Assistans AUDI i obsługa w serwisie - standardy AUDI

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Polska motoryzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boloAUDI Q5

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: audi q5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 18:14    Temat postu: Assistans AUDI i obsługa w serwisie - standardy AUDI Odpowiedz z cytatem

Czytających proszę o cierpliwość. Opisane poniżej zdarzenie miało miejsce w Warszawie.
20 czerwca 2011 roku, o 13:54 zadzwoniłem do handlowca AUDI w Polsce i poinformowałem go o awarii zakupionego u niego samochodu AUDI Q5 w listopadzie 2010r. Po telefonicznym zweryfikowaniu usterki nakazał mi natychmiastowe udanie się do najbliższego serwisu AUDI. O godzinie 15:21 zadzwoniłem do Całodobowej Pomocy Drogowej Audi „DOŻYWOTNIA GWARANCJA MOBILNOŚCI AUDI” pod numer 0-61 831 99 44. Rozmowa trwała dokładnie 9 minuty i 01 sekund. Poinformowałem Pana o awarii a on poinformował mnie, że na miejsce gdzie stoi samochód przyjedzie „mechanik od AUDI”, który samochód naprawi a jeśli nie naprawi na miejscu to go przywiezie do serwisu AUDI gdzie naprawią samochód. Od razu zapytałem czy dostanę samochód zastępczy na czas naprawy. Pan z Assistans AUDI odpowiedział, że samochód zastępczy dostanę a jeśli nie, to wynajmą mi samochód z wypożyczalni. Poinformowałem Pana że ja za samochód zastępczy nie chcę płacić. On zapewnił mnie że nie będę. A w dodatku za pare minut dostanę sms-a potwierdzającego przyjęcie awarii.
Zaraz po skończeniu rozmowy dostałem sms-a o godzinie 15:29: „Uprzejmie informujemy, że został wysłany mechanik, który podejmie próbę usprawnienia pojazdu na miejscu. Orientacyjny czas dojazdu pomocy wynosi 45 minut. Z poważaniem. Audi Assistance.”
Przyjechał Pan „mechanik od AUDI”, wysłany przez firmę AUDI, specjalistycznym samochodem do transportu, niczym nie przypominający wykwalifikowanego pracownika. Podszedłem do niego i zapytałem czy to Pan jest tym mechanikiem przysłanym przez Audi. Odpowiedział, że tak to on i zaraz zapytał zdziwionym głosem: „a nie wyglądam” odpowiedziałem, że „nie”,ale skoro Audi Pana przysłało to proszę – wskazując na nowy samochód AUDI Q5.
„Mechanik od Audi” kazał otworzyć maskę. Po otworzeniu maski przedniej samochodu, zdziwiony zobaczyłem całą wygłuszającą matę przymocowaną do maski porwaną na strzępy. Od razu pomyślałem że sprawcą tej awarii jest zwierzaczek. Po dalszych oględzinach mechanik znalazł nadgryziony kabel od sądy lambdy i przerwany przewód dostarczający powietrze do turbiny.
Tymczasem „mechanik od Audi” stwierdził, że to ja sam jestem sobie winien: „że samochód jest po wypadku na co wskazuje odczepiona i zniszczona mata wygłuszeniowa a kable sam sobie wyrwałem bo chcę wyłudzić odszkodowanie”.
Zdenerwowałem się i powiedziałem, że jest nienormalny i że dobrze widzi, że kable są nadgryzione i sprawcą jest jakieś zwierzę. „Mechanik od AUDI” trwał przy swoim przekonaniu informując mnie o innych przypadkach uszkadzania samochodów podczas transportu do salonów nowych aut marki AUDI i w tajemnicy poinformował mnie abym pojechał samochodem do rzeczoznawcy i przebadał grubość lakieru na masce.
„Mechanik od Audi” tymi słowami rozbawił mnie gdyż byłem świadkiem jak samochód był z lawety ściągany w salonie przy zakupie – był opakowany (specjalnie przygotowany do transportu przez Audi). Na dowód tego pokazałem mu zdjęcia opakowanego samochodu.
Pomyślałem ale „gość” i takiego mechanika mi firma AUDI przysłała. Trudno firma AUDI wie co robi - w końcu nie na darmo szczycą się wyjątkową dbałością o klienta.
„Mechanik od AUDI” przysłany przez AUDI wziął się do naprawy samochodu AUDI Q5 na parkingu. Mechanik wskazał (rozerwany, przegryziony) uszkodzony przewód doprowadzający powietrze do turbin i ręcznie połączył przewód. Następnie poinformował mnie, że samochód jest naprawiony i nadaje się do przejazdu tylko do serwisu.
Zdziwiony profesjonalizmem firmy AUDI – raczej jego brakiem, zapytałem czy będzie samochód holował do serwisu – wyśmiał mnie i wskazał mi Serwis AUDI VIVA Warszawa ul. Połczyńska 111. Informując mnie, że muszę jechać bezpośrednio do serwisu wskazanego gdyż serwis obliczy trasę jazdy a został spisany stan licznika więc „żebym nie kręcił”.
Wziąłem protokół na którym kazał mi się podpisać oznajmiając, że naprawa się powiodła i czynności, które zaliczamy do naprawy to: schowanie maty wygłuszeniowej do bagażnika oraz ręczne połączenie przewodu dostarczającego powietrze od turbiny. Dodatkowo sprawdziłem czy zapisana ilość kilometrów na protokole odpowiada faktycznemu stanu licznika. Zdumiony brakiem kompetencji oraz tym, że mechanik nie wziął pod uwagę jakichś dalszych uszkodzeń, wsiadłem do samochodu i zgodnie z zaleceniem pojechałem do serwisu, będąc przekonany, że przyjadę a tam już samochodzik zastępczy będzie na mnie czekał.
W tym przekonaniu trwałem jeszcze kilka minut zaledwie kilka kilometrów…
Przyjechałem do serwisu AUDI VIVA Warszawa, przy ul. Połczyńskiej 111.
Od razu radosny pełny życia i szczęśliwy zostałem zaproszony do biureczka - usiedliśmy przy pierwszym biureczku umieszczonym zaraz przy wejściu do salonu po lewej stronie i zaczęła się rozmowa z pracownikiem ww. Serwisu.
Pracownik zaczął mnie wypytywać o dane samochodu.
Po wymianie kilku zdań poprosiłem o samochód zastępczy, gdyż ten wymaga naprawy a naprawa na parkingu to jakiś żart. A „mechanik od AUDI”, którego firma AUDI przysłała to jakiś dziwny „gość”.
Padło Pytanie czy przyjechałem sam. Odpowiedziałem że przyjechałem sam. Na to odpowiedzieli mi, że samochodu zastępczego nie dostanę. Na to ja oburzony powiedziałem, że rozmawiałem z Panem z asisstans AUDI „DOŻYWOTNIA GWARANCJA MOBILNOŚCI AUDI”, który zapewnił mnie, że samochód zastępczy dostanę.

O godzinie 17:28 zadzwoniłem ponownie na infolinię assistans AUDI pod nr Tel 0-61 8319944. Odebrała bardzo miła Pani, która potwierdziła wcześniejszą rozmowę i zapewniła mnie, że dostanę samochód zastępczy i że zajmą się sprawą.
Po chwili zadzwonił do serwisu pracownik Asisstans, próbując przekonanać serwis o słuszności przekazania mi samochodu zastępczego. Jednak pracownicy serwisu byli nieugięci i jednoznacznie wskazali, że to mój błąd, iż ja tym samochodem przyjechałem a nie został on holowany. Przedstawiłem sytuacje raz jeszcze - bez skutku. Pracownicy serwisu AUDI VIVA WARSZAWA byli nieugięci.
Pomyślałem sobie: ależ oni mają tupet w tym salonie nawet nikt się nie zapytał co jest zepsute, nikt nie określił stanu samochodu (a może można nim jeździć skoro Pan mechanik go naprawił na parkingu – wspomnę tylko, że to jest najnowszy AUDI Q5 2.0 TDi S-tronic).
Wygląda na to , że firma AUDI produkuje samochody XXI wieku, które naprawia się na parkingu – przynajmniej Asistans AUDI tak uważa.
Po chwili dostałem telefon z Assistans AUDI i zostałęm poiformowany, że samochód jednak mi nie przysługuje. Straciłem cierpliwość i poprosiłem o rozmowę z kimś z kierownictwa Assistance. Miałem poczekać chwilkę i ktoś z kierownictwa miał oddzwonić do mnie.

Czas się dłużył. Zaproponowałem, żeby sprawdzili w serwisie co jest zepsute, bo może awaria jest tak prosta, że za chwile wyjadę swoim AUDI i okaże się, ze cała ta szarpanina nie była potrzebna.
Po wprowadzeniu samochodu do warsztatu AUDI VIVA WARSZAWA okazało się, że samochód jest w bardzo złym stanie i bezwzględnie powinien być holowany do warsztatu.
Po paru próbach kontaktu z kierownikem Asistans AUDI, Panem Bartoszem B., zostałem poinformowany, że serwis AUDI nie ma prawa przyznać mi samochodu zastępczego.
Moim zdaniem powinni byli mnie poinstruować, że jeśli samochód będzie dostarczony do serwisu przeze mnie, to nie przysługuje mi samochód zastępczy i że Musi być on holowany.
Kierownik Audi Assistans pan Bartosz B. zaistniałą sytuację przedstawił mi następująco: interesuje go tylko fakt, że samochód AUDI nie został holowany do Serwisu AUDI. Kierownik Asistans Pan Bartosz B. pouczył mnie co powinienem był w tej sytuacji zrobić – „wsiąść do tramwaju i wracać do domu”.
Krótko - samochód nie był holowany do Serwisu AUDI więc zastępczy się nie należy.
Zapytałem pracownika Serwisu czy była podstawa do tego żeby samochód był z parkingu holowany do serwisu odpowiedź padła że - TAK. Bezwzględnie samochód po stwierdzeniu takiej awarii w dniu 20 czerwca 2011r o godzinie 15:45 po przyjeździe na parking „mechanika od AUDI” wysłanego przez Asistans AUDI powinien być wciągnięty na „lawetę” i dostarczony do serwisu.
Nie zrobiono tego, w dodatku około godziny 19:00 od tego serwisu w którym siedziałem i kłóciłem się o ten obiecany samochód zastępczy przez pracowników asistans AUDI, przyjechał ten sam „mechanik od AUDI” o którym mowa, ten który naprawia samochody AUDI na parkingu, przyjechał z innym samochodem na lawecie. Podszedłem do niego i zapytałem dlaczego tak postąpił w mojej sprawie? dlaczego mnie tak potraktował? Odpowiedział (zaprzeczył wszystkiemu co pracownicy serwisu AUDI VIVA Warszawa stwierdzili na miejscu),że samochód się nie nadawał do holowania i że on go naprawił na parkingu .
Przysłuchujący się temu pracownik serwisu wtrącił się i powiedział do niego, że samochód nadawał się do holu. Natomiast „mechanik od AUDI” odpowiedział do mnie,
- że mam za mały mózg żeby tą sytuację zrozumieć.

Wyszedłem z salonu o 21:59 i dowiedziałem się:
- Dzięki "wspaniałemu" mechanikowi ze stajni Audi, że firma AUDI sprzedaje samochody uszkodzone w transporcie jako nowe. Uważajcie ludzie, co kupujecie.
- Samochód będzie naprawiany ponad 10 dni.
- Audi się szczyci akcją: „DOŻYWOTNIA GWARANCJA MOBILNOŚCI AUDI” – to są kpiny, to jest kłamstwo, oszustwo, tak Audi wykorzystuje naiwność swoich klientów.
- Asistans Audi nie działa – to wielkie oszustwo. W dodatku dowiedziałem się, że jest cicha akcja naprawy nowych AUDI Q5. Mają wady techniczne - to pewnie firma AUDI też chce ukryć.
- Moim zdaniem zawiodło wszystko w opiece firmy AUDI nad swoimi klientami. Ten pakiet nie działa (aż się boję wyjeżdżać za granicę – nowym Audi Q5).
- Asistans AUDI to ściema, tak wielka, że żeby ją zrozumieć to muszę mieć większy mózg – czyli nie w tym życiu.


Ostatnio zmieniony przez boloAUDI Q5 dnia Pią 24 Cze 2011, 20:39, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
AUDI RS3

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 614
Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź
Posiadane auto: Audi S3 Sportback 2010r Black Edition 310 KM
Piwa: 36/1
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprostu opisac TUTAJ zdarzenie ... zapewniam Cie ze nie jestes pierwszy - wejdz na forum AUDIA4 - dzial NIEPOLECANE WARSZTATY - oj ciekawa lektura .............

Jaki motor ma Twoj Q5? Niech zgadne - 2.0TDi 140KM?
Oj sie bedzie dzialo - badz TWARDY jak Roman Bratny na GWARANCJi bo potem SCHODY


SKARGA DO AUDI Polska w Poznaniu ... ale i tak nie reaguja/rzadko
_________________
LEWOPASMOWYM POWOLNOJEŹDZCOM mówimy kategoryczne NIE Wink)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
boloAUDI Q5

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: audi q5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz tam napisałem. napisalem tez do super expresu, do tvn turbo, cnbc biznes, gzety wyborczej. chce napisac do AUDI w niemczech i do Bild Auto w niemczech.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 17330


Piwa: 1622/642
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W niemczech napewno byś nie został tak potraktowany.
Klient jest kochany jak wykłada walizkę pieniążków za auto.
Z serwiasmi (większości marek) i obsługą klienta daleko nam do cywilizowanego świata.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
boloAUDI Q5

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: audi q5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdaje mi się że masz rację. Drzewiecki powiedział: : "polska to dziki kraj". nie sposób się z nim w takiej sytuacji nie zgodzić. A samochody Audi sobie kosztują i klientów od małych mózgów wyzywają. Cały ten opis był i tak 3 razy modyfikowany, gdyż działo się więcej w tym serwisie. Dla mnie to jest bardzo przykra sytuacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Mirzwa

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 442
Skąd jesteś (miejscowość/region): Niepołomice k/Kraków
Posiadane auto: Seat Leon 1.6 16V
Piwa: 4/4
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak przeczytałem posta kolegi boloAUDI Q5 to aż się za głowę chwyciłem Mad ja bym nie wytrzymał i bym chyba kogoś walnął w pysk Evil or Very Mad
_________________
Dobry browar nie jest zły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
boloAUDI Q5

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: audi q5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 24 Cze 2011, 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja po prostu bylem załamany. od momentu gdy ten mechanik przyjechał na parking naprawiać samochód - NOWE AUDI Q5 - i próbował mi wmówić że kupiłem rozwalony samochód z salonu AUDI. Oczywiście w serwisie sprawdziliśmy grubość lakieru na masce ale wszystko było ok. Jeszcze teraz mam ciarki gdy pomyślę o tym a minęły 4 dni.
do Audi w Polsce do Kulczyk Tradex Sp. z o.o. we Wrocławiu pod e-mail: bokaudi@kulczyktradex.com.pl oczywiście wysłałem tekst, który napisałem na gorąco w nocy gdy wróciłem z Audi Viva Warszawa (chyba był najgorszy bo na gorąco pisany).
Rozmawiałem tam z Panią Anitą G. ale do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi nic cisza..............................
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
jakub.leonkiewicz@wp.pl

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Audi RS4
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 24 Mar 2015, 21:07    Temat postu: Audi Polczynska Warszawa-WYSTRZEGAC SIE!!! Odpowiedz z cytatem

Moi mili-tego serwisu/salonu trzeba sie wystrzegac!!!Partacze i zlodzieje. Dwa lata temu rozbil moje cacko-AUDI RS4 ktore dopiero co kupilem!
Wczesniej serwisowalem Porsche Turbo 911 w salonie obok i bylem bardzo zadowolony, wiec po powiekszeniu rodziny pomyslalem o zmianie samochodu-padlo na audi RS4, full opcja , B7-samochod igla od pasjonata. Pojechlem go spawdzic na polczynska czy nie bity-w serwisie mowili ze nie bitych nie ma w PL i nawet zakadali sie ze na mur beton cos znajda-sprawdzali kilka godzin i byli pod wrazeniem. Kupilem bryke-zawiozlem zeby podregulowali klocki i na jezdzie testowej rozbili na pierwszym skrzyzowaniu.
Po wypadku zadzwonili ze nareperuja i wyklepia auto a na pocieszenie bede al rabat 5 tys PLN n przyszle naprawy. Nie wiedzialem czy sie smiac czy plakac. Interwencje w Inglosadt, Poznaniu nic nie daly, trzymali samochod cala zime na placu, wraz z peknieta felga na tylej kanapie (wiadomo co sie stalo z dosc delikatna w tym modelu skora). Prawnicy/TVN Turbo tez nic nie dalo (ale fajnie ze sie zainteresowali). Odebralem samochod (remont spartolony, przy pierwszym deszczu do srodka leciala woda bo nie zamontowali uszczelki).
Tragedia... teraz serwisuje swojego biciaka na Powsinie i noz sie caly zas otwiera na mysl jak postepuja Ci zlodzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
boloAUDI Q5

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): warszawa
Posiadane auto: audi q5
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 25 Mar 2015, 00:42    Temat postu: Assistans AUDI i obsługa w serwisie - standardy AUDI Odpowiedz z cytatem

Bardzo wszystkich przepraszam za to, że zostawiłem tą "moją" sprawę wyżej opisaną bez zakończenia na forum.
Koniec był taki:
Otrzymałem kupon na 5000 zł brutto do wykorzystania podczas napraw/przeglądów w dowolnym salonie AUDI w Polsce.
Za tą łaskę, nie będę dziękował firmie AUDI. To co się przytrafiło nie powinno było się nigdy wydarzyć.
Życzę sobie i Wam koledzy byśmy byli wymagający tak dla innych jacy jesteśmy dla siebie i jeśli standardy nie wymagają to żądali lepszego traktowania nas.
Jedyną osobą, która do tej pory mnie obsługuje w sposób cywilizowany w ww opisanym salonie to kierownik serwisu.
Jeśli chodzi o mój samochód AUDI Q5 2.0 TDI, który użytkujemy od nowości do tej pory, to nie mam zastrzeżeń. Wbrew wszystkim opiniom, że to najgorszy silnik, że się psuje, że jest za słaby itd...
Jak dla mnie w cyklu miejskim samochód AUDI Q5 2.0 TDI jest super.
Serwis rzadko odwiedzam więc nie mogę nic na ten temat napisać więcej.
Teraz mam drugi samochodzik BMW 730d i jest mi bardzo dobrze.
Dziękuję Twórcą tego forum, że w tamtych dniach mogłem w "złości" wyrzucić wszystko - wszystko to była prawda.
Wszystko co napisałem mogłem "ubrać" w inne słowa, bardziej się przyłożyć do napisania odpowiedniejszej treści.
Ale Koledzy to były "kłębki" negatywnych emocji.
Dziękuję!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
diablo2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 1420
Skąd jesteś (miejscowość/region): Legnica
Posiadane auto: Audi Q3 S-line 2016r 2.0 Diesel 150 KM automat , CITROEN C5 II 2005r 2.0 HDI 136KM FAP/bez FAP 16V RT3 PL manual
Piwa: 83/24
PostWysłany: Sro 25 Mar 2015, 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Twisted Evil kolego sam wspomniałeś , że gdyby to się w Niemczech stało , to by latali koło Ciebie i traktowali jak ,,króla'' . Tutaj w Polsce niemiaszki traktują Nas jak nie powiem co ( cenzura tego by Tu nie przepuściła ) i to za grubą kasę Evil or Very Mad Byle byś kasę wyłożył i to nie małą Twisted Evil a potem mają Cię tam , gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę . Dobrze to inny kolega określił ,, Polska to dziki kraj '' i stwierdzenie jak najbardziej trafne . Wprawdzie mam jeszcze oprócz Cytryny stare Audi A6 z 2005 i coś z klapą w kolektorze dolotowym powietrza - to koszty naprawy tego w serwisie ,,lekko '' mnie zdziwiły - 3 patole . Cena chyba z kosmosu lub wyssana z palca Twisted Evil no cóż , jaki kraj , takie ceny - europejskie . Szkoda tylko , że wypłaty krajowe , a nie europejskie Twisted Evil
_________________
diablo2 dla kolegów diabeł Twisted Evil

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Polska motoryzacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group