.
Piwa: 14/2
|
Wysłany: Pon 05 Gru 2011, 20:32 Temat postu: |
|
|
duato 2008r. 2,2 jtd. awaria czujnika cisnienia na pompie po 60tys koszt 900zl. awaria egr tez przy tym przebiegu -wyczyscili i znowu awaria. awaria magistrali podgrzewania swiec. pekniete resory tylne koszt 1500zl 1szt. !! wycieki po klawiaturą. wymiana termostatu 2x i dalej slabo grzeje. pekniete drzwi tylne przy zawiasach. wymiana tarcz przednich i tylnych po80tys. wymiana w ramach gwaranta widny kola zapasowego ( podobno usłyszeli od kogos ze trasa augustow - białystok spadło kolo i uderzyło w nadjezdzajacy samochod z przeciwka). a an koniec to jest to kupa złomu. jezdzi w firmie. kosztował 90tys. za ta kase to vw lub mercem mozna latac. aha dodam ze kilka razy zgasł silnik w czasie jazdy, i stojac na swiatłach. złom. |
|
Powrót do góry |
|
|
|